00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
44816561
ONČIŠ s.r.o.
Partizánska cesta 94, Banská Bystrica, 97401, SVK
dodávka a montáž kaučukovej podlahy
podlaha, dodávka, montáž
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. dodávka a montáž kaučukovej podlahy
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka a montáž kaučukovej podlahy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Brúsenie vysávanie príprava podkladu | m² | 1500 | ||
Nivelizačná stierka do 7 mm 30 Mpa | kg | 14000 | ||
Nivelizačná stierka 30 MPa hr. do 25 mm | kg | 3700 | ||
Penetračný náter | kg | 1500 | ||
Kaučuková podlaha hr.3 mm | m² | 1620 | ||
Aplikácia nivelačnej stierky | m² | 116,74 | ||
Demontáž dlaždíc a likvidácia odpadu | m² | 100 | ||
Sokel kaučuk a sokel | bm | 850 | ||
Demontáž sokla a odvoz odpadu | bm | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
brúsenie a príprava podkladu | demontáž dlaždíc, vyrovnanie podkladu |
kaučuková podlaha- vhodná do priestorov s vysokou záťažou, podlaha hrúbky min. 3 mm | tvrdosť shore A minimálne 85, trieda horenia Bfl-s1 |
kaučukový sokel-soklová lišta z kaučuku | výška 85 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zhotoviteľ objednávateľovi odovzdá overenú kópiu certifikátu ku kaučukovej podlahe a zároveň vzorkovník kaučukovej podlahy a soklov. Objednávateľ si vyhradzuje právo výberu farebného prevedenia. Výber farby objednávateľom nebude dôvodom navýšenia ceny zákazky. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Realizácia predmetu zmluvy bude prebiehať za plnej prevádzky a preto si Objednávateľ vyhradzuje právo upravovať harmonogram jednotlivých prác dodávateľa počas ich plnenia. |
Práce bude potrebné realizovať aj popoludňajších a nočných hodinách a cez víkend, vzhľadom k tomu, že dielo sa bude vykonávať za plnej prevádzky zdravotníckeho zariadenia, Zhotoviteľ bude túto skutočnosť zohľadňovať pri prácach aj transporte materiálu. |
Zhotoviteľ zabezpečí dôkladné a bezpečné ohradenie a čistotu staveniska. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou vykoná do 1 mesiaca od prevzatia staveniska od Objednávateľa podľa schváleného harmonogramu prác. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný harmonogram prác najneskôr pri prevzatí staveniska. Ak Zhotoviteľ vykoná dielo pred dohodnutým časom v zmluve, Objednávateľ sa zaväzuje vykonané dielo v celom rozsahu prevziať pred dohodnutým časom plnenia. |
Objednávateľ požaduje, aby financovanie stavebných prác v ich priebehu zabezpečil Zhotoviteľ v celom rozsahu , nakoľko objednávateľ neposkytuje preddavky. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonaní celého diela tejto zmluvy a je nemenná. |
Cena za dielo je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za vykonané dielo na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác. |
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním predmetu zmluvy Objednávateľovi. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela, potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
Lehota splatnosti faktúry je do šesťdesiat / 60 / kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie všetkých bezpečnostných a protipožiarnych opatrení v zmysle príslušných platných právnych predpisov a noriem a bude rešpektovať a dodržiavať vnútorné predpisy Objednávateľa. |
Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám výkonom činnosti a prevádzkou vrátane poistenia materiálu proti strate, poškodeniu, zničeniu na výšku zaisťujúcu plnenie príslušnej poisťovne. |
Zhotoviteľ si pred zahájením predmetu plnenia zmluvy preverí skutočné rozmery predmetu plnenia na mieste realizácie zákazky. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky prípadné zásahy do objektu a zariadení, spôsobené pri realizácii diela uviesť do pôvodného stavu kvalifikovaným zamestnancom. |
Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade s platnou legislatívou SR a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ekologickej likvidácii odpadu zo stavebnej činnosti na predmetnom diele. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť pri realizácii diela. |
Objednávateľ sa zaväzuje počas doby realizácie diela podľa tejto zmluvy, zabezpečiť pre Zhotoviteľa za úhradu: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 220 V, riadny prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám dodávateľa. |
Ak je Zhotoviteľ v omeškaní s odovzdaním diela Objednávateľovi podľa zmluvy alebo je v omeškaní s odstránením reklamovanej vady alebo vád, zistených pri odovzdaní diela, je Zhotoviteľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny diela za každý začatý deň omeškania. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali schopnosť jeho využitia. Ak má dielo vady, ktoré bránia jeho riadnemu užívaniu, môže Objednávateľ odmietnuť prevziať dielo až do odstránenia vád. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje písomne oznámiť Objednávateľovi pripravenosť diela na odovzdanie a termín odovzdania oznámiť najmenej tri dni vopred v mieste plnenia |
Zhotoviteľ na vykonané práce poskytuje záruku 5 rokov , na materiál sa vzťahuje záruka 2 roky a začína plynúť odo dňa prevzatia diela Objednávateľom. Záručná doba sa predlžuje o dobu uplatnenia vád a dobu ich odstránenia. |
Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u Zhotoviteľa písomne bez zbytočného odkladu, za písomnú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou. |
Zhotoviteľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do 2 pracovných dní po uplatnení písomnej reklamácie. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodov, ak Zhotoviteľ: a/ nezačne s vykonávaním diela do 5 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska, b/bude vykonávať dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami, c/ prerušil vykonávanie diela na viac ako 5 dní, pričom prerušenie nebolo nevyhnutné |
d/ bude v omeškaní s odovzdaním diela o viac ako 10 dní, e/ použije na vykonanie diela iné materiály alebo dielo vykoná v inej technickej špecifikácii ako požadoval Objednávateľ f/ nebude dodržiavať schválený harmonogram prác a pokyny Objednávateľa, vzhľadom na špecifický charakter plnenia zmluvy |
Zhotoviteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ : a/ najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa prevzatia miesta vykonania diela neposkytne potrebnú súčinnosť, b/ požiada o prerušenie vykonávania diela z prevádzkových dôvodov a toto prerušenie bude trvať viac ako 30 pracovných dní, |
c/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, d/ poskytne Zhotoviteľovi nepravdivé a zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
Zmluvu je možné meniť a dopĺňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán formou dodatku |
Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
20.10.2016 00:00 — 23.12.2016 00:00
1,00 súbor
119 858,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2016 10:10
30.09.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2016 17:11 - Vstupná ponuka | 113 900,00 | € | Cena bez DPH |
30.09.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 86 420,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: