00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36639893
Berndorf Sandrik s.r.o.
Bystrická 1571, Žarnovica, 96681, SVK
Doplnenie jedálenského inventáru
tanier, misa, riad, jedálenské potreby, príbor, lyžica, vidlička, nôž
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Doplnenie jedálenského inventáru
|
|
---|---|
Funkcia |
Doplnenie jedálenského inventáru pre zariadenie spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lyžica, dĺžka 200 mm, hmotnosť 38g, materiál: leštený chróm 18/0 | ks | 830 | ||
Vidlička, dĺžka 200 mm, hmotnosť 33g, materiál: leštený chróm 18/0 | ks | 550 | ||
Nôž, dĺžka 210 mm, hmotnosť 65g, materiál: leštený chróm 18/0 | ks | 570 | ||
Lyžica malá, dĺžka 136 mm, hmotnosť 21 g, materiál: leštený chróm 18/0 | ks | 206 | ||
Tanier jedálenský, hlboký Ø 235 mm, materiál: tvrdené skloporcelán | ks | 920 | ||
Tanier jedálenský, plytký Ø 255 mm, materiál: tvrdené skloporcelán | ks | 590 | ||
Pohár, objem 255ml, materiál: tvrdené sklo- duritka HILAL | ks | 1110 | ||
Miska polievková, objem 450 ml, materiál: porcelán | ks | 30 | ||
Tanier jedálenský, hlboký Ø 290 mm, materiál: porcelán | ks | 250 | ||
Tanier jedálenský, plytký Ø 310 mm, materiál: skloporcelán | ks | 400 | ||
Miska kompótová, Ø 120 mm, materiál: sklo | ks | 345 | ||
Misa polievková malá, objem: 2,5 L, materiál: nerezová | ks | 6 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia pred dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Realizovanie dodávky postupne podľa potrieb stravovacieho zariadenia. Od telefonického objednania dodávka do 24 hodín. |
Verejný obstarávateľ požaduje doloženie certifikátu o zhode. |
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za ks bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Univerzitná 1, 01026 Žilina, Stravovacie zariadenie, Nová menza, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
30.09.2016 08:00 — 23.12.2016 14:00
1,00 celok
5 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.09.2016 08:47
26.09.2016 10:00
27.09.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2016 13:15 - Vstupná ponuka | 5 600,00 | € | Cena bez DPH |
26.09.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: