00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
34653490
Ivan Hoferica - LIMAR
Pod komínom 8, Prešov, 08001, SVK
Chladnička
chladnička
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Chladnička
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie oddychovej miestnosti pre študentov so špecifickými potrebami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monoklimatická chladnička | ks | 1 | ||
ročná spotreba energie | kWh | 89 | ||
celkový úžitkový objem | l | 121 | ||
hlučnosť | dB | 38 | ||
výška | cm | 84,5 | ||
šírka | cm | 54,6 | ||
hĺbka | cm | 57,1 | ||
hmotnosť | kg | 29 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
trieda energetickej účinnosti | A++ |
klimatická trieda | ST |
typ modelu | samostatne stojací model |
počet políc chladničky | 3 x |
počet kompresorov | 1 x |
zvláštne funkcie | antibakteriálne tesnenie |
typ | monoklimatická |
farba | biela |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar |
Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 2 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, záručným listom a preberacím protokolom |
Záruka na tovar je min 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
29.09.2016 12:51 — 30.09.2016 12:51
1,00 ks
150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2016 12:51
26.09.2016 15:00
26.09.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2016 09:14 - Vstupná ponuka | 150,00 | € | Cena s DPH |
24.09.2016 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 150,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: