Z201627373
OF-100312
zrušená
17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov, atramentové náplne
Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov - renovácia tonerov
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov, atramentové náplne
|
|
---|---|
Funkcia |
Renovácia tonerov a atramentových náplní do tlačiarní |
Dodávateľ dodá renovované a originálne tonery a originálne atramentové náplne do tlačiarní v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania |
Dodávateľ predloží platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 a ISO 14001 pre oblasť Renovácie tonerových kaziet |
Dodávateľ preukázateľne doloží najvyššie prípustné koncentrácie obsiahnutých látok v každej dodávanej kazete: |
Styrenakrylát kopolymer - číslo CAS 25767-47-9 - obsah 30% - 60% |
Magnetit - číslo CAS 1317-61-9 - obsah 30% - 60% |
Polypropylénový vosk - číslo CAS 9003-07-0 - obsah 1% - 8% |
Metalické farbivo - číslo CAS 31714-55-3 - obsah 0,5% - 3% |
Silice - číslo CAS 67762-90-7 - obsah 0,5% - 2% |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
toner HP 1005/435A | ks | 4 | ||
toner HP 1010/2612A | ks | 5 | ||
toner HP 1102/285A | ks | 38 | ||
toner HP CE 505 A | ks | 1 | ||
toner HP Canon FX 10 | ks | 1 | ||
toner HP 2015/7553 A | ks | 1 | ||
toner HP CF 283 A | ks | 1 | ||
toner HP CE 255 A | ks | 1 | ||
toner Xerox WC 3020 | ks | 3 | ||
toner HP CF 210 A | ks | 1 | ||
toner HP CE 411 A | ks | 1 | ||
toner HP CE 413 A | ks | 1 | ||
toner HP CF 226 A | ks | 5 | ||
! Originál atramentová náplň HP 6656 | ks | 1 | ||
! Originál atramentová náplň HP 650 čierna | ks | 1 | ||
! Originál atramentová náplň HP 650 color | ks | 1 | ||
! Originál atramentová náplň HP 301 color | ks | 1 | ||
! Originál atramentová náplň HP 301 čierna | ks | 1 | ||
! Originál atramentová náplň HP 8728 | ks | 1 | ||
! Originál atramentová náplň HP 8727 | ks | 1 | ||
! Originál atramentová náplň HP 901 čierna | ks | 1 |
Názov |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII „Ukončenie Zmluvy“ 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy bezodplatne vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
POZOR !!! - V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
POZOR !!! Objednávateľ sa rozhodol v súlade s § 110 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2016 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") nepoužiť ustanovenie § 42 ods. 9 ZVO z dôvodu kompatibility s výstupnými zariadeniami. |
POZOR !!! - Požaduje sa dodanie tovaru: |
- na dohodnuté miesto plnenia, |
- do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, |
- v pracovný deň od 9.00 do 15.00 hod. |
- naraz v presnom množstve požadovanom objednávateľom, |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
... |
Dodávateľ na požiadanie predloží Kartu bezpečnostných údajov každého dodaného tonera v súlade so zákonom č. 67/2010 Z. z. (chemický zákon). |
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
Originálny toner má byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom orig. periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie dokladovať: "Vyhlásenie výrobcu zariadení, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 1179. |
Zavedený systém riadenia akosti podľa normy ISO 9001:2001 a ISO 140001:2005 pre zaistenie precízneho dohľadu nad kvalitou výrobkov a služieb, ktoré firma dodáva. |
Podmienkou je ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ predloží doklad o oprávnení v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. |
Ekologická likvidácia a výkup nepoužiteľných kaziet sa bude uskutočňovať podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR o vykonaní ustanovení zákona o odpadoch - č. 371/2015 Z. z. |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určenia objednávateľa v deň dodania tovaru. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky uvedené doklady do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že uvedené doklady nebudú predložené. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo a typ tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní celkovej ceny predmetu zákazky. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru. |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád. |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
Dodávateľ je povinný v tomto prípade osobne vadný toner vymeniť za nový do 2 pracovných dní od nahlásenia na mieste dodania tovaru. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. |
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 3 dní po nahlásení, osobne prevziať a opraviť tlačiareň, ktorá bola poškodená použitím vadného renovovaného toneru. V prípade, že neopraví tlačiareň do uvedeného termínu, na dobu opravy zapožičia tlačiareň s približne rovnakými parametrami. |
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť tlačiareň sám na náklady dodávateľa. |
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím renovovaného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne autorizovaným servisným technikom. |
Identifikácia poruchy tlačiarne bude na náklady dodávateľa v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) |
Dodávateľská firma má fungujúci výskum v oblasti renovácie tonerov a atramentových náplní. |
Dodávaná kazeta nesmie porušovať platné právne normy o duševnom vlastníctve výrobcu originálnej kazety. Pri založení inej ako originálnej kazety musí byť spotrebiteľ informovaný hlásením, že sa jedná o neoriginálnu tlačovú kazetu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, tak objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO,zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
06.10.2016 10:00 — 10.10.2016 14:00
71,00 ks
422,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.09.2016 09:07
27.09.2016 09:30
27.09.2016 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: