31827705
Základná škola
Sadová 620, Senica, 90501, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravné lístky a dodanie stravných lístkov, gastrolístky, stravné poukážky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
stravné lístky a dodanie stravných lístkov |
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov |
poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,60 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Knižná väzba | Viazané po 20 ks |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravného lístka |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka |
Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta |
Celková cena predmetu zmluvy v € bez DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta |
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH |
Cena spolu stravných lístkov bez provízie v € je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu |
Celková cena za stravné lístky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných lístkov objednávateľovi |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok |
Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné lístky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 10 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných lístkov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených strav. líst. alebo dodaním strav. líst. na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa |
Názov | Upresnenie |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | podľa prevádzkových potrieb objednávateľa |
Doba trvania zmluvy | do 31. decembra 2017 |
Sadová 620, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
03.10.2016 07:00 — 30.12.2016 10:00
800,00 ks
2 910,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2016 08:08
26.09.2016 10:00
26.09.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2016 08:19 - Vstupná ponuka | 2 910,00 | € | Cena s DPH |
26.09.2016 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 908,68 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: