00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
35840790
Hagleitner Hygiene Slovensko, s.r.o.
Diaľnična cesta 27, Senec, 90301, SVK
Náhradné náplne do hygienických dávkovačov XIBU
Náhradné náplne
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Náhradné náplne do hygienických dávkovačov XIBU
|
|
---|---|
Funkcia |
Náhradné náplne do mechanických dávkovačov, kompatibilné s dávkovačmi XIBU. |
Toaletný papier rola 950 útržkov, 2-vrstvový, čisto biely, vrúbkovaný. |
Penové mydlo pre citlivú a suchú pokožku, koncentrát. |
Papierové utierky, 160 metrov/rola, 2-vrstvový biely. |
Dezinfekčné penové mydlo, koncentrát |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náhradná náplň, toaletný papier | ks | 2100 | ||
Náhradná náplň, penové mydlo | kg | 126 | ||
Náhradná náplň, utierky | ks | 175 | ||
Náhradná náplň, dezin. pen. mydlo | kg | 7,2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, t. j. ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien s uvedením ich obchodného názvu, ako aj oznámiť kontaktné údaje na osobu oprávnenú prijímať objednávky. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, resp. pracoviská v sídle objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti rámcovej dohody, podľa potrieb objednávateľa, na základe čiastkovej objednávky, zadávanej telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. |
Množstvo predmetu zmluvy je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody upravované podľa jeho aktuálnych potrieb bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva náplní a súvisiacich služieb. |
Objednávateľ požaduje dodávku objednaného tovaru max. do 10 dní od doručenia čiastkovej objednávky. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom dodanom množstve tovaru a súvis. službách, potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou faktúry je dodací list). |
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 Kompletný predmet zákazky
6 846,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2016 12:40
23.09.2016 12:50
23.09.2016 13:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2016 13:39 - Vstupná ponuka | 6 317,10 | € | Cena bez DPH |
22.09.2016 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 317,10 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: