35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
34099662
Tecprom-Trifit spol. s r.o.
Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK
Virtualizačný server Lenovo BladeCenter HS23
Server, Virtualizačný server
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Virtualizačný server Lenovo BladeCenter HS23
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ dodá podľa technickej špecifikácie blade server Lenovo BladeCenter HS23 |
Lenovo BladeCenter HS23 musí byť kompatibilný s existujúcim šasi IBM BladeCenter H (typ 8852-4YG) a dvoma servermi BladeCenter HS23 ( typ 7875) |
Na dodaný virtualizačný server požadujeme rozšírenú záruku na 4 roky s pokrytím 24x7, opravou do 24 hodín (vrátane náhradných dielov) a softvérovú podporu na rovnaké obdobie |
Objednávateľ má k dispozícii voľnú VMware vSphere licenciu na 2 CPU pre virtualizačný server Lenovo BladeCenter HS23 |
Súčasťou dodania sú aj implementačné práce podľa technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PN: 7875C9G HS23, Xeon 8C E5-2650v2 95W 2.6GHz/1866MHz/20MB, 1x8GB, O/Bay 2.5in SAS/SATA | ks | 1 | ||
PN: 94Y5265 Intel Xeon 8C Processor Model E5-2650v2 95W 2.6GHz/1866MHz/20MB | ks | 1 | ||
PN: 46W0716 16GB (1x16GB, 2Rx4, 1.35V) PC3L-12800 CL11 ECC DDR3 1600MHz VLP RDIMM | ks | 12 | ||
PN: 44X1945 Qlogic 8Gb Fibre Channel Expansion Card (CIOv) for BladeCenter | ks | 1 | ||
PN: 41Y8298 Blank USB Memory Key for VMWare ESXi Downloads | ks | 1 | ||
PN: 00A4777 3 Year Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Service (CS) | ks | 1 | ||
PN: 00EN660 1 Year Post-Warranty Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Service (CS) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Existujúce šasi | Objednávateľ má IBM BladeCenter H typ 8852-4YG |
Existujúce blade servery | Objednávateľ má 2 ks BladeCenter HS23 typ 7875 |
Virtualizačné prostredie | Objednávateľ využíva VMware vSphere |
Požadované implementačné práce | 1. inštalácia BladeCenter HS23 do existujúceho šasi |
Požadované implementačné práce | 2. upgrade firmware v prípade potreby aj na existujúcich serveroch a šasi |
Požadované implementačné práce | 3. konfigurácia blade servera Lenovo BladeCenter HS23 |
Požadované implementačné práce | 4. inštalácia a konfigurácia hypervizora VMware na Lenovo BladeCenter HS23 a pridanie do existujúceho klastra |
Názov |
Najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží na adresu objednávateľa v uzavretej obálke/ obale označenej heslom "Neotvárať súťaž Virtualizačný server " nasledovné: |
1. cenový návrh na plnenie s uvedením ceny bez DPH, s DPH, sadzbu DPH |
2. získaný a platný certifikát od výrobcu servera alebo od inej osoby oprávnenej vydať takýto certifikát preukazujúci odborné skúsenosti experta dodávateľa v oblasti kompletizácie, inštalácie a konfigurovania servera, ktorý je predmetom obstarávania minimálne na úrovni akreditovaného špecialistu pre integráciu serverových riešení (najmenej 1 osoba dodávateľa), - požaduje sa originál alebo úradne osvedčená kópia |
3. získaný a platný certifikát od výrobcu softvéru na zabezpečenie komplexných služieb inštalácie a konfigurácie virtualizačného prostredia VMware, alebo od inej osoby oprávnenej vydať takýto certifikát |
preukazujúci odborné skúsenosti experta dodávateľa v oblasti inštalácie a konfigurovania virtualizačného prostredia VMware (najmenej 1 osoba dodávateľa) - požaduje sa originál alebo úradne osvedčená kópia |
4. Podpísaný Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov. |
5. Identifikačný list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky |
- telefónne číslo kontaktnej osoby |
- e-mail kontaktnej osoby |
Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splneníobjednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
Termín dodania: do 4 týždňov od doručenia objednávky. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúr vystavených dodávateľom a doručených objednávateľovi. |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20% z ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom a opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
26.09.2016 10:33 — 24.10.2016 10:34
1,00 celok
9 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2016 10:45
23.09.2016 11:00
23.09.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.09.2016 10:59 - Vstupná ponuka | 9 550,00 | € | Cena bez DPH |
23.09.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 499,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: