Z201627240
OF-99529
zrušená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Preprava zvierat
doprava, preprava, náklad
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Preprava zvierat
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je preprava živých zvierat ( ošípaných, hovädzieho dobytka, nepárnokopytníkov, domácich oviec, domácich kôz, a pod.). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopravné služby - preprava hospodárskych zvierat | km/rok | 10000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavka na nákladné vozidlá nad 3,5t | Dodávateľ sa zaväzuje, že technický a administratívny stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu hospodárskych zvierat a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Názov |
Celková cena zákazky zahŕňa cenu za predpokladaný počet kilometrov (10 000 km) vrátane prístavného, stojného,mýtneho, parkovného, všetky poplatky a príplatky a na základe toho vypočíta a predloží dodávateľ ponuku. |
Odberateľ požaduje od dodávateľa, aby pri preprave postupoval v zmysle platnej legislatívy, v ktorej sa ustanovujú podrobnosti o ochrane zvierat pri preprave. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri prepravcov vedenom Štátnou veterinárnou a potravinovou správou Slovenskej republiky. |
Objednávateľ požaduje predložiť Rozhodnutie na prepravu zvierat na krátke cesty ( do 8 hodín) a na dlhé cesty (nad 8 hodín) a Povolenie prepravcu, ktoré vydáva Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky – overená fotokópia. Rozhodnutie a povolenie musí mať platnosť počas plnenia zmluvy. |
Požaduje sa technický stav dopravného prostriedku, ktorý vyhovuje platným právnym predpisom na nakládku, vykládku a prepravu hospodárskych zvierat, čistý, vydezinfikovaný a uprataný. Dopravný prostriedok musí byť vybavený deliacou mrežou z dôvodu prevozu dvoch rôznych kategórií zvierat, fixačnými a nakladacími pomôckami. |
Doklady preukazujúce splnenie podmienok uvedených v bode 2 až 5 je potrebné doručiť na adresu objednávateľa v zalepenej obálke označenej „preprava zvierat“ do 5 pracovných dní od účinností zmluvy,inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach alebo do vyčerpania sumy podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Preprava sa uskutoční na základe samostatných objednávok elektronicky alebo telefonicky, v ktorých objednávateľ uvedie požadovaný termín a trasu prepravy, druh a počet zvierat |
Rozsah zákazky je určený na základe zistených priemerných údajov a bude objednávateľom upravované počas platnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb objednávateľa bez nároku na realizáciu predpokladaného objemu služieb pri zachovaní jednotkovej ceny za 1 kilometer prepravy. |
Preprava sa bude realizovať na základe objednávok, dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade akútnej potreby vykoná prepravu najneskôr do 24 hodín od prijatia objednávky. Nedodržanie tejto podmienky zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky |
Súčasťou faktúry bude presný rozpis výkonov s uvedením dátumov, počtu najazdených kilometrov, celkovou sumou, pracoviskom objednávateľa a odsúhlasením uvedených údajov zodpovedným pracovníkom objednávateľa. Fakturačné obdobie je 1 ( jeden) kalendárny mesiac. |
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia |
V prípade, že objednávateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu alebo podmienkam uvedeným v bode 12, je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom jej doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Počas tejto doby neplynie lehota jej splatnosti. |
Dodávateľ vyhlasuje, že pracovník vykonávajúci nakládku, prepravu a vykládku zvierat je spôsobilý na túto činnosť a je riadne poučený o dodržiavaní predpisov BOZP pri manipulácii so zvieratami. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
10 000,00 kilometer
12 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2016 10:32
26.09.2016 10:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: