• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2016 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2016 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2016 11:50

Detail zákazky Z201627217

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2016 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2016 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2016 11:50

Základné údaje

Z201627217

OF-100701

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2618649

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36783943

JUMICOL, s.r.o.

Bytčická 89, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie

vaničky, viečka, obaly, plastové poháre

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Potreby pre verejné stravovanie
Funkcia
Doplnenie jedálenského inventára
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
sáčok čistý 150x400+0+0/30µm z PP ks 85000
vanička hranatá priehľadná 1l z PP ks 40000
viečka priehľadné na hranaté vaničky 1l z PP ks 40000
pohár biely 0,2l PP ø 70 mm ks 50000
pohár biely 0,3l PP ø 78 mm ks 20000
kávový pohár hnedo-biely 0,2l ø 70 mm ks 20000
tanier biely PS ø 22 cm ks 10000
menu box biely nedelený 241x207x69 mm ks 1500
papierový obal na bagety 34x16x6 mm ks 70000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy a to za účelom overenia požadovaných vlastností.
Doloženie certifikátu o zhode do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
Predmet zákazky musí vyhovovať potravinárskym účelom v zmysle platnej legislatívy SR.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru podľa potrieb Stravovacieho zariadenia najneskôr do 24 hodín od akceptovania telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky.
Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstva akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu cien v členení podľa druhu tovaru do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za Kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v členení podľa druhu tovaru.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilinská univerzita, Stravovacie zariadenie- Nová menza,Vysokoškolákov 26, Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

06.10.2016 13:00 — 10.10.2017 14:00

1,00 celok

7 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.09.2016 09:26

28.09.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2016 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2016 13:56 - Vstupná ponuka 7 200,00 € Cena bez DPH
22.09.2016 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka 7 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS