00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36783943
JUMICOL, s.r.o.
Bytčická 89, Žilina, 01009, SVK
Potreby pre verejné stravovanie
vaničky, viečka, obaly, plastové poháre
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Potreby pre verejné stravovanie
|
|
---|---|
Funkcia |
Doplnenie jedálenského inventára |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
sáčok čistý 150x400+0+0/30µm z PP | ks | 85000 | ||
vanička hranatá priehľadná 1l z PP | ks | 40000 | ||
viečka priehľadné na hranaté vaničky 1l z PP | ks | 40000 | ||
pohár biely 0,2l PP ø 70 mm | ks | 50000 | ||
pohár biely 0,3l PP ø 78 mm | ks | 20000 | ||
kávový pohár hnedo-biely 0,2l ø 70 mm | ks | 20000 | ||
tanier biely PS ø 22 cm | ks | 10000 | ||
menu box biely nedelený 241x207x69 mm | ks | 1500 | ||
papierový obal na bagety 34x16x6 mm | ks | 70000 |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Doloženie certifikátu o zhode do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
Predmet zákazky musí vyhovovať potravinárskym účelom v zmysle platnej legislatívy SR. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru podľa potrieb Stravovacieho zariadenia najneskôr do 24 hodín od akceptovania telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky. |
Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstva akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu cien v členení podľa druhu tovaru do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za Kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v členení podľa druhu tovaru. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol. |
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb objednávateľa. |
Univerzitná 8215/1, Žilinská univerzita, Stravovacie zariadenie- Nová menza,Vysokoškolákov 26, Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
06.10.2016 13:00 — 10.10.2017 14:00
1,00 celok
7 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.09.2016 09:26
28.09.2016 11:00
28.09.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2016 13:56 - Vstupná ponuka | 7 200,00 | € | Cena bez DPH |
22.09.2016 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: