30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36566063
MULTIMONTÁŽE, s.r.o.
Štefánikova 26, Nitra, 94901, SVK
Oprava teplovodného potrubia ÚK
Oprava teplovodného potrubia ÚK
Služba, Stavebná práca, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Oprava teplovodného potrubia ÚK
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je oprava teplovodného potrubia ústredného kúrenia vo vonkajšom prostredí. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rezanie betónového krytu alebo podkladu tr. nad C 12/15, hr. nad 200 mm | m | 14,4 | ||
2. Búranie podkladov pod dlažby, liatych dlažieb a mazanín, betón s poterom | m3 | 2,85 | ||
3. Príplatok za búranie betónovej mazaniny so zváranou sieťou alebo rabicovým pletivom hr. nad 100 mm | m3 | 2,85 | ||
4. Odvoz sutiny a vybraných hmôt na skládku do 1 km | t | 14,25 | ||
5. Vnútrostavenisková doprava sutiny a vybúraných hmôt do 10 m | t | 14,25 | ||
6. Poplatok za skladovanie - betón, tehly, dlažby (17 01), ostatné | t | 14,25 | ||
7. Presun hmôt pre opravy a údržbu objektov vrátane vonkaj. plášťov do výšky 25 m | t | 0,002 | ||
8. Výkop ryhy 1,8 m, plochy 9,5 m2 | súbor | 1 | ||
9. Demontáže ohybov s tep. izoláciami | súbor | 1 | ||
10. Dodávka predizolovaných ohybov DN 150 | súbor | 1 | ||
11. Montáž predizolovaných ohybov DN 150 | súbor | 1 | ||
12. Zásyp ryhy so zhutnením, spätná betonáž vozovky a žľabu | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K bodu č. 8 : | Porucha na teplovodnom potrubí ÚK bola zameraná v zemi, z toho dôvodu je nutné zrealizovať výkop s odstránením betónového žľabu a časťou vozovky. |
K bodu č. 9 : | V zemi ide prívodné a vratné potrubie + 2x ohyb. Tečúci ohyb, ohyby alebo potrubie bude nutné demontovať - odizolovať alebo odpáliť. |
K bodom č. 10 a 11 : | Dodávateľ dodá príslušné kusy ohybov a zároveň zrealizuje ich privarenie a zaizolovanie potrubia. |
K bodu č. 12 : | Po odskúšaní zhotoveného diela dodávateľ výkop zasype, zhutní a následne zabetónuje poškodené časti vozovky a žľabu. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Miesto vykonania diela: Sereď. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Kasárne Sereď, Kasárenská 1005/54, Sereď, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
26.09.2016 08:00 — 21.10.2016 15:30
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
9 156,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2016 10:27
23.09.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2016 11:15 - Vstupná ponuka | 9 150,00 | € | Cena s DPH |
20.09.2016 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 150,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: