00317748
Mesto Púchov
Štefánikova 821/21, Púchov, 02018, SVK
36837075
MIPE Invest, s.r.o.
P. O. Hviezdoslava 551, Varín, 01303, SVK
Zateplenie obvodového plášťa budovy základnej školy
tepelnoizolačný materiál, stavebné práce
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zateplenie obvodového plášťa budovy základnej školy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú stavebné práce - kontaktné zateplenie obvodového plášťa budovy, osadenie vonkajších parapetov, úprava kotvenia odpadových rúr dažďovej vody a bleskozvodu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
stavebné práce | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stavebné práce - zateplenie obvodového plášťa | výkaz výmer - v prílohe č. 11, výkresová časť -príloha č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, technická správa - v prílohe č. 10 |
Kontaktný tepelnoizolačný systém | fasádne izolačné dosky z penového polystyrénu s otvormi so zvýšenou paropriepustnosťou o hrúbke 100 a 50 mm |
Vonkajšia omietka | silikátová omietka s roztieranou štruktúrou, sokel - mozaiková omietka |
Farebné riešenie fasády | pred samotnou realizáciou je potrebné dohodnúť farebné riešenie s objednávateľom |
stavebné materiály použité pri realizácii diela | pred realizáciou prác musia byť vzorky použitých materiálov schválené objednávateľom (najmä kvalita materiálu, farebnosť, technické listy, preukázanie zhody a pod.) |
jestvujúca vonkajšia omietka | ak je omietka poškodená a uvoľnená, je potrebné ju osekať až na murivo |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný Objednávateľovi predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy Časový harmonogram stavebných prác. |
Lehota realizácie Diela je max. 60 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska. |
Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej zábezpeke vo výške 30 % z celkovej zmluvnej ceny bez DPH, zloženej na účet Objednávateľa do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy fotokópie dokladov odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho a jeho zástupcu, potvrdenie SKSI, životopis s pracovnými skúsenosťami odborného charakteru a prehlásenie, že bude v čase realizácie k dispozícii. |
Dodávateľ je povinný Objednávateľovi predložiť do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy zoznam min. troch stavieb s rovnakým alebo porovnateľným charakterom ako je predmet tejto Zmluvy uskutočnených za predchádzajúce 3 roky s kladnými referenciami o úspešnom uskutočnení. Minimálny objem stavebných prác na jednu referenciu je 100 000,-Eur. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy a technické normy SR a EÚ. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s projektovou dokumentáciou a výkazom výmer, ktoré tvoria prílohy č. 1 - 11 |
Dodávateľ zhotoví pre Objednávateľa Dielo za podmienok špecifikovaných v Zmluve. Dodávateľ pred uzatvorením Zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou Diela, zobral do úvahy rozsah potrebných materiálov, prác a služieb (materiály, doprava, energie, náklady na zariadenia a stroje, údržba, náklady na odstránenie odpadov, náklady na robotníkov ako aj ostatné náklady súvisiace s realizáciou Diela). |
Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, jej prílohami a pokynmi Objednávateľa alebo jeho zástupcu a v súlade s platnými právnymi predpismi SR a s platnými technickými a technologickými normami. |
Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zrealizovať a Objednávateľovi Dielo odovzdať a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť v súlade so zmluvou. |
Dodávateľ je povinný zrealizovať Dielo v súlade so Zmluvou podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, v zmluvne dohodnutom rozsahu, bez vád a nedorobkov brániacich užívaniu Diela v termíne do 60 kalendárnych dní od odovzdania a prevzatia staveniska. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť pri realizácii len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu. Dodávateľ nepoužije žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom, pokiaľ takáto zmena nebude najskôr písomne schválená stavebným dozorom Objednávateľa zápisom v stavebnom denníku v súlade s podmienkami dohodnutými v tejto Zmluve. |
Dodávateľ je povinný na žiadosť Objednávateľa zdokumentovať navrhované materiály a výrobky na vzorkách a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky a dohodnutého harmonogramu na odsúhlasenie. |
Dodávateľ vyhlasuje, že mu je známe technické riešenie Diela, že sa oboznámil s požiadavkami Objednávateľa, preštudoval všetky zverejnené podklady zo strany Objednávateľa a má tak všetky potrebné údaje súvisiace s predmetom plnenia tejto Zmluvy. |
Dodávateľ je oprávnený použiť podklady pre realizáciu Diela (projektová dokumentácia, výkaz výmer) výhradne pre účely plnenia tejto Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na chyby projektovej dokumentácie a ostatných podkladov pre realizáciu Diela najneskôr do času, kedy má dôjsť k realizácii časti Diela, ktorej sa chybné podklady týkajú a zabezpečiť riadne a včasné plnenie Zmluvy. |
Dodávateľ prevezme stavenisko do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia "Výzvy na prevzatie staveniska", ktorú zašle Objednávateľ Dodávateľovi. Výzva na prevzatie staveniska bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v tejto Zmluve. |
Dodávateľ začne s realizáciou stavebných prác do 3 kalendárnych dní od prevzatia staveniska. |
Dodávateľ riadne zrealizuje a odovzdá Dielo Objednávateľovi najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska, pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí Diela podpísanou zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
Objednávateľ Dielo prevezme výlučne v prípade, že na Diele nebudú zistené také vady a nedorobky, ktoré by bránili riadnemu, bezpečnému a plne funkčnému užívaniu celého Diela. Ak Dodávateľ zhotoví Dielo pred dohodnutým termínom zhotovenia Diela, je Objednávateľ povinný takto zhotovené Dielo prevziať. Prevzatie Diela môže byť Objednávateľom odmietnuté v prípade zistených závad funkčnosti, ktoré bránia užívaniu Diela ako celku. |
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy na schválenie Časový harmonogram stavebných prác, ktorý bude zohľadňovať maximálnu lehotu realizácie Diela a to najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska. Pri výhradách určí Objednávateľ náhradný termín na jeho prepracované doručenie. |
Objednávateľ sa k doručenému navrhovanému Časovému harmonogramu vyjadrí do 2 pracovných dní. Ak Objednávateľ nedoručí Dodávateľovi vyjadrenie k Časovému harmonogramu v stanovenej lehote, má sa za to, že Objednávateľ Časový harmonogram schválil. |
Dodávateľ sa bezodkladne po odovzdaní staveniska zaväzuje zabezpečiť, aby na stavenisku boli riadne nainštalované meracie zariadenia na spotrebu energií a vody. O odovzdaní a prevzatí staveniska spíšu zmluvné strany zápis. |
Dodávateľ je povinný stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Od odovzdania staveniska zodpovedá za stavenisko Dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny Časového harmonogramu. |
Ak hrozí, že dôjde zo strany Dodávateľa k omeškaniu prác v termínoch definovaných v Časovom harmonograme, je Dodávateľ povinný posilniť výrobné a technické kapacity k eliminácii časového sklzu, resp. zahájiť viaczmenné práce, a to všetko bez nároku na zvýšenú odmenu. |
Celková cena za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady Dodávateľa pri realizácii Diela podľa tejto Zmluvy, projektovej dokumentácie, výkazu výmer a jednotlivých špecifikácii a to najmä, ale nie výlučne: |
- všetky materiálové a dopravné náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, náklady na bezpečnosť majetku, náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov BOZP, |
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov, náklady na dočasné napojenie a dodávku vody a energií, náklady na zriadenie mobilných suchých WC, všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, cestovné a iné vedľajšie náklady výlučne na strane Dodávateľa, |
- náklady na všetky bezpečnostné opatrenia do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom, zhľadom k tomu, že stavebné práce budú realizované počas vyučovacieho procesu, náklady na zabezpečenie požadovaných dokladov a certifikátov v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo technickými normami, |
- náklady na ochranu staveniska, náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov, náklady na zriadenie staveniska a jeho likvidáciu, náklady na pravidelné čistenie komunikácii, ak došlo k ich znečisteniu činnosťou Dodávateľa pri zhotovovaní Diela a náklady na prípadné protiprašné opatrenia, |
- náklady spojené s poskytnutím záruky na zrealizované Dielo, v dôsledku porušenia povinností Dodávateľom, náklady na vypratanie staveniska a odvoz stavebného odpadu, náklady spojené s prenájmom nehnuteľností potrebných na zriadenie staveniska, akékoľvek iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa tejto Zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, potvrdzuje a zaručuje, že predložená cenová kalkulácia - celková cena za predmet zákazky je úplná a záväzná a teda aj v prípade vzniku potreby činností, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, nevzniká Dodávateľovi nárok požadovať akékoľvek zvýšenie ceny plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nezrealizujú alebo zrealizujú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nezrealizované práce nebude Objednávateľovi faktúrovať. Cena plnenia môže byť zvýšená výlučne po písomnej dohode Zmluvných strán. |
Naviac práce - práce nad rámec dojednaný v zmluve, je možné vykonať iba na základe predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ktorý bude vydaný na základe predloženej písomnej cenovej ponuky Dodávateľa. Súčasťou ponuky Dodávateľa na vykonanie naviac prác musí byť uvedenie všetkých skutočností, ktoré by v súvislosti s realizáciou naviac prác mohli ovplyvniť priebeh výstavby a vyvolať prípadne ďaľšie práce naviac, vrátane prípadného vyčíslenia úspor iných prác a výkonov, ktoré by realizácia naviac prác mohla vyvolať alebo priamo prípadne nepriamo ovplyvniť. |
Na uvedené naviac práce po ich schválení uzavrú Zmluvné strany dodatok k Zmluve. V prípade ak naviac práce požadované Objednávateľom majú vplyv na termíny uvedené v Časovom harmonograme, sú Zmluvné strany povinné pristúpiť k zmene termínu ukončenia realizácie na základe uzatvoreného dodatku k Zmluve. |
Všetky naviac práce budú evidované v stavebnom denníku s vyznačením, že sa jedná o naviac práce. Súhlas Objednávateľa s vykonaním naviac prác podľa tejto Zmluvy môže byť daný podpísaným zápisom zástupcu Objednávateľa - stavebného dozoru do stavebného denníka. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku voči pohľadávke Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný na základe refakturácie nákladov na dodávku vody a energií na stavenisko zo strany Objednávateľa, tieto náklady Objednávateľovi riadne a včas hradiť, a to na základe faktúry vystavenej Objednávateľom. |
Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej zábezpeke vo výške 30 % z celkovej zmluvnej ceny bez DPH, zloženej na účet Objednávateľa za účelom zabezpečenia záväzku Dodávateľa na riadne a včasné plnenie si zmluvných povinnosti. Uvedenú zábezpeku bude môcť Objednávateľ použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto Zmluvy, ako aj na prípadné dokončenie Diela. |
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zložiť zmluvnú zábezpeku na účet Objednávateľa za účelom zabezpečenia záväzku Dodávateľa uskutočniť stavebné práce v súlade so zmluvnými podmienkami uvedenými v Zmluve o dielo a OPETe. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi súčinnosť k zloženiu zmluvnej zábezpeky. |
V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany Dodávateľa bez ohľadu na dôvod odstúpenia v čase pred začiatkom realizácie, má Objednávateľ právo uplatniť si zmluvnú sankciu v plnej výške zmluvnej zábezpeky. Výšku nezloženej zábezpeky mu je Dodávateľ povinný vyplatiť do 5 pracovných dní od odstúpenia. |
V prípade, ak zostatok zloženej zmluvnej zábezpeky vplyvom uplatnenia sankcii pri porušení zmluvných povinnosti klesne na menej ako 30% z pôvodnej zmluvne stanovenej výšky, je Dodávateľ povinný dorovnať zábezpeku do zmluvne určenej výšky najneskôr do 5 pracovných dní od vyzvania. |
2/3 zo zloženej Zmluvnej zábezpeky sa vrátia na účet Dodávateľa po skontrolovaní, odovzdaní a prevzatí Diela Objednávateľom bezodkladne v lehote najneskôr do 10 pracovných dní po doručení žiadosti Dodávateľa o vrátenie zmluvnej zábezpeky. |
1/3 zo zloženej Zmluvnej zábezpeky sa vráti na účet Dodávateľa nasledovne: |
- 1/6 zo zloženej zmluvnej zábezpeky bude Dodávateľovi vrátená po uplynutí 1 roka po riadnom a úplnom odovzdaní Diela Objednávateľovi, ak nebudú zistené žiadne závady na Diele a ani zo strany Objednávateľa nebudú žiadne práce a dodávky reklamované. Zmluvná zábezpeka bude vyplatená Dodávateľovi do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti Dodávateľa o vyplatenie zmluvnej zábezpeky Objednávateľovi. |
- 1/6 zo zloženej zmluvnej zábezpeky bude Dodávateľovi vrátená po uplynutí záručnej doby. |
Úroky zo zmluvnej zábezpeky, ak ich banka Objednávateľovi poskytuje patria (vo výške, v ktorej ich banka poskytuje na účte Objednávateľa) Dodávateľovi a budú mu vrátené spolu so zmluvnou zábezpekou (pokiaľ nebudú započítané s objektívnymi nárokmi objednávateľa). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť stavenisko tak, aby počas výkonu prác a tiež v období pracovného pokoja, nedošlo na stavbe k poškodeniu života, zdravia a majetku tretích osôb. |
Zmluvné strany sa zaviazali, že budú vzájomne spolupracovať a poskytnú si vzájomnú súčinnosť pri riešení konkrétnych technických otázok a problémov, ktoré vzniknú počas realizácie Diela, najmä vzhľadom na ich možný vplyv na výšku ceny Diela. Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na možnosť realizácie jednoduchších a finančne menej náročných riešení ako predpokladá projektová dokumentácia, Zmluva a jednotlivé zmluvné špecifikácie. |
Objednávateľ je oprávnený nechať sa zastupovať stavebným dozorom. |
Dodávateľ sa zaväzuje určiť v súlade so Zmluvou osobu stavbyvedúceho a jeho zástupcu. Stavbyvedúci a jeho zástupca musia byť bezúhonní a musia svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa. V prípade neprítomnosti stavbyvedúceho, musí byť na stavenisku prítomný zástupca stavbyvedúceho. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade neplnenia povinností stavbyvedúceho na základe odôvodneného písomného oznámenia Objednávateľa ho bezodkladne nahradiť inou osobou. |
V prípade, ak Objednávateľ organizuje koordinačné porady a kontrolne dni, je Dodávateľ povinný sa týchto zúčastniť, a to prostredníctvom stavbyvedúceho a ďalších splnomocnených zástupcov Dodávateľa. Miesto a termín kontrolných dní je Objednávateľ povinný oznámiť Dodávateľovi písomne, najmenej 3 pracovné dni vopred, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodnú inak. |
Do stavebného denníka musia byť zapísané všetky rozhodujúce skutočnosti týkajúce sa realizácie Diela. Zástupca Dodávateľa umožní prístup stavebnému dozoru a zástupcom Objednávateľa k denným záznamom v stavebnom denníku na posúdenie a vyjadrenie najneskôr nasledujúci pracovný deň ráno, pričom v prípade zaznamenania udalosti vyžadujúcej okamžité riešenie je zástupca Dodávateľa povinný bezodkladne oboznámiť aj stavebný dozor Objednávateľa na stavbe. |
Zástupca Objednávateľa je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa vykonania záznamu v stavebnom denníku poznačiť v ňom svoj súhlas, prípadne nesúhlas s obsahom predloženého záznamu a to aj s uvedením dôvodu nesúhlasu. V prípade, ak sa Objednávateľ v stanovenej lehote k záznamu Dodávateľa nevyjadrí, platí, že so záznamom súhlasí. |
Dodávateľ je povinný viesť o realizácii Diela stavebný denník. Stavebný denník sa bude viesť od odovzdania a prevzatia staveniska do doby prevzatia Diela Objednávateľom. V prípade zistenia vád alebo nedorobkov až do ich riadneho odstránenia zo strany Dodávateľa. Stavebný denník musí byť na stavbe Diela trvalo prístupný zástupcom Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný vopred písomne alebo zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými. Ak si Dodávateľ túto povinnosť nesplní, je povinný na žiadosť Objednávateľa tieto práce odkryť a následne zakryť na vlastné náklady. |
Dodávateľ pri realizácii prác dodrží všeobecne záväzné predpisy, technické normy, ako aj všetky bezpečnostné predpisy a nariadenia v dotknutej časti budúcej stavby. |
Dodávateľ je povinný udržiavať stavenisko a jeho okolie v čistote, odvážať stavebný odpad a vykonávať pravidelné denné hrubé čistenie stavby po ukončení prác. Ak Objednávateľ vyzve Dodávateľa k vyčisteniu staveniska a ten práce bezdôvodne nevykoná v určenej lehote, má Objednávateľ právo vykonať vyčistenie staveniska na náklady Dodávateľa. Odpady, zvyšky stavebných materiálov a stavebných prvkov je Dodávateľ povinný vecne, správne a odborne odstrániť, a to v súlade so zákonom o odpadoch a so všeobecne záväznými nariadeniami. |
Dodávateľ je povinný počas realizácie stavebných prác rešpektovať ustanovenia zákona o ochrane prírody a krajiny, chrániť zeleň a prírodné hodnoty v okolí staveniska a dodržiavať všeobecne záväzné nariadenia o starostlivosti o zeleň. Dodávateľ nesmie pri výkone stavebnej činnosti poškodiť alebo vyrúbať dreviny nad rozsah uvedený v projektovej dokumentácii. |
Dodávateľ je povinný na žiadosť Objednávateľa informovať ho o stave vykonaných stavebných prác. |
Dodávateľ je povinný hlásiť akékoľvek škody a krádeže už zabudovaných dodávok a prác bez zbytočného odkladu Objednávateľovi. |
V prípade, že v opise predmetu zákazky alebo vo výkaze výmer bude priamy odkaz na značku materiálu alebo tovaru je možné použiť ekvivalent s rovnakými alebo lepšími špecifickými vlastnosťami. |
Dodávateľ vykonáva priebežnú kompletizáciu a kontrolu dokladov v súvislosti s dodávkami materiálu, konštrukcií a technológií. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi certifikáty na použité materiály a zariadenia pred ich zabudovaním do Diela v zmysle platných právnych predpisov. |
Dodávateľ je povinný počas realizácie chrániť Dielo a stavbu, v ktorej sa stavenisko nachádza a zabezpečiť zrealizované časti tak, aby nedošlo k ich zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania Diela Objednávateľovi. Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na realizovanom Diele, a to až do doby odovzdania Diela Objednávateľovi na základe protokolu. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci všetkých osôb, ktoré sú oprávnené zdržiavať sa v priestore staveniska a vybaví ich ochrannými pracovnými pomôckami. Dodávateľ je povinný zabezpečiť na stavbe požiarnu ochranu. V prípade nehody, pracovného úrazu alebo inej podobnej udalosti bude Dodávateľ postupovať v súlade s všeobecne záväznými právnymi predpismi. zároveň o vzniknutých udalostiach bezodkladne upovedomí Objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich pracovníkov a u pracovníkov svojich subdodávateľov. Zároveň zabezpečí, aby všetci jeho pracovných a pracovníci jeho subdodávateľov absolvovali právnymi predpismi ustanovené školenia alebo mali príslušné platné atesty a osvedčenia. |
Dodávateľ nie je oprávnený pri realizácii Diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným v projektovej dokumentácii a v ďalších špecifikáciách Zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa alebo oprávnenej osoby Objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá, že pri realizácii Diela nebude použitý materiál , o ktorom je v čase jeho použitia známe, že je škodlivý. Použité stavebné výrobky pri realizácii Diela musia spĺňať podmienky a požiadavky v súlade so zákonom č. 133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pred realizáciou Diela predloží a odovzdá Objednávateľovi na schválenie vzorky materiálov, výrobkov a iných náležitostí tvoriacich predmet plnenia, a ktoré budú použité pri realizácii Diela. Ich zámenu môže Dodávateľ previesť iba po predchádzajúcom písomnom súhlase Objednávateľa. Objednávateľom schválené vzorky budú uložené počas celej doby realizácie Diela u Objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať všetky postupy pri realizácii Diela, najmä či sa realizácia Diela vykonáva podľa projektovej dokumentácie, touto Zmluvou dohodnutých podmienok, technických noriem a iných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Dodávateľ najneskôr v lehote do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy predloží objednávateľovi overenú kópiu uzatvorenej poistnej zmluvy na toto Dielo a na škody spôsobené činnosťou pri zhotovovaní Diela s limitom poistného plnenia v minimálnej výške ako je zmluvná cena Diela a tiež dokument preukazujúci vinkuláciu poistného plnenia do výšky zmluvnej ceny v prospech Objednávateľa. Všetky náklady vzniknuté v súvislosti s uzatvorením takejto poistnej zmluvy uhradí Dodávateľ v plnom rozsahu. |
Dodávateľ zodpovedá za vady Diela, ktoré má Dielo v čase jeho odovzdávania Objednávateľovi. Za vady, ktoré sa objavili po odovzdaní Diela zodpovedá Dodávateľ v prípade, ak boli tieto spôsobené porušením jeho povinností vyplývajúcich mu zo Zmluvy. |
Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi vady Diela bezodkladne po jej zistení. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovanej vady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia vady Objednávateľom a vady bezplatne odstrániť v čo najkratšom technicky možnom termíne. Ak Dodávateľ vady, za ktoré zodpovedá neodstráni, je Objednávateľ oprávnený odstrániť vady treťou osobou na náklady Dodávateľa. |
Táto zmluva zaniká riadnym ukončením a odovzdaním Diela Dodávateľom Objednávateľovi a zaplatením ceny za Dielo podľa ustanovení tejto Zmluvy Objednávateľom Dodávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania Dodávateľa s odovzdaním predmetu Diela v dohodnutom termíne vzniká Objednávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny Diela za každý deň omeškania Dodávateľa. |
V prípade neodstránenia vád a nedorobkov Diela vyplývajúcich zo zápisnice o odovzdaní a prevzatí Diela, ktorý spísali Zmluvné strany, vzniká Objednávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny Diela za každý deň omeškania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prípade ak by došlo k porušeniu povinností Dodávateľa, pri ktorom môže dôjsť k materiálnym škodám alebo k ohrozeniu zdravia, či života alebo k hrubému porušeniu technickej disciplíny Dodávateľa pri zhotovení Diela. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi záručnú dobu na stavebné časti Diela 5 rokov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia Diela Objednávateľom. V prípade, že Objednávateľ prevezme Dielo s drobnými vadami a nedorobkami, záručná doba začína plynúť od okamihu podpísania zápisu o odstránení týchto vád a nedorobkov. |
Dodávateľ je povinný počas plynutia záručnej doby na svoje náklady, riziko a zodpovednosť odstrániť zistené vady, za ktoré nesie zodpovednosť v súlade s touto Zmluvou a relevantnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. Ak vady nemôžu byť odstránené, má Objednávateľ právo na zodpovedajúcu primeranú zľavu z ceny Diela. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa noriem vzťahujúcich sa na predmet plnenia, dohodnutých zmluvných podmienok, a že počas záručnej doby bude spôsobilý na použitie na obvyklý účel a zachová si obvyklé vlastnosti. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu za zrealizované Dielo v zmysle tejto Zmluvy o dielo. |
Objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru za vykonané stavebné práce po ukončení a odovzdaní Diela. Podmienkou zaplatenia faktúry je splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia dohodnutej dokladovej časti Diela. |
Súčasťou faktúry bude súpis prác, potvrdený zástupcom Objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Faktúra sa považuje za zaplatenú okamihom odpísania príslušnej peňažnej sumy z účtu Objednávateľa. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä: |
- nedodržanie termínov stanovených Dodávateľom v Časovom harmonograme, |
- ak Dodávateľ nezložil v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy na účet Objednávateľa zmluvnú zábezpeku vo výške 30 % zo zmluvnej ceny v zmysle tejto Zmluvy, |
- ak sa voči Dodávateľovi vedie konkurzné konanie alebo ak dodávateľ vstúpil do likvidácie, |
- ak Dodávateľ nepredloží do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia Zmluvy fotokópie dokladov odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho a jeho zástupcu, potvrdenie SKSI, životopis s pracovnými skúsenosťami odborného charakteru a prehlásenie, že bude v čase realizácie k dispozícii, |
- ak Dodávateľ nepredloží zoznam min. troch stavieb s rovnakým alebo porovnateľným charakterom ako je predmet tejto Zmluvy s kladnými referenciami o úspešnom uskutočnení. Minimálny objem stavebných prác na jednu referenciu je 100 000,-Eur. |
Akákoľvek zmena zmluvných podmienok je možná len na základe písomne uzatvoreného dodatku , ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. Dodatok k Zmluve je možné uzatvoriť len ak jeho obsah nebude v rozpore so zmluvnými podmienkami tejto Zmluvy, v rozpore s ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET, v rozpore s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a Obchodného zákoníka, nebude znevýhodňovať Objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 50, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
05.10.2016 08:00 — 09.12.2016 14:00
1,00 súbor
187 921,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2016 09:21
23.09.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2016 15:13 - Vstupná ponuka | 187 200,00 | € | Cena s DPH |
23.09.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: