17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
46112961
ABCOM Košice s.r.o.
Gudernova 3, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK
IKT a kancelárska technika
notebook, fotoaparát
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. IKT a kancelárska technika
|
|
---|---|
Funkcia |
IKT pre zabezpečenie jednotlivých výstupov a procesov v rámci realizovaného projektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Lenovo Idapad Yoga 15 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
RAM | GB | 4 | ||
SSD | GB | 128 | ||
USB 3.0 | ks | 2 | ||
2.Lenovo B71-80 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
RAM | GB | 8 | ||
SSD | GB | 8 | ||
HDD | GB | 1000 | ||
USB 3.0 | ks | 2 | ||
3.Fotoaparát Sony DSC-W830 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
optický zoom | násobok | 8 | ||
rozlíšenie snímača | Mpx | 20 | ||
uhlopriečka displeja | palce | 2,7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické požiadavky na kvalitu sú minimálne: | |
1.procesor: | Intel Core i3 (2000 MHz) |
uhlopriečka displeja: | 15,6´´ |
2. procesor: | Intel Core i5 (2300 MHz) |
uhlopriečka displeja: | 17,3´´ |
3.typ napájania: | akumulátor |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Na dodací list a faktúru je dodávateľ povinný uviesť číslo zmluvy z EKS, názov projektu a číslo rozpočtovej položky (3.1.4). Suma pre jednotlivé položky nesmie byť vyššia ako: položka č.1: 600,00 Eur s dph, položka č. 2: 600,00 Eur s dph, a položka č. 3: 120,00 Eur s dph. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. |
Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Na tovar sa požaduje záruka min. 24 mesiacov. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 48 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Základné podmienky účasti:1. Dodávateľ je oprávnený dodávať predmet zákazky-v obchodnom/živnostenskom registri musí mať zapísaný predmet zákazky zhodný s predmetom zákazky podľa tejto zmluvy, 2. Dodávateľ preukázateľne a uspokojivo zrealizoval najmenej dve obdobné zákazky - dodávateľ musí predložiť aspoň dve pozitívne referencie od objednávateľa v obdobnom rozsahu a špecifikácie ako je táto zákazka, 3. Dodávateľ nie je vedený v tzv. blackliste elektronického trhoviska ani v zozname spoločností so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Úradu vlády Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, ur |
čenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu financovaného z Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
Dodávateľ si je vedomý zaplatenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia náhrady škody zo strany objednávateľa v prípade, ak neboli dodržané podmienky úplného prístupu k účtovníctvu dodávateľa alebo sa preukáže, že pri získaní zákazky sa dodávateľ dopustil kolúzneho konania alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, a to najmä v prípade ak bude prijímateľ/objednávateľ povinný vrátiť poskytnutý projektový grant. |
Obe zmluvné strany sú si vedomé že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, budú zverejnené na webovom sídle správcu programu eeagrants.sk a norwaygrants.sk. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Konštantínova ul. 16, PU v Prešove, Fakulta manažmentu, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
03.10.2016 13:00
3,00 ks
1 288,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2016 12:32
22.09.2016 13:00
22.09.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2016 16:01 - Vstupná ponuka | 1 287,60 | € | Cena s DPH |
22.09.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 199,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: