17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36493333
Heliotronik, spol. s r.o.
Zlatobanská 16, Prešov, 08005, SVK
Rekonštrukcia podláh
PVC, linoleum, homogénny, prechodové lišty, nivelizácia,
Stavebná práca
1. Rekonštrukcia podláh
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena linoleových krytín, oprava a nivelizácia povrchov, rekonštrukcia podláh. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový výmer plochy podláh | m2 | 5018,350 | ||
Objekt 1 | m2 | 334,73 | ||
Objekt 2 | m2 | 219,82 | ||
Objekt 3 | m2 | 320 | ||
Objekt 4 | m2 | 360 | ||
Objekt 5 | m2 | 220 | ||
Objekt 6 | m2 | 1196,48 | ||
Objekt 7 - Elektrostatika | m2 | 211,50 | ||
Objekt 8 | m2 | 721,21 | ||
Objekt 9 | m2 | 1380 | ||
Objekt 10 | m2 | 54,61 | ||
Doplnenie cementového poteru s plochou jednotlivo (s dodaním hmôt) do 4 m2 a hr. do 30 mm - do 30% celkovej plochy | m2 | 1505,505 | ||
Samonivelačný poter hr. do 5 mm | m2 | 5018,350 | ||
Podlaha PVC homogénna, hrúbka podľa EN 428 | mm | 2 | ||
Podlaha PVC homogénna, hustota podľa (merná hmotnosť) EN 430 | g/m2 | 2850 | ||
Podlaha PVC homogénna, záťaž podľa EN 685 : | trieda | 34 / 43 | ||
Podlaha PVC homogénna, rozmerová stálosť podľa EN 434 | % | 0,4 | ||
Podlaha PVC homogénna, svetlo stálosť podľa EN 20105 B02 | úroveň | 6 | ||
Podlaha PVC homogénna, odolnosť oderu podľa MSZ EN 649 | trieda | T | ||
Podlaha PVC homogénna, odolnosť podľa ISO 10581 | typ | 1 | ||
Podlaha PVC homogénna, požiarna odolnosť podľa EN 13501-1 | trieda | Bfl-s1 | ||
Podlaha PVC homogénna, požiarna odolnosť podľa, protišmykovosť podľa DIN 51130 | R | 9 | ||
Elektrický odpor podľa EN 1815 | kV | 2 | ||
Elektrický odpor podľa EN 1081 | Ω | 1000000000 | ||
Podlaha PVC homogénna, záruka na materiál: | rok | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podlaha PVC homogénna určená pre: | Školstvo, Zdravotníctvo, Administratíva |
Inštalácia, pokládka podlahy: | - podľa technologického predpisu výrobcu podlahovej krytiny |
Povrchová úprava PVC: | - antibakteriálna a protiplesňová úprava |
Materiál podlahy: | - vinyl |
Špecifikácie výrobku PVC: | EN 649 |
Podlaha PVC homogénna, chemická odolnosť podľa: | EN 423 |
Podlaha PVC homogénna, bakteriálna odolnosť podľa: | EN ISO846:1999 |
Podlaha PVC homogénna, všeobecné požiadavky: | jednoduchá údržba, dlhá životnosť, rozmerová stálosť, odolnosť voči opotrebeniu, odolnosť voči chemikáliám a dezinfekčným prostriedkom, odolnosť voči oderu a šmuhám |
Podlaha PVC homogénna, povrch: | laserom vytvrdená polyuretánová povrchová úprava |
Podlaha PVC homogénna, spájanie: | za tepla a za studena |
Podlaha PVC homogénna, označenie CE | EN 14041 |
Podlaha PVC homogénna, farebné prevedenie: | určí objednávateľ pred realizáciou pre jednotlivé objekty na základe predloženého katalógu, vzoriek výrobcu. |
Názov |
Pri realizácii v čase prevádzkových hodín je potrebná priechodnosť priestorov. |
Termín realizácie do 31.12.2016. |
Obmedzenia v čase prevádzky len po konzultácii s vedúcim oddelenia. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť súčinnosť pri plnení zmluvy v rozsahu dodržania technologických postupov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny plochy v rozsahu maximálne: - 10% |
Faktúrované množstvo podľa presného dodaného množstva realizovaných plôch u objednávateľa |
Objednávateľ môže meniť výmeru realizovaných plôch medzi jednotlivými objektami podľa potreby pred zahájením realizácie. V prípade zahájenia realizácie len so súhlasom dodávateľa. |
Kontajner na stavebný odpad je možné umiestniť najbližšie od východu z objektu vo vzdialenosti max. 50m. Nízky prechodový profil pre nákladné autá pre objekt 4. |
Je možné použiť v objektoch nákladný výťah. Nosnosť: 450kg |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
Požaduje sa predložiť technologický predpis inštalácie, pokládky podlahy od výrobcu použitej podlahovej krytiny. |
Zhotoviteľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram a predložiť Objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktoré budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný Objednávateľom. |
V prípade ak Zhotoviteľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa Objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Riadnym a úplným vykonaním diela podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Zhotoviteľa podľa Zmluvy sa rozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje zhotoviteľ. |
Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonávaní celého diela podľa Zmluvy. |
Konečná faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou konečnej faktúry. |
Za správne vyčíslenie sadzby DPH (dane z pridanej hodnoty) podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov zodpovedá Zhotoviteľ v plnom rozsahu. |
Záručná doba za stavebné práce začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. |
Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Zhotoviteľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady Zhotoviteľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady Objednávateľom Zhotoviteľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom Zhotoviteľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Zhotoviteľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Zhotoviteľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela Objednávateľovi. |
Zhotoviteľ nie je oprávnený pri realizácii diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným, a to bez písomného súhlasu Objednávateľa. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na mieste vykonávania stavebných prác. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie zákazu nelegálnej práce a nelegálneho zamestnávania ako aj za svojich dodávateľov, ktorí sa podieľali na predmetnej dodávke tovaru, práce, služby. |
Zhotoviteľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom diele, a to až do doby odovzdania diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady likvidáciu a odvoz odpadu vzniknutého pri plnení zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie Objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom styku so stavebnými prácami. |
Zhotoviteľ je povinný odovzdať Objednávateľovi certifikáty na použité materiály a zariadenia pred ich zabudovaním do diela v zmysle platných právnych predpisov. |
Zhotoviteľ aj jeho dodávatelia a subdodávatelia na požiadanie Objednávateľa sú povinní zúčastňovať sa týždenných kontrolných dní. |
Zhotoviteľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie diela. |
Pred začatím prác je Zhotoviteľ povinný odovzdať Objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa Objednávateľom odsúhlaseného a tento zoznam v priebehu realizácie diela aktualizovať |
Zhotoviteľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka Objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti zhotoviteľa. |
Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 5 kalendárnych dní pred jeho odovzdaním. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. |
V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže Objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedorobkov. |
Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, Objednávateľ má právo požadovať od Zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela v EUR s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Pokiaľ Zhotoviteľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny diela v EUR s DPH. |
V prípade, ak Zhotoviteľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované Objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí Zhotoviteľ Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20,€ (slovom: dvadsať eur) za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito Zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
Ak Zhotoviteľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v Zmluve, alebo preruší práce na vykonávaní diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Zaplatením zmluvnej pokuty/zmluvných pokút/ sa Zhotoviteľ nezbavuje povinnosti vykonať dielo. |
Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním diela podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Zhotoviteľ pri realizácii diela. |
Objednávateľ má nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, bez ohľadu na to či, ide o škodu, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Zhotoviteľa, jeho dodávateľov alebo subdodávateľov. |
Ak Zhotoviteľ alebo jeho dodávateľ a/alebo subdodávateľ bezdôvodne preruší práce na vykonávaní diela, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,€ (slovom: sto eur) a to za každý jeden prípad prerušenia. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ neplní kvalitatívno-technické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené Zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, ak sa voči Zhotoviteľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrh na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurzného konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolo začaté vyrovnávacie konanie, je v reštrukturalizácii. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, ak voči Zhotoviteľovi bolo začaté vyrovnávacie konanie, je v reštrukturalizácii, alebo ak Zhotoviteľ vstúpil do likvidácie. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s akoukoľvek lehotou vykonávania diela uvedenou v podrobnom harmonograme realizácie diela, o viac ako 10 (slovom: desať) kalendárnych dní. |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že má všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela a že tieto sú zapísané v predmete jeho činnosti a sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie diela riadne a včas. |
Nesplnenie uvedenej povinnosti má za následok odstúpenie od uzavretej zmluvy cez EKS. |
Zhotoviteľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky Zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
Nebezpečenstvo škody na diele znáša Zhotoviteľ, pričom nebezpečenstvo škody na diele prechádza zo Zhotoviteľa na Objednávateľa odovzdaním a prevzatím diela medzi Zhotoviteľom a Objednávateľom na základe Protokolu. |
Zhotoviteľ ak bude zhotovovať práce počas prevádzky oddelenia je povinný zabezpečiť stavenisko tak, aby nebola ohrozená bezpečnosť osôb pohybujúcich sa v bezprostrednej blízkosti vykonávaných stavebných prác. |
Zhotoviteľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať Objednávateľovi |
Objednávateľ si vyhradzuje práva odstúpiť od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov MZ SR. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.10.2016 12:04 — 31.12.2016 12:05
5 018,35 m2
167 994,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2016 12:02
23.09.2016 12:59
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2016 14:57 - Vstupná ponuka | 166 900,00 | € | Cena bez DPH |
23.09.2016 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 137 995,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: