Z201626965
OF-100655
zrušená
00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
Nákup ochranných prvkov na mobilné telefóny
Puzdro, obal
Tovar
1. Nákup ochranných prvkov na mobilné telefóny
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup ochranných prvkov na nové mobilné telefóny verejného obstarávateľa v počte 40 ks originálnych puzdier (ďalej len „predmet zákazky“). Ochranné prvky požadujeme dodať výhradne (presne) určené na mobilné telefóny verejného obstarávateľa Huawei Honor 7 a Huawei P9 Lite. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Huawei Honor 7 – originál puzdro čierne | ks | 20 | ||
2. Huawei P9 Lite – originál flipové puzdro čierne | ks | 6 | ||
3. Huawei P9 Lite - originál flipové puzdro zlaté | ks | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Huawei Honor 7 – originál puzdro – materiál | koža |
Huawei Honor 7 – originál puzdro - prevedenie | Flipové puzdro - s predným odklápacím krytom rotujúce cez najdlhšiu bočnú stranu telefónu na magnetický uzatvárací systém |
Huawei Honor 7 – originál puzdro - uchytenie | nie |
Huawei Honor 7 – originál puzdro – farba | čierna |
Huawei Honor 7 – originál puzdro - ostatné | otvory na kameru a bočné tlačidlá a bočné vstupy a výstupy |
Huawei Honor 7 – originál puzdro - rozmery | presne na mieru mobilného telefónu Huawei Honor 7 |
Huawei P9 Lite – originál flipové puzdro - farba | čierna – 6 ks, zlatá – 14 ks |
Huawei P9 Lite – originál flipové puzdro - materiál | Imitácia kože |
Huawei P9 Lite – originál flipové puzdro - prevedenie | Flipové puzdro - s predným odklápacím krytom rotujúce cez najdlhšiu bočnú stranu telefónu |
Huawei P9 Lite – originál flipové puzdro - uchytenie | nie |
Huawei P9 Lite – originál flipové puzdro - ostatné | otvory na kameru a bočné tlačidlá a bočné vstupy a výstupy |
Huawei P9 Lite – originál flipové puzdro - rozmery | presne na mieru mobilného telefónu Huawei P9 Lite |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie Dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom zákazky a súčasne predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.3 OPNP zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.5 V prípade nejasností si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.6 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.5 OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú osobu , jej emailovú adresu, pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.7 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi predmet zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky do 15 kalendárnych dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zverejnenej na www. crz.gov.sk. |
2.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zákazky, je povinný písomne informovať Objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby o neskoršom termíne dodania predmetu zákazky a Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania predmetu zákazky. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu,..). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná do 15 kalendárnych dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zverejnenej na www. crz.gov.sk. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zákazky na miesto plnenia. Dodávka predmetu zákazky na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod. |
5. TRVANIE ZMLUVY A ZÁRUKA |
5.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu 2 rokov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zverejnenej za www. crz.gov.sk. |
5.2 Dodávateľ poskytuje záručnú dobu na predmet zákazky 24 mesiacov. |
6. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
6.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
6.2 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
6.3 Doba splatnosti faktúry je 30 dní. |
6.4 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
6.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
6.6. Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za predmet zákazky, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
26.09.2016 08:00 — 26.09.2018 08:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
492,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2016 11:50
23.09.2016 15:00
23.09.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: