00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné predmety s potlačou
reklamné predmety, propagačné výrobky, potlač, pero, otvárač listov, poznámkový blok, vizitkár, USB kľúč, zvýrazňovač
Tovar
1. Reklamné predmety s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Reklamné predmety na propagáciu objednávateľa. |
2. Dodávka reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa. |
3. Dodávka reklamných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Guličkové pero, plastové jednofarebné pero s kovovou sponou, náplň modrá, veľkosť cca 136 mm, materiál: kov, plast, farba pera modrá, logo pracoviska objednávateľa, farba loga strieborná | ks | 600 | ||
2. Guličkové pero, plastové jednofarebné pero s kovovou sponou, náplň modrá, veľkosť cca 136 mm, materiál: kov, plast, farba pera biela, logo projektu, farba loga: modrá a žltá | ks | 50 | ||
3. Kancelársky kovový otvárač listov v darčekovej krabičke, veľkosť 155*16 mm, materiál - kov, farba metalická, logo projektu, farba loga: modrá a žltá | ks | 50 | ||
4. Poznámkový blok, formát A5, min.40 linajkových listov, rozmer 140*210 mm, logo pracoviska objednávateľa a jeho názvu, farba loga strieborná | ks | 200 | ||
5. Vizitkár, materiál – aluminium, rozmery 9,5*6,1*0,6 cm, plocha pre potlač 50*25 mm, farba strieborná, logo projektu, farba loga: modrá a žltá | ks | 50 | ||
6. USB 2.0 16GB, logo projektu, farba loga: modrá a žltá | ks | 50 | ||
7. Zvýrazňovač- materiál plast, rozmer 7,5 *7,5*1 cm, tvar – trojuholník, farba biela, fixky napr. – zelená, ružová, oranžová, logo projektu, farba loga: modrá a žltá | ks | 50 | ||
8. Poznámkový blok s perom, materiál recyklovaný papier, rozmer 18*14*0,8 cm, 60 strán linajkových, pero plastové, logo projektu, farba loga: modrá a žltá | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Plnenie v prípade položiek č. 2., 3., 5., 6., 7. a 8. (reklamné predmety s logom projektu) sa požaduje | najneskôr do 2.10.2016 |
2. Plnenie v prípade položiek č. 1. a 4. (reklamné predmety s logom pracoviska objednávateľa) sa požaduje | najneskôr do 15. 10.2016 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov pre všetky položky, ich špecifikáciu a vyobrazenie, |
1.2. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom obratom a oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2.nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SRč.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe dvoch objednávok. Objednávky budú vystavené po odsúhlasení vizualizácie jednotlivých reklamných predmetov, rozmerov loga a jeho umiestnenia. V objednávkach bude uvedený požadovaný tovar, množstvo, termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku na jedno miesto dodania. Požadované množstvo bude dodané najneskôr do 2.10.2016 (reklamné predmety s logom projektu), do 15. 10.2016 (reklamné predmety s logom pracoviska objednávateľa). |
7. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
8. Fakturácia sa bude realizovať v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska a splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Podklady na potlač (logo a názov objednávateľa) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom po uzatvorení zmluvy. |
10. Ak zo špecifikácie niektorej z položiek vyplýva odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi po odsúhlasení objednávateľom dodať ekvivalent, resp. ekvivalenty požadovaných tovarov s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Drážovská cesta 4, 949 74 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
26.09.2016 07:00 — 15.10.2016 10:00
1,00 súbor
1 290,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2016 10:16
22.09.2016 10:20
22.09.2016 10:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2016 10:53 - Vstupná ponuka | 1 290,00 | € | Cena s DPH |
22.09.2016 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 948,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: