50349287
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Štefániková 15, Bratislava, 81105, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Obstaranie výpočtovej techniky, IP telefónov a príslušenstva alebo ekvivalent
počítač, monitor, výpočtová technika, príslušenstvo, telefón
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Obstaranie výpočtovej techniky, IP telefónov a príslušenstva alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie výpočtovej techniky pre potreby Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Catalyst 2960-X 48 GigE PoE 740W, 4 x 1G SFP, LAN Base alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
Catalyst 2960X FlexStack Plus Stacking Module alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
OEM Mini-GBIC modul (SFP), 1000Base-LX, singlemode do 20km, LC, cisco comp. alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
OEM Mini-GBIC modul (SFP), 1000BASE-T, 100m, RJ-45, cisco comp. alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
OEM 19" rozvodný panel 8x230V-3m, vypínač, vč. Vaničky cierny 10A alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
VoIP telelefón Grandstream GXP1625 alebo ekvivalent | ks | 50 | ||
stolový počítač: HP ProDesk 600 G2SFF, Procesor Intel® Core™ i3 6100 (3,7 GHz, vyrovnávacia pamäť 3 MB, 2 jadrá), 4GB DDR4 RAM, HDD 500 GB, operačný systém Windows10 Pro 64-bit, 2x Display Port, DVD, VGA, USB Klávesnica HP business slim, HP USB myš, optická mechanika DVDRW+- ODD alebo ekvivalent | ks | 20 | ||
Monitor 24" HP EliteDisplay E240 (LED monitor IPS LED, 1000:1, 250cd/m2, 7s, 1920x1080, Display port, Pivot, výškové nastavenie alebo ekvivalent | ks | 20 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie tovaru maximálne do 10 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ tovaru vystaví faktúru na celý predmet zákazky v dvoch vyhotoveniach. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie Objednávateľa a Dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu Dodávateľa. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet Dodávateľa . |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Fakturácia je v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného obidvomi zmluvnými stranami. V prípade omeškania Dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky, a to za každý deň omeškania. |
Technické parametre a hodnoty pri všetkých požadovaných tovaroch sa uvádzajú ako minimálne. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. |
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami so servisnou dokumentáciou, záručnými listami, preberacím protokolom. |
Požaduje sa záručná doba minimálne 3 roky. |
Dodávateľ môže poskytnúť ekvivalent v prípade, ak je uvedený odkaz na konkrétneho výrobcu/výrobný postup. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované plnenie bez obmedzení, má všetky vlastnosti rovnaké alebo lepšie a zaručuje 100% kompatibilitu s požadovaným bez akýchkoľvek obmedzení alebo zmien, čo podloží potvrdením o kompatibilite a o tom že sa jedná o ekvivalent, od nezávislej oficiálnej inštitúcie, ktorá má oprávnenie a odbornú možnosti a spôsobilosť takúto kompatibilitu a vlastnosti overiť a posúdiť a takéto potvrdenia vydáva. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Všetky požadované certifikáty a prospekty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. Dodávateľ je povinný poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť kópie všetkých certifikátov a vyhlásení, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať predloženie originálov. Certifikátmi a vyhláseniami sa preukazuje odbornosť a schopnosť dodávateľa plniť zmluvu v požadovanej kvalite. |
Do 1 pracovného dňa po uzavretí zmluvy, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť prospekty Plnenia podľa tejto zmluvy, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospektoch musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia. |
Spolu z prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa). |
Všetky ponúkané parametre musí mať možnosť Objednávateľ overiť z verejne dostupných zdrojov na mieste/miestach, kde daný výrobca uverejňuje bežne k svojim výrobkom rovnakého druhu takéto prospekty alebo špecifikácie. V prípade, ak Dodávateľ doručí prospekt, pri ktorom správnosť ponúkaných parametrov Objednávateľ nevie overiť z verejne dostupných zdrojov, môže verejne dostupné zdroje nahradiť vyhlásením výrobcu spolu s potvrdením o zhode od nezávislej oficiálnej inštitúcie, ktorá má oprávnenie a odborné možnosti a spôsobilosť takúto zhodu overiť a posúdiť a takéto potvrdenia vydáva. |
Ak Dodávateľ nepredloží, alebo predloží Objednávateľovi prospekt Plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% zo zmluvnej ceny, minimálne však 50 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
V prípade, že Dodávateľ dodá Objednávateľovi tovar iný ako požadovaný, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% zo zmluvnej ceny, minimálne však 50 EUR za každý takýto prípad, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania zadávania zákazky vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb alebo nesplnením stanovených požiadaviek. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa. |
Objednávateľ nemá záujem na dodaní Plnenia pred momentom dodania prospektu Plnenia a oprávneným časom na jeho preštudovanie (2 prac. dni) a teda Objednávateľ nie je povinný prevziať Plnenie pred takým momentom; povinnosť Dodávateľa dodať Plnenie v určenom čase plnenia tým nie je dotknutá. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu Plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra Plnenia bude rozporná s požiadavkami Špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. Objednávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade reklamácie, žiadne dáta neopustia sídlo Objednávateľa. Všetky záruky musia byť riešené minimálne NBD. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia zmluvy Objednávateľovi Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001. Ak Dodávateľ objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia zmluvy Objednávateľovi Certifikát systému environmentálneho manažmentu napr. podľa STN EN ISO 14 001. Ak dodávateľ objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené dodávateľom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. |
Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia zmluvy dve potvrdené referencie na obdobný predmet zákazky, ktorý bol dodaný za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Každý referenčný list sa musí týkať zmluvy v hodnote min. 23 000 eur bez DPH. Referenčný list bude obsahovať označenie predmetu zmluvy, cenu, lehotu dodania a odberateľa (vrátane kontaktných údajov na zodpovednú osobu odberateľa). |
Servis musí byť zabezpečený technikmi, ktorí svoju odbornú spôsobilosť preukážu minimálne vyhlásením výrobcu o tom, že sú oprávnení servisovať predmet plnenia. |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. Objednávateľ po kladnom vyhodnotení splnenia požiadaviek, zašle výzvu k plneniu zmluvy, alebo informáciu o nesplnení podmienok, elektronicky e-mailom Dodávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvy Objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
Štefánikova 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
06.10.2016 12:00
99,00 ks
28 142,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2016 09:59
22.09.2016 11:00
22.09.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2016 10:59 - Vstupná ponuka | 25 926,00 | € | Cena s DPH |
22.09.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 759,34 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: