37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
služby hromadného stravovania, stravné poukážky
Služba
27. Ostatné služby
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo stravných poukážok | ks | 11 000 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | 1 x mesačne |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote |
Požadujeme raz mesačne dodanie požadovaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky |
Podanie objednávok na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest |
Výška provízie je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu |
Vo výške provízie musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením zmluvného vzťahu (vrátane cla, dane z pridanej hodnoty, balenia, dopravy do miesta plnenia, poistenia a ďalších nákladov spojených s dodávkou stravných poukážok) |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do jedného pracovného dňa od podania objednávky |
Celková cena stravných poukážok bez provízie v eurách - je celková nominálna hodnota všetkých stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (3,15 € × 11 000 = 34 650 €). |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Bulharská 39, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
03.10.2016 09:07 — 05.12.2016 13:00
1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie
34 760,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2016 09:15
22.09.2016 09:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2016 09:42 - Vstupná ponuka | 34 760,00 | € | Cena s DPH |
22.09.2016 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 365,87 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: