17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36402516
KP, s.r.o.
Kragujevská 398, Žilina, 01001, SVK
Opakovaná úradná skúška podľa § 12 ods.2 Vyhlášky 508/2009 Z. z..
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie elektrických spotrebičov, vyhradené technické zariadenie, trafostanica, operačná sála, objekt zdravotníckej sústavy
Služba
1. Opravy a údržba
1. Opakovaná úradná skúška podľa § 12 ods.2 Vyhlášky 508/2009 Z. z..
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odb. prehliadok, skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č.398/2013, s odvolaním sa na STN 33 1610, STN 33 1600 a STN 33 1500 vrátane dopravných nákladov |
Opakovaná úradná skúška výhradného technického zariadenia podľa § 12 ods.2 Vyhlášky 508/2009 Z. z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový počet úradných skúšok | ks | 22 | ||
Trafostanica | ks | 3 | ||
Trafostanica: napäťová sústava | kV/V | 22/400 | ||
Trafostanica : počet fáz | ks | 3 | ||
Opakovaná úradná skúška miestnosť zdravotníckej sústavy – operačná miestnosť | ks | 18 | ||
Opakovaná úradná skúška objekt zdravotníckej sústavy – ARO oddelenie anestézie a intenzívnej medicíny | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trafostanica: | 1. 1x T1 630kVA a 1xT2 1000kVA, mechanické odpojovače |
- | 2. 1xT1 630kVA , mechanické odpojovače |
- | 3. 1xT1 160kVA prevedenie na stĺpe |
- | Dokumentácia súhlasí so skutkovým stavom. Obsah sprievodnej technickej dokumentácie nie je kompletný |
- | Objednávateľ poskytne maximálnu súčinnosť pri dopracovaní sprievodnej dokumentácie. Odborné činnosti potrebné pre dopracovanie sprievodnej dokumentácie zabezpečí dodávateľ služby. |
Miestnosť zdravotníckej sústavy – operačná miestnosť | Rozmiestnenie v celom areáli objednávateľa |
- | Dokumentácia zväčša nesúhlasí so skutkovým stavom(zmeny z dôvodu inštalovania, výmeny zdravotnej techniky), nie je sprievodná dokumentácia kompletná, chýbajú niektoré časti sprievodnej dokumentácie. |
- | Požadujeme dopracovanie sprievodnej dokumentácie potrebnej pre vydanie osvedčenia o vykonaní úradnej skúšky od dodávateľa služby. |
- | Objednávateľ poskytne maximálnu súčinnosť pri dopracovaní sprievodnej dokumentácie. Odborné činnosti potrebné pre dopracovanie sprievodnej dokumentácie zabezpečí dodávateľ služby. |
- | Objekty celkovo rekonštruované v 70-tých a 80-tých rokoch. |
Objekt zdravotníckej sústavy – ARO oddelenie anestézie a intenzívnej medicíny | Nový objekt,realizácia v roku 2009. |
- | Dokumentácia súhlasí so skutkovým stavom. Obsah sprievodnej technickej dokumentácie je kompletný. |
Názov |
V cene predmetu zákazky musia byť započítané všetky náklady spojené s dodaním služby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny množstva a počtu úradných skúšok v rozsahu maximálne: - 10% |
Faktúrované množstvo podľa presného počtu vykonaných úradných skúšok u objednávateľa. |
Dodávateľ musí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu platného osvedčenia podľa § 12 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 508/2009 Z.z. |
Výsledkom revízie musí byť osvedčenie o vykonaní úradnej skúšky. |
Dodávateľ predloží aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy za jednotlivé úradné skúšky v rozsahu: trafostanica, operačná sála, objekt zdravotníckej sústavy ARO. |
Dodávateľ dodá protokoly a osvedčenia v súlade s platnou legislatívou pre vykonanie úradných skúšok v čase poskytnutia služby. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) realizácia do 31. Decembra 2016 . |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list ktorý obsahuje najmä zoznam odovzdávaných protokolov a osvedčení, celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa. |
c) termín dodania služby oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním služby má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanomoznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým savykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže dodávateľ požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväťpercentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa .Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru, služby dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné v súlade platnej legislatívy a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
03.10.2016 08:57 — 31.12.2016 14:00
22,00 ks
6 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2016 08:48
22.09.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2016 08:58 - Vstupná ponuka | 6 670,00 | € | Cena bez DPH |
22.09.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: