30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
45365091
ENERGOVOD s.r.o.
Tehelná 11, Rožňava, 04801, SVK
Oprava sociálneho zariadenia
Oprava sociálneho zariadenia
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Oprava sociálneho zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
1.3 Predmetom riešenia je zabezpečenie stavebných prác - opravy sociálnych zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vybúranie obkladov vnútorných z obkladačiek | m2 | 103 | ||
2. Dodávka obkladačiek 200x250x7 mm | m2 | 110 | ||
3. Montáž obkladov vnútorných keramických, farba: biela | m2 | 103 | ||
4. Izolácia proti vlhkosti vodor. náterom | m2 | 55 | ||
5. Izolácia proti vlhkosti zvislá náterom | m2 | 110 | ||
6. Priečky z tvárnic pórobetonových | m2 | 4 | ||
7. Výmena kanal. potrubia z PVC D 63x1,8 | bm | 51 | ||
8. Dodávka + montáž kanalizačných vpustí DN 63 | ks | 3 | ||
9. Skúška tesnosti kanalizácie | bm | 51 | ||
10. Výmena vodov. potrubia do DN 50 | bm | 48 | ||
11. Preplachovanie a dezinfekcia vodov. potrubia | bm | 48 | ||
12. Tlakové skúšky vod. potrubia do DN 50 | bm | 48 | ||
13. Demontáž záchodov s nádržkou | ks | 5 | ||
14. Dodávka + montáž WC kombi | ks | 5 | ||
15. Dodávka + montáž pisoárov keramických | ks | 4 | ||
16. Demontáž umývacích žľabov dĺžky do 2 m | ks | 4 | ||
17. Dodávka + montáž umývadiel | ks | 4 | ||
18. Dodávka + montáž sprchovacej vaničky | ks | 2 | ||
19. Vybúranie pôvodnej betónovej výlevky o rozmeroch 2,1x0,70x0,63 x2 | m3 | 1,85 | ||
20. Dodávka + montáž keramickej výlevky | ks | 1 | ||
21. Dodávka + montáž batérie umývadlovej | ks | 5 | ||
22. Dodávka + montáž batérie sprchovacej | ks | 6 | ||
23. Dodávka + montáž WC kabiniek PVC s hliníkom a kľučkou | ks | 5 | ||
24. Dodávka + montáž dverí vnútorné plné biele 90x197 | ks | 2 | ||
25. Dodávka + montáž kľučiek so štítkami | ks | 2 | ||
26. Dodávka + montáž záves. kov.konštrukcie - hlavný profil | bm | 85 | ||
27. Dodávka + montáž záves. kov. konštr. -priečny profil | bm | 75 | ||
28. Dodávka + montáž stropnej kazety sadrokartonovej | m2 | 52 | ||
29. Dodávka + montáž sadrokartónu / zakrytie odpadových rúr / | m2 | 10 | ||
30. Vybúranie podlahovej dlažby | m2 | 55 | ||
31. Dodávka + montáž keramickej dlažby 330x330x8 mm, farba: krémová | m2 | 58 | ||
32. Demontáž radiátorov | ks | 3 | ||
33. Dodávka + montáž radiatorov 600 x 1200 mm s ventílmi na ÚK + šrúbením | ks | 3 | ||
34. Dodávka + montáž rúr na ÚK Ø 1/2" | m | 20 | ||
35. Nátery oceľ.konštr. | m2 | 13 | ||
36. Oprava omietok stien a stropov | m2 | 220 | ||
37. Vykonanie hyg. malieb | m2 | 85 | ||
38. Dodávka + montáž vypínačov | ks | 3 | ||
39. Dodávka + montáž svietidiel | ks | 6 | ||
40. Preprava materiálu | súbor | 1 | ||
41. Odvoz odpadu | súbor | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Zhotoviteľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, oborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním zhotoviteľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela, ako aj náklady na presahy a stratné . |
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, zhotoviteľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Zhotoviteľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry zhotoviteľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu môže zhotoviteľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad zhotoviteľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Zhotoviteľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Zhotoviteľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Zhotoviteľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Zhotoviteľ poverí výkonom stavbyvedúceho pracovníka, ktorý má odbornú spôsobilosť stavbyvedúceho. |
Miesto vykonania diela: Rožňava. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľ (právnická osoba) musí vlastniť oprávnenie na opravu a montáž VTZ elektrických podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. |
Zhotoviteľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, môže vykonávať činnosť podľa § 16, zákona 124/2006 Z. z. o BOZP, ak je odborne spôsobilá na jej vykonávanie musí vlastniť osvedčenie podľa § 22 – samostatný elektrotechnik Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. |
Delostrelecké kasárne - ul. Šafáriková 109, Rožňava, Rozložná, Rožňava, Košický, Slovenská republika
29.09.2016 08:00 — 31.10.2016 15:30
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
12 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2016 11:59
26.09.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2016 12:22 - Vstupná ponuka | 12 492,00 | € | Cena s DPH |
26.09.2016 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 444,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: