• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2016 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2016 14:15

Detail zákazky Z201626231

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2016 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.09.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.09.2016 14:15

Základné údaje

Z201626231

OF-99755

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2596276

Objednávateľ

00309605

Obec Kátov

Kátov 41, Kátov, 90849, SVK

Dodávateľ

36257362

EUROFRAME, a.s.

Sasinkova 2575/4, Skalica, 90901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

miestna komunikácia

stavebné práce na výstavbe ciest

  • 45233120-6 - Stavebné práce na výstavbe ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. miestna komunikácia
Funkcia
Stavebné práce na miestnej komunikácii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
odkopávka a prekopávka nezapažená pre cesty , v hornine 3 m3 1 215,68
odkopávky a prekopávky nezapažené pre cesty. Príplatok za lepivosť horniny 3 m3 405,217
výkop zárezov so šikmými stenami pre podzemné vedenie v hornine 3 m3 178,818
príplatok k cenám za lepivosť vykopávky zárezov so šikmými stenami pre podzemné vedenie v hornine 3 m3 59,506
vodorovné premiestnenie výkopku pre cesty po spevnenej ceste na vzdialenosť do 1 000m m3 1 394,198
vodorovné premiestnenie výkopku pre cesty , príplatok k cene za každých ďalších 1 000 m m3 13 941,98
uloženie sypaniny na skládky nad 1000 do 10000m3 m3 1 394,198
poplatok za skladovanie - zemina a kamenivo t 1 673,038
založenie trávnika parkového výsevom v rovine do 1:5 m2 411,04
trávnaté semeno - parková zmes kg 12,701
úprava pláne v zárezoch v hornine1-4 so zhutnením m2 1 695,54
rozprestrenie ornice v rovine , plocha do 500 m2, hr. do 150 mm m2 411,04
trativod z drenážnych rúrok bez lôžka , vnútorného priemeru rúrok 100mm m 513,8
zásyp sypaninou so zhutnením jám, šachiet, rýh okolo objektov nad 100 do 1000m3 m3 61,656
kamenivo ťažené hrubé 4-8b t 98,65
podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením , po zhutnení hr. 200 mm m2 1 695,54
podklad z kameniva spevneného cementom s rozprestrením a zhutnením CBGM c8/10 , po zhutnení hr. 120 mm m2 1 618,47
postrek asfaltový spojovací bez posypu kamenivom z asfaltu cestného v množstve od 0,50 do 0,70 kg/m2 m2 1 618,47
asfaltový betón vrstva obrusná v pruhu š. do 3 m z modifik.asfaltu, po zhutnení hr. 50 mm m2 1 618,47
obalované kamenivo- vrstva ložná v pruhu š. do 3 m z modif. asfaltu , po zhutnení hr. 80 mm m2 1 618,47
podklad alebo kryt z kameniva hrubého drveného veľ. 32-63 mm s rozprestrením a zhutnením hr. 200 mm m2 386,32
podklad zo štrkodrviny s rosprestrením a zhutnením , po zhutnení hr. 200 mm m2 386,32
zhotovenie zemných krajníc z hornín akejkoľvek triedy bez zhutnenia m3 77,07
podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením , po zhutnení hr. 40 mm m2 1 150,00
podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením , po zhutnení hr. 150 mm m2 1 150,00
podklad z prostého betónu tr. C 8/10 hr. 100 mm m2 1 150,00
kladenie zámkovej dlažby hr. 6 cm pre peších nad 20 m2 m2 1 150,00
zámková betónová dlažba 20 x 20 x 6 cm m2 1 184,50
osadenie chodníkového obrubníka betónového stojatého do lôžka z betónu prostého tr. C16/20 s bočnou oporou m 1 550,00
obrubník parkový 100/20/5 cm , sivá ks 1 565,5
osadenie a montáž cestnej zvislej dopravnej značky na stĺpik, stĺp, konzolu alebo objekt ks 14,00
pozinkovaná dopravná značka, základný rozmer ks 14,00
vodorovné značenie krytu striekané farbou deliacich čiar šírky 125 mm mm 256,9
vodorovné značenie krytu striekané farbou stopčiar, zebier a pod. m2 50,00
čelo priepustu z betónu z rúr DN 300 až DN 500 mm ks 2,0
zhotovenie priepustu z rúr železobetónových DN 500 mm m 5,0
železobetónová rúra DN 500 dl. 2 m ks 3,03
obetónovanie rúrového priepustu betónom jednoduchým tr. C 20/25 m3 2,0
osadenie priekopového žlabu z betónových priek. tvárnic šírky do 500 mm m 193,16
tvárnica betónová doska obklad TBM 2-50 , 50 x 50x 10 ks 780,366
osadenie priekopového žlabu z betónových priekopových tvárnic šírky nad 500 do 800 mm m 610,38
tvárnica priekopová TBM 1-60 , 62 x 30 ks 2 050,877
presun hmôt pre pozemnú komunikáciu t 3 486,638
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy zhotoviteľ doručí objednávateľovi k odsúhlaseniu pracovný program – harmonogram výstavby s uvedením časového rozvrhu všetkých činností vo finančnom a vecnom vyjadrení pri zhotovovaní diela.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že za podmienok stanovených v tejto zmluve vyhotoví dielo podľa podkladov a požiadaviek objednávateľa, technickej špecifikácie, požiadaviek objednávateľa zapísaných v stavebnom denníku.
Zhotoviteľ predloží k dňu prevzatia staveniska stavby objednávateľovi písomne, meno zodpovedného stavbyvedúceho počas celej doby výstavby.
Objednávateľ požaduje , aby realizácia diela začala zápisničným odovzdaním staveniska stavby od objednávateľa zhotoviteľovi (Protokol o odovzdaní staveniska stavby), po preškolení pracovníkov zhotoviteľa z dodržiavania BOZP a bola ukončená protokolárnym odovzdaním a prevzatím diela.
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu na stavbu, zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu.
Zhotoviteľ sa zaväzuje odo dňa prevzatia staveniska stavby viesť stavebný denník prostredníctvom oprávnenej osoby v súlade s § 28 vyhlášky MŽP SR č. 453/2000 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona (k § 46d stavebného zákona), do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti.
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce.
Objednávateľ sa zaväzuje riadne vykonané dielo prevziať a zaplatiť za jeho vykonanie dohodnutú cenu. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo v závislosti od finančných prostriedkov upraviť rozsah predmetu zmluvy a upraviť lehotu na ukončenie zmluvy. Zhotoviteľ v uvedených prípadoch nemá nárok na náhradu škody.
Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou a na vysokej profesionálnej úrovni. Zaväzuje sa dodržiavať príslušné všeobecne záväzné právne predpisy a podmienky tejto zmluvy, bude sa riadiť východiskovými podkladmi objednávateľa, pokynmi objednávateľa, zápismi a dohodami oprávnených pracovníkov zmluvných strán, rozhodnutiami a vyjadreniami dotknutých orgánov štátnej správy a samosprávy.
Zhotoviteľ zodpovedá za všetky škody a uplatnené sankcie orgánov a organizácií, ktoré budú počas výstavby uplatnené, ktoré spôsobil svojou činnosťou pri realizácii diela.
Termíny realizácie: a) stavenisko bude odovzdané do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy b) začatie realizácie diela: do 5 pracovných dní odo dňa písomného odovzdania staveniska; c) dokončenie realizácie diela: najneskôr do 90 dní od odovzdania staveniska
V cene diela sú zahrnuté všetky vedľajšie rozpočtové náklady – napr. zariadenie staveniska, zriadenie uzávierok, územné a prevádzkové vplyvy, odvoz a likvidácia vzniknutého odpadu, dokumentácia kvality, fotodokumentácia priebehu výstavby.
Podkladom pre úhradu ceny za vykonané a odovzdané práce bude po ukončení realizácie stavby zhotoviteľom vystavená faktúra na základe objednávateľom potvrdeného súpisu vykonaných prác spracovaného overiteľným spôsobom v rozsahu skutočne zrealizovaných prác pri použití sadzieb uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť a objednávateľ povinný zaplatiť zhotoviteľovi faktúru za skutočne vykonané práce na diele. Cena za zhotovenie diela bude uhradená formou mesačnej fakturácie na základe odsúhlasených skutočne vykonaných prác. Faktúry musia byť vyhotovené v troch /3/ rovnopisoch. Faktúry musia spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle platných právnych predpisov. Prílohou faktúry je objednávateľom odsúhlasený súpis vykonaných prác.
Vykonané práce bude zhotoviteľ fakturovať faktúrou vyhotovenou na základe zisťovacieho protokolu a súpisu vykonaných prác odsúhlasených objednávateľom. Odsúhlasenie faktúr objednávateľ vykoná do troch /3/ pracovných dní od ich doručenia alebo ich vráti s pripomienkou brániacou vykonať úhradu na dopracovanie zhotoviteľovi. Objednávateľ má právo vrátiť faktúru, ak táto neobsahuje náležitosti daňového dokladu alebo porušuje zmluvné povinnosti. Objednávateľ je povinný takúto faktúru zaslať do troch /3/ pracovných dní zhotoviteľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy. Lehota splatnosti faktúr je vzájomne dohodnutá do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Do lehoty splatnosti sa nezapočítavajú dni, keď boli faktúry vrátené.
Zhotoviteľ je povinný dojednať druhy poistenia pre obdobie od začatia až do termínu ukončenia celej stavby - diela: a) poistenie proti poškodeniu alebo zničeniu majetku tretích osôb spôsobené činnosťou, zanedbaním činnosti alebo nedbalosťou zhotoviteľa, b) poistenie proti usmrteniu alebo zraneniu osôb spôsobené činmi zhotoviteľa alebo jeho nedbalosťou: ba) komukoľvek, kto je oprávnený zdržovať sa na stavenisku;
Poistné zmluvy a poistné osvedčenie je povinný zhotoviteľ originálmi alebo úradne overenými kópiami predložiť objednávateľovi najneskôr v posledný pracovný deň predchádzajúci dňu začatia realizácie stavby. V prípade nesplnenia tejto povinnosti zhotoviteľa sa zmluvné strany dohodli, že zhotoviteľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každý aj začatý deň omeškania.
Zhotoviteľ si zabezpečí prevádzkové, sociálne, výrobné zariadenia staveniska. Náklady na prevádzku, údržbu a likvidáciu sú súčasťou ceny diela.
Zhotoviteľ je povinný na prevzatom stavenisku, v jeho okolí a na prenechaných inžinierskych sieťach udržiavať poriadok a čistotu, je povinný odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté jeho stavebnými prácami, a to na vlastné náklady. Spôsob likvidácie odpadu je zhotoviteľ povinný objednávateľovi preukázať príslušnými potvrdeniami.
Materiály, stavebné diely a výrobky zabezpečované zhotoviteľom musia byť dokladované certifikátmi v zmysle zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentov platných v krajinách EÚ a tie materiály, ktoré tieto doklady nebudú mať, resp. nebudú zodpovedať zmluve a požadovaným skúškam, musí zhotoviteľ na vlastné náklady odstrániť a nahradiť bezchybnými.
Zhotoviteľ je povinný pripraviť na preberacie konanie všetky svoje doklady tak, aby ich porovnaním s dokladmi objednávateľa sa zabezpečilo kvalitné, úplné a rýchle uskutočnenie tohto konania, a to v písomnej forme, aj na CD nosiči (príp. inom médiu).
Záručná doba na zhotoviteľom realizované dielo je 60 kalendárnych m e s i a c o v a začína plynúť dňom odovzdania diela bez vád nedorobkov. Záručná doba sa skráti o dobu, po ktorú bude objednávateľ v omeškaní so začatím preberacieho konania alebo o dobu, po ktorú objednávateľ neoprávnene odmieta dielo prevziať.
Zmluvné strany sa dohodli a spoločne si zvolili pre posudzovanie ich záväzkových vzťahov z tejto zmluvy prípadne z jej dodatkov ako rozhodný právny poriadok Slovenskej republiky. Vzťahy touto zmluvou výslovne neupravené sa budú teda riadiť príslušnými ustanoveniami zákona č.513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v platnom znení a ostatnými všeobecne záväznými predpismi SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kátov, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

03.10.2016 08:00 — 15.12.2016 15:00

1,00 súbor položiek

182 716,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2016 13:13

20.09.2016 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 1048
 7
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2016 11:04 - Vstupná ponuka 182 716,00 € Cena s DPH
20.09.2016 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka 147 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS