36601578
Letecká vojenská nemocnica, a.s.
Murgašova 1, Košice, 04086, SVK
34113924
MED - ART, spol. s r.o.
Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK
ABRICEF plo. ijf. 10 x 1 g (liek.inj.skl.) alebo ekvivalent účinnej látky s identickým zložením, liekovou formou a silou
lieky, liečivá, antibiotiká
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
|
1. ABRICEF plo. ijf. 10 x 1 g (liek.inj.skl.) alebo ekvivalent účinnej látky s identickým zložením, liekovou formou a silou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| lieky, liečivá, antibiotiká |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| ABRICEF plo. ijf. 10 x 1 g (liek.inj.skl.) | g | 1 |
| Názov |
| 1. Povinnosti dodávateľa pri plnení predmetu zákazky |
| 1.1.Dodávateľ sa zaväzuje : |
| - Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými parametrami a súvisiacimi službami a v stanovenej lehote. |
| - Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar - predmet zákazky, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
| - Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania liekov s ohrozenou expiráciou doručí pri príjme písomný doklad o prekročení stanovenej expriračnej doby (expiračný list na vrátenie tovaru). Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
| - Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené objednávateľom nachádzajúce sa v sídle objednávateľa. |
| - Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá predmet zákazky na humánne použitie. |
| - Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva v zmysle OPET nenadobudne vôbec účinnosť. |
| 1.2. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie zákazky nasledovné doklady a dokumenty súvisiace s dodaním predmetu zákazky a iné doklady a dokumenty nevyhnutné k plneniu predmetu zákazky: |
| - najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
| - na adresu objednávateľa e-mailom, alebo v písomnej podobe, |
| - v písomnej podobe v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Lieky". |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť: |
| a) Vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
| b) Vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorá bude poverená pre komunikáciu s objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
| - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
| - telefónne číslo kontaktnej osoby, |
| - e-mail kontaktnej osoby. |
| c) Neoverenú fotokópiu povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované rozhodnutie. Povolenie musí byť platné minimálne do konca zmluvného obdobia. |
| d) Čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód (alebo ŠUKL kód k danému predmetu zákazky). |
| e) Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy |
| - jednotkovú cenu za balenie bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, |
| - celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, |
| - rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
| 1.3. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
| - aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
| - zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
| - s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
| - s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, |
| - s aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, |
| - s aktuálne platným Zoznam kategorizovaných materiálov s maximálnou výškou úhrady zdravotnej poisťovne Dôvera, |
| - s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov, |
| - s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov). |
| 2. Objednávateľ je povinný: |
| - poskytnúť nevyhnutnú súčinnosť dodávateľovi pre riadne plnenie predmetu zákazky, |
| - oznámiť dodávateľovi meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky, |
| - objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. |
| 3. Predmet zákazky - forma dodania a prevzatia: |
| - Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorázovo. |
| - Dodávka predmetu zákazky musí byť dodaná v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 14.30 hod., pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| - Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná do lekárne nachádzajúcej sa v areáli miesta sídla objednávateľa s ktorou má objednávateľ uzatvorený zmluvný vzťah. |
| - Dodávateľ dopraví a vyloží tovar na objednávateľom určené miesto nachádzajúce sa v sídle objednávateľa. |
| 4. Súčasťou dodania predmetu zákazky: |
| - Musí byť dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, dodaný druh tovaru, jeho množstvo, ŠUKL kód, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
| - V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
| - kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
| - údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený). |
| 5. Objednávateľ je povinný dodávaný predmet zákazky v termíne, ktorý mu bol dodávateľom oznámený prevziať a to bezodkladne. |
| - O odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky musí byť vystavený dodací list. |
| - Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke: minimálne 6 mesiacov a zároveň predmet zákazky, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby. |
| - Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru. |
| 6. Cena za dodanie predmetu zákazky a platobné podmienky: |
| Cena za dodanie predmetu zákazky nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| 6.1. Cena dodania predmetu zákazky zahŕňa: |
| - dopravu na miesto plnenia, |
| - objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky na miesto ním určené v sídle objednávateľa, |
| - cenu obalového materiálu, |
| - dodávku predmetu zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými parametrami a súvisiacimi službami a v stanovenej lehote na miesto určené objednávateľom. |
| 6.2. Cenu za predmet zákazky uhradí objednávateľ dodávateľovi: |
| - Na základe faktúry za dodané lieky. |
| - Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení dodávky tovaru. |
| - Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. |
| - Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný druh tovaru v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
| 7. Zmluvné pokuty, sankcie: |
| Nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU v bode 1.2. sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
| 1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinností, |
| 2. uplatniť inštitút zmluvnej pokuty - v prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi objednaný tovar včas, dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania, |
| 3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
| 8. Zodpovednosť za škodu: |
| - dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
| - za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
| 9. Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
| Dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
| - s podmienkami viažúcimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
| - s OPET-om, |
| - s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
| 10. Ukončenie zmluvy: |
| 10.1. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
| - riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
| - dohodou zmluvných strán, |
| - odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok s 15-dňovou výpovednou lehotou, |
| - doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
| 11. Záverečné ustanovenia: |
| - Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
| - Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach. |
| - Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| - Podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
28.09.2016 10:30
100,00 balenie
1 990,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2016 13:02
21.09.2016 11:00
21.09.2016 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.09.2016 08:33 - Vstupná ponuka | 1 988,91 | € | Cena bez DPH |
| 21.09.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 988,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: