00165662
Okresný súd Nitra
Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Kancelárska ergonomická stolička Dike + podhlavník.
Stoličky, kreslá na kolieskach, sedadlá, otočné sedadlá
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárska ergonomická stolička Dike + podhlavník.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska ergonomická stolička Dike+ podhlavník "alebo ekvivalentný" (viď. príloha k opisnému formuláru). Tovar označený konkrétnym názvom požaduje objednávateľ dodržať, neumožňuje predložiť ekvivalent k výrobku. Konkrétne označenie výrobku doplnené slovami "alebo ekvivalentný" je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
hlavový podhlavník | áno |
synchrónny mechanizmus s 5 polohami blokovania | áno |
výškové a hĺbkové nastavenie sedáka | áno |
nastavenie sily protiváhy podľa telesnej hmotnosti | áno |
operadlo čalúnené samonosnou sieťovinou | áno |
výškové a hĺbkové nastavenie bedrovej opierky | áno |
výškovo nastaviteľné podrúčky so zmäkčenou hornou podložkou | áno |
univerzálne kolieska na tvrdú podlahu aj kobercové krytiny | áno |
nosnosť 120 kg | áno |
záruka 3 roky | áno |
farba poťahu čierna | áno |
poťahový materiál DK10 | áno |
rozmery stoličky | viď príloha k opisnému formuláru |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Nitra (do sídla objednávateľa, I. poschodie bez výťahu). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.). |
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 15 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hodín vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zmluvy o viac ako tri dni sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy v požadovanej kvalite I. akostnej triede, výhradne nový, nepoužitý, nevystavovaný. |
Dodávateľ predloží do troch dní od uzavretia zmluvy foto materiál ponúkaného tovaru, s jeho presným označením obchodnej značky a typom s presným číselným označením, opisom, špecifikáciou za účelom kontroly a odsúhlasenia ponúkaného tovaru s požiadavkou objednávateľa. Nedodržanie tejto požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ do troch dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH. |
Tovar označený konkrétnym názvom požaduje objednávateľ dodržať, neumožňuje predložiť ekvivalent k výrobku. Konkrétne označenie výrobku doplnené slovami "alebo ekvivalentný" je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Tovar musí byť dodaný v súlade s požiadavkou objednávateľa, technickou špecifikáciou a prílohami k opisnému formuláru. Nedodržanie tejto požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný v rozpore so špecifikáciou, poškodený, atď.) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
10.10.2016 08:00 — 10.10.2016 14:00
2,00 ks
460,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2016 10:55
19.09.2016 11:30
20.09.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2016 11:02 - Vstupná ponuka | 406,80 | € | Cena s DPH |
19.09.2016 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 359,76 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: