00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
22679057
Viliam Turan TURANCAR
Bratislavská 29/466 , Nitra, 94901, SVK
Preprava osôb na pracovný seminár
preprava
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Preprava osôb na pracovný seminár
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava osôb s príručnou batožinou z Nitry do Piešťan dňa 19.10.2016 a späť z Piešťan do Nitry dňa 21.10.2016. |
2. Počas pobytu v Piešťanoch autobus nebude využitý. |
3. Prenájom autobusu s vodičom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb | osoba | 24 | ||
2 Počet batožiny (typ - príručný kufrík) | ks | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trasa autobusu dňa 19.10.2016 | Nitra - Piešťany |
1.1. Odchod autobusu | o 15.30 hod. z parkoviska pred budovou objednávateľa, resp. jeho pracoviska v Nitre |
1.2. Cieľová stanica | Park Hotel Piešťany, Nábrežie Ivana Krasku 2, 921 01 Piešťany |
2. Trasa autobusu dňa 21.10.2016 | Piešťany - Nitra |
2.1. Odchod autobusu | o 13.30 hod. Park Hotel Piešťany, Nábrežie Ivana Krasku 2, 921 01 Piešťany |
2.2. Cieľová stanica | parkovisko pred budovou objednávateľa, resp. jeho pracoviska v Nitre |
3. Presnú adresu miesta odchodu a príchodu upresní kontaktná osoba objednávateľa. | |
4. Požaduje sa výborný technický stav autobusu, čistý a uprataný, s klimatizáciou a s funkčným vykurovaním. | |
5. Vek autobusu nepresiahne 10 rokov. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, |
1.2. telefonický kontakt na kontaktnú osobu dodávateľa, |
1.3. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu subdodávateľa, ak je to relevantné, |
1.4. typ a špecifikáciu dopravného prostriedku použitého na prepravu, |
1.5. navrhovanú trasu s označením ciest, pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
1.6. dátum prvej evidencie dopravného prostriedku podľa osvedčenia o evidencii. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku od 1 do 3 hod. |
6. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorového vozidla. |
7. Vozidlo musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. |
8. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, diaľničné poplatky, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
9. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
10. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
19.10.2016 15:20 — 21.10.2016 15:00
1,00 súbor
270,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2016 10:32
19.09.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2016 10:59 - Vstupná ponuka | 252,00 | € | Cena s DPH |
19.09.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 252,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: