36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Pozáručný servis prístroja CT SOMATOM Definition Open
preventívne prehliadky a kontroly, odstraňovanie porúch
Služba
1. Opravy a údržba
1. Pozáručný servis prístroja CT SOMATOM Definition Open
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie pravidelného preventívneho servisu podľa stanoveného rozsahu určeného výrobcom |
Opravy porúch prístroja |
Použitie originálnych náhradných dielov výrobcu Siemens |
Zabezpečenie údržby vyškolenými servisnými technikmi u výrobcu Siemens |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pravidelná ročná elektrická revízia | raz za rok |
kontroly bezpečnosti | mesačne |
servisné práce preventívnych úkonov | mesačne |
pravidelná kontrola kvality obrazu a parametrov HV | mesačne |
prevedenie zálohovania SW nastavení a údržba Exchangeboardu | pravidelne |
servisné práce reaktívnej podpory /opravy porúch/ bez dodávky náhradných dielov | podľa potreby |
prevádzanie aktualizácií tzv. Updates v rozsahu vydanom výrobcom pre zakúpené licencie | v nadväznosti na updates výrobcu prístroja |
pripravenosť na zásahy | počas trvania zmluvy |
služby diaľkovej diagnostiky tzv. správa systému | počas trvania zmluvy |
služby technickej podpory | počas trvania zmluvy |
Názov |
Stanovená cena za preventívny servis sa rozpočíta na mesačný paušál, to znamená predložená cena bude deliteľná 24. |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelný mesačný servis posledný piatok v mesiaci. |
Dodávateľ oznámi nástup na ročnú elektrickú revíziu 10 pracovných dní vopred. |
Obstarávateľ zabezpečí rýchle internetové pripojenie so statickou IP adresou na prevádzanie diaľkovej diagnostiky a správy zariadenia. |
Mesačný paušál zahŕňa dopravu na miesto plnenia, prácu, cestovné náklady, náklady na inštaláciu potrebných náhradných dielov na mieste plnenia potrebných na odstránenie poruchy ako aj akékoľvek iné náklady poskytovateľa služby s plnením servisnej zmluvy. V cene nie je zahrnutá cena za náhradné diely. |
Paušál bude fakturovaný mesačne na základe faktúr vystavených k poslednému dňu v mesiaci. Splatnosť faktúr je 30 dní od dátumu doručenia. |
Objednávateľ zabezpečí prístup k prístroju na vykonanie servisných úkonov počas pracovných dní v čase od 8,00 hod. do 16,00 hod., pri mesačnej preventívnej kontrole v posledný piatok v mesiaci, pri ročnej revízii po vzájomnej dohode počas pracovných dní. |
Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy originál alebo overenú kópiu o autorizácii alebo príp. iný dokument preukazujúci, že je oprávnený na výkon údržby alebo opráv výrobkov Siemens. |
Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy kontakt, kde sa bude oznamovať porucha prístroja v rozsahu email a telefón. |
Dodávateľ odstráni poruchu do 48 hodín od nahlásenia poruchy, v prípade, že nie je potrebný náhradný diel. Lehota plynie od vykonania oznámenia v prípade nahlásenia do 8,00 hod, ináč plynie od nasledujúceho dňa. |
Dodávateľ predloží cenovú ponuku na potrebný náhradný diel najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy, lehota plynie od vykonania oznámenia v prípade nahlásenia do 8,00 hod, ináč plynie od nasledujúceho dňa. |
Lehota na vykonanie opravy, v prípade, že nie sú potrebné náhradné diely z dovozu je 72 hod. od schválenia cenovej ponuky obstarávateľom. |
Lehota na vykonanie opravy, v prípade, že sú potrebné náhradné diely z dovozu je 96 hod. od schválenia cenovej ponuky obstarávateľom. |
Náhradné diely budú fakturované osobitne, objednávateľ uzatvorí s dodávateľom na náhradné diely kúpnu zmluvu, za ktorú je považovaná aj objednávka potvrdzujúca cenovú ponuku poskytovateľa. |
Do plynutia lehôt sa nezarátavajú víkendy a štátne sviatky. |
Pri nesplnení zmluvných podmienok zo strany poskytovateľa viažúcich sa k preventívnemu servisu, poskytovateľ neúčtuje mesačný paušál. |
V prípade omeškania s opravou prístroja alebo predpísanej preventívnej údržby je objednávateľ oprávnený účtovať zmluvnú pokutu za každý deň 300 €. Zmluvná pokuta je splatná na základe doručenej faktúry. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti , na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta, pričom je oprávnený sa domáhať škody presahujúcej zmluvnú pokutu. Škodou je aj ušlý zisk. |
Záruka na servis je 6 mesiacov. Záruka na náhradný diel je vyznačená v cenovej ponuke, pričom je stanovená minimálne na 8 mesiacov. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú: na obdobie 24 kalendárnych mesiacov. Zmluva nadobúda účinnosť prvý deň mesiaca nasledujúceho po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.10.2016 09:47 — 30.09.2018 09:47
24,00 mesiace
61 581,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2016 10:04
20.09.2016 10:01
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2016 13:40 - Vstupná ponuka | 61 519,00 | € | Cena bez DPH |
20.09.2016 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: