• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2016 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2016 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2016 11:15

Detail zákazky Z201625877

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2016 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2016 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2016 11:15

Základné údaje

Z201625877

OF-97579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2600970

Objednávateľ

00156884

Slovenský hydrometeorologický ústav

Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK

Dodávateľ

45682232

3J s. r. o.

Bukovinská 18, Bratislava - mestská časť Rača, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Požiarna ochrana pre objekty objednávateľa

prenosné hasiace prístroje, požiarne hydranty, požiarne dvere, kontrola, oprava, inštalácia

  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 35111320-4 - Prenosné hasiace prístroje
  • 44482200-4 - Požiarne hydranty
  • 44480000-8 - Rôzne zariadenia požiarnej ochrany

Služba, Tovar

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Požiarna ochrana pre objekty objednávateľa
Funkcia
1. Zabezpečenie a realizácia nasledovných činností v priebehu 1 kalendárneho roka na predchádzanie vzniku požiarov v súlade so zákonom č. 314/2001 o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len "oOpP") pre potreby objednávateľa v rámci všetkých pracovísk a objektov v jeho správe na území celého Slovenska:
1.1 Vykonávanie funkcie technika požiarnej ochrany podľa §9, ods. 2 písm. a) až f) oOpP s odbornou spôsobilosťou a platným osvedčením na pracoviskách objednávateľa a objektoch v správe objednávateľa podľa jeho potrieb
1.2 Vypracovávanie, vedenie a udržiavanie dokumentácie ochrany pred požiarmi v súlade s platnou legislatívou, potrebami a internými predpismi objednávateľa
1.3 Zabezpečovanie odbornej prípravy určených protipožiarnych hliadok
1.4 Školenia a overovanie vedomostí zamestnancov objednávateľa v súlade s platnou legislatívou
1.5 Vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok a odstraňovanie zistených nedostatkov
1.6 Určenie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru
1.7 Zúčastňovanie sa kontrolnej činnosti štátneho požiarneho dozoru a plnenie opatrení orgánov vykonávajúcich štátny požiarny dozor a odstraňovanie zistených nedostatkov
1.8 Vnútropodnikový požiarny dozor v plnom súlade s platnou legislatívou
1.9 Zorganizovanie a vykonávanie požiarneho poplachu najmenej raz za 12 mesiacov
1.10 Vykonávanie poradenstva súvisiaceho s predmetom zákazky po dobu 12 mesiacov
1.11 Garancia činností a nesenie plnej zodpovednosti za súlad s požiadavkami platnej legislatívy v súlade s predmetom zákazky a následne uzavretou vzájomnou zmluvou.
1.12 Vykonávanie kontroly a tlakovej skúšky prenosných hasiacich prístrojov (ďalej len "PHP"), podľa oOpP , Vyhlášky č. 719/2002 Z.z., výmena starých, vyradených PHP za nové PHP – podľa potreby.
1.13 Vykonávanie kontroly požiarnych hydrantov (ďalej len "PH"), podľa oOpP, Vyhl. č. 699/2004 Z.z. – podľa potreby.
1.14 Vykonávanie tlakovej skúšky požiarnych hadíc (ďalej len "H"), podľa normy STN 92 0801 Tlakové skúšky požiarnych hadíc a vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z. – podľa potreby.
1.15 Vykonávanie kontroly, preventívnej údržby a prehliadky požiarnych dverových uzáverov (ďalej len "PD"), podľa oOpP, Vyhlášky č.478/2008 Z.z. – podľa potreby.
1.16 Doplnenie, prípadne aktualizácia poškodených alebo chýbajúcich tabuliek, piktogramov, samolepiek.
1.17 Iné činnosti vyplývajúce z predmetu zákazky a predmetnej zmluvy podľa potrieb objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Predpokladané množstvá PHP ku kalkulácii ceny ks 365
2. Predpokladané množstvá PH ku kalkulácii ceny ks 41
3. Predpokladané množstvá H ku kalkulácii ceny ks 35
4. Predpokladané množstvá PD ku kalkulácii ceny ks 38
5. Počet zamestnancov ks 450
6. Poskytovanie služieb v oblasti požiarnej ochrany (1.1 - 1.17) mesačný paušál 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. Celkový počet podľa miest plnenia:
Bratislava PHP-106 ks (práškový ABC 6kg), PH-20 ks, H-20 ks, PD-31 ks
Dislokované pracoviská:
Banská Bystrica PHP-54 ks (P6-26 ks, P2-1 ks, S5-24 ks, S2-3 ks)
Košice PHP-24 ks (P6 Te-17 ks, S5 Kte-4 ks, PR 2e-3 ks), PH-4 ks
Gánovce PHP-13 ks (P6 Te-3 ks, S5Če-1 ks, S5KTe-4 ks, P6 Če-1 ks, PG 6-1 ks, S30-3 ks), PH-2 ks, PD-2 ks
Malý Javorník PHP-25 ks (S2KTe-6 ks, S5KTe-4 ks, P6 Te-9ks, KT05-5ks, S2ČE-1ks)
Dudince PHP-2 ks (práškový ABC 6kg), PH-1 ks, H-1 ks
Kamenica nad Cirochou PHP-2 ks (práškový ABC 6kg-1ks, CO2 5kg-1ks)
Liesek PHP-3 ks (práškový ABC 6kg)
Lučenec - Boľkovce PHP-2 ks (S5Če)
Milhostov (Trebišov) PHP-4 ks (práškový ABC 6kg)
Nitra PHP-2 ks (práškový ABC 6kg), PH-1 ks, H-1 ks
Prievidza PHP-1 ks (práškový ABC 6kg)
Štrbské Pleso PHP-1 ks (práškový ABC 6kg)
Telgárt PHP-5 ks (práškový ABC 6kg-4ks, CO2 6kg-1ks)
Tisinec (Stropkov) PHP-4 ks (práškový ABC 6kg-3ks, CO2 5kg-1ks)
Hurbanovo PHP-3 ks (práškový ABC 6kg), PH-1 ks
Lomnický Štít PHP-4 ks (CO2-3ks, práškový ABC 6kg-1ks)
Jaslovské Bohunice PHP-9 ks (práškový ABC 6kg), PH-4 ks, H-7 ks
Bratislava letisko PHP-3 ks (CO2-2ks, práškový ABC 6kg-1ks), PH-2 ks
Košice letisko PHP-1 ks (CO2-1ks, práškový ABC 6kg-1ks)
Poprad letisko PHP-4 ks (práškový ABC 6kg-1ks, snehový 2kg-3ks)
Piešťany letisko PHP-2 ks (práškový ABC 6kg)
Žilina letisko PHP-1 ks (práškový ABC 6kg), PD-2 ks
Rekreačné a účelové zariadenia:
Liptovský Ján PHP-12 ks (CO2S5 Kodreta 5kg-2ks, CO2S5 Kovoslužba 5kg-3ks, 6PKtK Kovoslužba 6kg-2ks, PG6PDC Neuruppin 6kg-3ks, P6Raima Sanal 6 kg-2ks), PH-1 ks, H-1 ks
Liesek PHP-2 ks (práškový ABC 6kg-1ks, CO2 5kg-1ks), PH-1 ks, H-1 ks
Gánovce PHP-1 ks (práškový ABC 6kg), PH-1 ks, H-1 ks
Bukovec PHP-1 ks (práškový ABC 6kg)
Ďalšie pracoviská:
Kojšovská hoľa PHP-14 ks (práškový ABC 6kg-12ks, CO2 5kg-2ks), PH-3 ks, H-3 ks
Kubínska hoľa PHP-4 ks (práškový ABC 6kg-1ks, CO2 5kg-3ks)
Španí laz PHP-8 ks (práškový ABC 6kg-3ks, CO2 5kg-5ks), PD-3 ks
Čierny Balog PHP-2 ks (práškový ABC 6kg-2ks)
Stacionárne stanice:
Bratislava PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Bratislava PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Malacky PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Nitra PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Nitra PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Topoľníky PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Senica PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Trnava PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Trenčín PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Bystričany PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Handlová PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Prievidza PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Banská Bystrica PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Banská Bystrica PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Jelšava PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Hnúšťa PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Zvolen PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Žiar nad Hronom PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Chopok PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Martin PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Ružomberok PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Žilina PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Košice PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Košice PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Kojšovská hoľa PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Veľká ida PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Strážske PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Krompachy PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Humenné PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Stará Lesná PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Gánovce PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Prešov PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Starina PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Kolonické sedlo PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Vranov nad Topľou PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Mobilné stanice:
Bratislava PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Bratislava PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Bratislava PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Automobily:
Nissan Navara 1 PHP-2 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Nissan Navara 2 PHP-2 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Nissan Navara 3 PHP-2 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Mobilné kalibračné laboratórium:
Bratislava PHP-2 ks (práškový ABC plyn N2 6kg)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Čl. 1 Úvodné ustanovenia
1.1 V obsahu tejto Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva") účastníci upravujú základné podmienky poskytovania služieb, ktoré budú realizované poskytovateľom v priebehu platnosti zmluvy. Realizované budú v rozsahu podľa požiadaviek a potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané.
----------------------------------------------------------------------------------------
Čl. 2 Predmet zmluvy
2.1 Predmetom tejto zmluvy je zabezpečenie a realizácia činností na predchádzanie vzniku požiarov v súlade s oOpP, vykonávanie funkcie technika požiarnej ochrany s odbornou spôsobilosťou a platným osvedčením na pracoviskách a objektoch v správe objednávateľa na území celého Slovenska.
2.2 Pravidelné kontroly, opravy a tlakové skúšky PHP sa budú vykonávať v zmysle vyhlášky č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly PHP a pojazdných hasiacich prístrojov v znení neskorších predpisov (ďalej len „vyhláška č. 719/2002 Z z.") a príslušných STN, STN EN.
2.3 Pravidelné kontroly a opravy PH sa budú vykonávať podľa vyhlášky č. 699/2004 Z. z. o zabezpečení stavieb vodou na hasenie požiarov v znení neskorších predpisov (ďalej len „vyhláška č. 699/2004 Z. z.").
2.4 Tlakové skúšky tesnosti H sa budú vykonávať podľa normy STN 92 0801 Tlakové skúšky požiarnych hadíc a vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z..
2.5 Pravidelné kontroly, údržba a prehliadky PD sa budú vykonávať podľa oOpP, Vyhlášky č.478/2008 Z.z..
2.6 Opravy PHP, PH, H a PD bude poskytovateľ vykonávať podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa v súlade s citovanými vyhláškami.
2.7 Poskytovateľ sa zaväzuje predmet tejto zmluvy vykonať riadne, kvalitne a včas osobami oprávnenými vykonávať kontrolu, opravy a údržbu podľa právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky v súlade s touto zmluvou a objednávateľ sa zaväzuje za riadne a včas poskytnuté plnenia poskytovateľa zaplatiť dohodnutú zmluvnú cenu.
----------------------------------------------------------------------------------------
Čl. 3 Cena a platobné podmienky
3.1 Cena je stanovená vzájomnou dohodou podľa zák. č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
3.2 V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá poskytovateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany poskytovateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
3.3 Poskytovateľ pri stanovení Celkovej ceny predmetu zmluvy (= mesačný paušál za poskytovanie služieb spojených s plnením predmetu zákazky * 12 mesiacov) zahrnie dopravné náklady, vrátane všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
3.4 Poskytovateľ raz mesačne vystaví faktúru na paušálnu platbu. Súčasťou každej predloženej faktúry bude „Súpis vykonaných a poskytnutých služieb a činností“ spolu so správou o vykonaní pravidelnej kontroly a skúšky.
3.5 Objednávateľ uhradí faktúru so splatnosťou 30 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia.
3.6 Objednávateľovi nebudú účtované žiadne poplatky za akékoľvek ďalšie úkony počas plnenia zmluvy.
----------------------------------------------------------------------------------------
Čl. 4 Miesto, termín a spôsob plnenia
4.1 Miestom plnenia sú všetky pracoviská a objekty v správe objednávateľa na území celého Slovenska. Zoznam všetkých pracovísk a objektov objednávateľa tvorí súčasť tejto zmluvy.
4.2 Harmonogram vykonávania jednotlivých kontrol bude upresnený kontaktnými osobami do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
----------------------------------------------------------------------------------------
Čl. 5 Doba platnosti zmluvy a niektoré ustanovenia o zmene zmluvy
5.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov odo dňa momentu uzavretia.
5.2 Zmluvný vzťah založený touto zmluvou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť:
5.2.1 písomnou dohodou zmluvných strán,
5.2.2 písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Vypovedať zmluvu je oprávnená ktorákoľvek zmluvná strana s 1-mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane,
5.2.3 odstúpením od zmluvy z dôvodov uvedených v zákone, v OBCHODNÝCH PODMIENKACH ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA - verzia 3.0 účinná odo dňa 18.04.2016 ( ďalej len "OPET"), alebo tejto zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta.
5.3 Zmenu podmienok dohodnutých v tejto zmluve po dobu jej platnosti môžu zmluvné strany výnimočne meniť výlučne v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZVO") (§ 18) na základe obojstrannej písomnej dohody vyhotovenej vo forme datovaného a číslovaného dodatku k zmluve s uvedením právneho a faktického dôvodu zmeny. Dodatok k zmluve musí byť podpísaný zástupcom zmluvnej strany oprávneným k uzatváraniu zmlúv s uvedením jeho identifikácie a právneho postavenia k účastníkovi.
5.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane objednávateľa dodatkom k zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu predmetu dodávok, ktorý bol stanovený v rámci verejného obstarávania v zmysle ZVO.
----------------------------------------------------------------------------------------
Čl. 6 Ďalšie Osobitné ustanovenia
6.1 Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
6.2 Poskytovateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov v zmysle Čl. VI bod 6.1.8. OPETu.
----------------------------------------------------------------------------------------
Čl. 7 Záverečné ustanovenia
7.1 Poskytovateľ predloží platné osobitné oprávnenia o odbornej spôsobilosti vydané na výkon služieb a činností v súlade so znením § 11 ods. 8 zákona č. 314/2001 Z. z.v znení neskorších predpisov. Overená kópia dokladu tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7.2 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné
pokračovanie 7.2 porušenie zmluvných podmienok.
7.3 Poskytovateľ predloží prehlásenie garancie poskytovania služby v rámci územia celej Slovenskej republiky a to najneskôr do 3 dní po momente uzatvorenia zmluvy.
7.4 Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal poskytovateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
pokračovanie 7.4 Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy.
----------------------------------------------------------------------------------------
Čl. 8 Objednávateľ po uzatvorení zmluvy:
8.1 Oznámi poskytovateľovi informáciu o kontaktnej osobe - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do 3 dní po momente uzatvorenia zmluvy.
8.2 Oznámi poskytovateľovi každú zmenu kontaktnej osoby oprávnenej konať za objednávateľa a to najneskôr do 3 pracovných dní pred vykonaním takejto zmeny.
8.3 Doručí poskytovateľovi v zmysle Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b) OPETu "Tabuľku s rozpisom Celkovej ceny predmetu zmluvy" s mernou jednotkou (mesačným paušálom), do 3 pracovných dní po momente uzatvorenia zmluvy.
8.4 Doručí poskytovateľovi Zoznam všetkých pracovísk a objektov objednávateľa a to najneskôr do 3 dní po momente uzatvorenia zmluvy.
----------------------------------------------------------------------------------------
Čl. 9 Poskytovateľ po uzatvorení zmluvy:
9.1 Oznámi objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do 3 dní po momente uzatvorenia zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
9.2 Oznámi objednávateľovi každú zmenu kontaktnej osoby oprávnenej konať za dodávateľa a to najneskôr do 3 pracovných dní pred vykonaním takejto zmeny.
9.3 Doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od jej doručenia vyplnenú "Tabuľku s rozpisom Celkovej ceny predmetu zmluvy" s mernou jednotkou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
----------------------------------------------------------------------------------------
Čl. 10 Záverečné ustanovenia osobitných požiadaviek na plnenie
10.1 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
10.2 Objednávateľ po kontrole predložených dokladov definovaných v bodoch 7.1, 7.2, 7.3, 9.1, 9.3, 11.1, a po splnení požiadaviek objednávateľa bezodkladne zašle poskytovateľovi "Výzvu na poskytnutie služby" (ďalej len "výzva"). Dodací termín začína poskytovateľovi plynúť odo dňa písomného doručenia zo strany objednávateľa. Poskytovateľ začne s poskytovaním služby objednávateľovi najneskôr do desiatich (10) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia výzvy. Táto lehota má prednosť pred údajom znázorneným v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred
pokračovanie 10.2 vyhlásením zákazky v EKS.
Názov Upresnenie
11. Ďalšie doklady, ktoré poskytovateľ doručí objednávateľovi po momente uzatvorenia zmluvy:
11.1 Poskytovateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy platné osobitné oprávnenia o odbornej spôsobilosti vydané na výkon služieb a činností v súlade so znením § 11 ods. 8 zákona č. 314/2001 Z. z.v znení neskorších predpisov (overená fotokópia). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde objednávateľ je oprávnený uplatniť voči poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 ,-EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobitné požiadavky na plnenie vo všetkých bodoch.
13. Zmluvná pokuta v bode 12. v Osobitných požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy objednávateľa poskytovateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jeséniova 17, 833 15, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

04.10.2016 08:00 — 04.10.2017 23:59

1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky

12 991,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.09.2016 13:31

22.09.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 983
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2016 14:08 - Vstupná ponuka 7 280,00 € Cena bez DPH
22.09.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 5 610,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS