00156884
Slovenský hydrometeorologický ústav
Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK
45682232
3J s. r. o.
Bukovinská 18, Bratislava - mestská časť Rača, 83106, SVK
Požiarna ochrana pre objekty objednávateľa
prenosné hasiace prístroje, požiarne hydranty, požiarne dvere, kontrola, oprava, inštalácia
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Požiarna ochrana pre objekty objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie a realizácia nasledovných činností v priebehu 1 kalendárneho roka na predchádzanie vzniku požiarov v súlade so zákonom č. 314/2001 o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len "oOpP") pre potreby objednávateľa v rámci všetkých pracovísk a objektov v jeho správe na území celého Slovenska: |
1.1 Vykonávanie funkcie technika požiarnej ochrany podľa §9, ods. 2 písm. a) až f) oOpP s odbornou spôsobilosťou a platným osvedčením na pracoviskách objednávateľa a objektoch v správe objednávateľa podľa jeho potrieb |
1.2 Vypracovávanie, vedenie a udržiavanie dokumentácie ochrany pred požiarmi v súlade s platnou legislatívou, potrebami a internými predpismi objednávateľa |
1.3 Zabezpečovanie odbornej prípravy určených protipožiarnych hliadok |
1.4 Školenia a overovanie vedomostí zamestnancov objednávateľa v súlade s platnou legislatívou |
1.5 Vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok a odstraňovanie zistených nedostatkov |
1.6 Určenie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru |
1.7 Zúčastňovanie sa kontrolnej činnosti štátneho požiarneho dozoru a plnenie opatrení orgánov vykonávajúcich štátny požiarny dozor a odstraňovanie zistených nedostatkov |
1.8 Vnútropodnikový požiarny dozor v plnom súlade s platnou legislatívou |
1.9 Zorganizovanie a vykonávanie požiarneho poplachu najmenej raz za 12 mesiacov |
1.10 Vykonávanie poradenstva súvisiaceho s predmetom zákazky po dobu 12 mesiacov |
1.11 Garancia činností a nesenie plnej zodpovednosti za súlad s požiadavkami platnej legislatívy v súlade s predmetom zákazky a následne uzavretou vzájomnou zmluvou. |
1.12 Vykonávanie kontroly a tlakovej skúšky prenosných hasiacich prístrojov (ďalej len "PHP"), podľa oOpP , Vyhlášky č. 719/2002 Z.z., výmena starých, vyradených PHP za nové PHP – podľa potreby. |
1.13 Vykonávanie kontroly požiarnych hydrantov (ďalej len "PH"), podľa oOpP, Vyhl. č. 699/2004 Z.z. – podľa potreby. |
1.14 Vykonávanie tlakovej skúšky požiarnych hadíc (ďalej len "H"), podľa normy STN 92 0801 Tlakové skúšky požiarnych hadíc a vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z. – podľa potreby. |
1.15 Vykonávanie kontroly, preventívnej údržby a prehliadky požiarnych dverových uzáverov (ďalej len "PD"), podľa oOpP, Vyhlášky č.478/2008 Z.z. – podľa potreby. |
1.16 Doplnenie, prípadne aktualizácia poškodených alebo chýbajúcich tabuliek, piktogramov, samolepiek. |
1.17 Iné činnosti vyplývajúce z predmetu zákazky a predmetnej zmluvy podľa potrieb objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladané množstvá PHP ku kalkulácii ceny | ks | 365 | ||
2. Predpokladané množstvá PH ku kalkulácii ceny | ks | 41 | ||
3. Predpokladané množstvá H ku kalkulácii ceny | ks | 35 | ||
4. Predpokladané množstvá PD ku kalkulácii ceny | ks | 38 | ||
5. Počet zamestnancov | ks | 450 | ||
6. Poskytovanie služieb v oblasti požiarnej ochrany (1.1 - 1.17) | mesačný paušál | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
5. Celkový počet podľa miest plnenia: | |
Bratislava | PHP-106 ks (práškový ABC 6kg), PH-20 ks, H-20 ks, PD-31 ks |
Dislokované pracoviská: | |
Banská Bystrica | PHP-54 ks (P6-26 ks, P2-1 ks, S5-24 ks, S2-3 ks) |
Košice | PHP-24 ks (P6 Te-17 ks, S5 Kte-4 ks, PR 2e-3 ks), PH-4 ks |
Gánovce | PHP-13 ks (P6 Te-3 ks, S5Če-1 ks, S5KTe-4 ks, P6 Če-1 ks, PG 6-1 ks, S30-3 ks), PH-2 ks, PD-2 ks |
Malý Javorník | PHP-25 ks (S2KTe-6 ks, S5KTe-4 ks, P6 Te-9ks, KT05-5ks, S2ČE-1ks) |
Dudince | PHP-2 ks (práškový ABC 6kg), PH-1 ks, H-1 ks |
Kamenica nad Cirochou | PHP-2 ks (práškový ABC 6kg-1ks, CO2 5kg-1ks) |
Liesek | PHP-3 ks (práškový ABC 6kg) |
Lučenec - Boľkovce | PHP-2 ks (S5Če) |
Milhostov (Trebišov) | PHP-4 ks (práškový ABC 6kg) |
Nitra | PHP-2 ks (práškový ABC 6kg), PH-1 ks, H-1 ks |
Prievidza | PHP-1 ks (práškový ABC 6kg) |
Štrbské Pleso | PHP-1 ks (práškový ABC 6kg) |
Telgárt | PHP-5 ks (práškový ABC 6kg-4ks, CO2 6kg-1ks) |
Tisinec (Stropkov) | PHP-4 ks (práškový ABC 6kg-3ks, CO2 5kg-1ks) |
Hurbanovo | PHP-3 ks (práškový ABC 6kg), PH-1 ks |
Lomnický Štít | PHP-4 ks (CO2-3ks, práškový ABC 6kg-1ks) |
Jaslovské Bohunice | PHP-9 ks (práškový ABC 6kg), PH-4 ks, H-7 ks |
Bratislava letisko | PHP-3 ks (CO2-2ks, práškový ABC 6kg-1ks), PH-2 ks |
Košice letisko | PHP-1 ks (CO2-1ks, práškový ABC 6kg-1ks) |
Poprad letisko | PHP-4 ks (práškový ABC 6kg-1ks, snehový 2kg-3ks) |
Piešťany letisko | PHP-2 ks (práškový ABC 6kg) |
Žilina letisko | PHP-1 ks (práškový ABC 6kg), PD-2 ks |
Rekreačné a účelové zariadenia: | |
Liptovský Ján | PHP-12 ks (CO2S5 Kodreta 5kg-2ks, CO2S5 Kovoslužba 5kg-3ks, 6PKtK Kovoslužba 6kg-2ks, PG6PDC Neuruppin 6kg-3ks, P6Raima Sanal 6 kg-2ks), PH-1 ks, H-1 ks |
Liesek | PHP-2 ks (práškový ABC 6kg-1ks, CO2 5kg-1ks), PH-1 ks, H-1 ks |
Gánovce | PHP-1 ks (práškový ABC 6kg), PH-1 ks, H-1 ks |
Bukovec | PHP-1 ks (práškový ABC 6kg) |
Ďalšie pracoviská: | |
Kojšovská hoľa | PHP-14 ks (práškový ABC 6kg-12ks, CO2 5kg-2ks), PH-3 ks, H-3 ks |
Kubínska hoľa | PHP-4 ks (práškový ABC 6kg-1ks, CO2 5kg-3ks) |
Španí laz | PHP-8 ks (práškový ABC 6kg-3ks, CO2 5kg-5ks), PD-3 ks |
Čierny Balog | PHP-2 ks (práškový ABC 6kg-2ks) |
Stacionárne stanice: | |
Bratislava | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Bratislava | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Malacky | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Nitra | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Nitra | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Topoľníky | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Senica | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Trnava | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Trenčín | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Bystričany | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Handlová | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Prievidza | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Banská Bystrica | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Banská Bystrica | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Jelšava | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Hnúšťa | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Zvolen | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Žiar nad Hronom | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Chopok | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Martin | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Ružomberok | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Žilina | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Košice | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Košice | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Kojšovská hoľa | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Veľká ida | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Strážske | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Krompachy | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Humenné | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Stará Lesná | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Gánovce | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Prešov | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Starina | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Kolonické sedlo | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Vranov nad Topľou | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Mobilné stanice: | |
Bratislava | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Bratislava | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Bratislava | PHP-1 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Automobily: | |
Nissan Navara 1 | PHP-2 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Nissan Navara 2 | PHP-2 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Nissan Navara 3 | PHP-2 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Mobilné kalibračné laboratórium: | |
Bratislava | PHP-2 ks (práškový ABC plyn N2 6kg) |
Názov |
Čl. 1 Úvodné ustanovenia |
1.1 V obsahu tejto Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva") účastníci upravujú základné podmienky poskytovania služieb, ktoré budú realizované poskytovateľom v priebehu platnosti zmluvy. Realizované budú v rozsahu podľa požiadaviek a potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Čl. 2 Predmet zmluvy |
2.1 Predmetom tejto zmluvy je zabezpečenie a realizácia činností na predchádzanie vzniku požiarov v súlade s oOpP, vykonávanie funkcie technika požiarnej ochrany s odbornou spôsobilosťou a platným osvedčením na pracoviskách a objektoch v správe objednávateľa na území celého Slovenska. |
2.2 Pravidelné kontroly, opravy a tlakové skúšky PHP sa budú vykonávať v zmysle vyhlášky č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly PHP a pojazdných hasiacich prístrojov v znení neskorších predpisov (ďalej len „vyhláška č. 719/2002 Z z.") a príslušných STN, STN EN. |
2.3 Pravidelné kontroly a opravy PH sa budú vykonávať podľa vyhlášky č. 699/2004 Z. z. o zabezpečení stavieb vodou na hasenie požiarov v znení neskorších predpisov (ďalej len „vyhláška č. 699/2004 Z. z."). |
2.4 Tlakové skúšky tesnosti H sa budú vykonávať podľa normy STN 92 0801 Tlakové skúšky požiarnych hadíc a vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z.. |
2.5 Pravidelné kontroly, údržba a prehliadky PD sa budú vykonávať podľa oOpP, Vyhlášky č.478/2008 Z.z.. |
2.6 Opravy PHP, PH, H a PD bude poskytovateľ vykonávať podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa v súlade s citovanými vyhláškami. |
2.7 Poskytovateľ sa zaväzuje predmet tejto zmluvy vykonať riadne, kvalitne a včas osobami oprávnenými vykonávať kontrolu, opravy a údržbu podľa právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky v súlade s touto zmluvou a objednávateľ sa zaväzuje za riadne a včas poskytnuté plnenia poskytovateľa zaplatiť dohodnutú zmluvnú cenu. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Čl. 3 Cena a platobné podmienky |
3.1 Cena je stanovená vzájomnou dohodou podľa zák. č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
3.2 V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá poskytovateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany poskytovateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
3.3 Poskytovateľ pri stanovení Celkovej ceny predmetu zmluvy (= mesačný paušál za poskytovanie služieb spojených s plnením predmetu zákazky * 12 mesiacov) zahrnie dopravné náklady, vrátane všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
3.4 Poskytovateľ raz mesačne vystaví faktúru na paušálnu platbu. Súčasťou každej predloženej faktúry bude „Súpis vykonaných a poskytnutých služieb a činností“ spolu so správou o vykonaní pravidelnej kontroly a skúšky. |
3.5 Objednávateľ uhradí faktúru so splatnosťou 30 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia. |
3.6 Objednávateľovi nebudú účtované žiadne poplatky za akékoľvek ďalšie úkony počas plnenia zmluvy. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Čl. 4 Miesto, termín a spôsob plnenia |
4.1 Miestom plnenia sú všetky pracoviská a objekty v správe objednávateľa na území celého Slovenska. Zoznam všetkých pracovísk a objektov objednávateľa tvorí súčasť tejto zmluvy. |
4.2 Harmonogram vykonávania jednotlivých kontrol bude upresnený kontaktnými osobami do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Čl. 5 Doba platnosti zmluvy a niektoré ustanovenia o zmene zmluvy |
5.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov odo dňa momentu uzavretia. |
5.2 Zmluvný vzťah založený touto zmluvou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť: |
5.2.1 písomnou dohodou zmluvných strán, |
5.2.2 písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Vypovedať zmluvu je oprávnená ktorákoľvek zmluvná strana s 1-mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane, |
5.2.3 odstúpením od zmluvy z dôvodov uvedených v zákone, v OBCHODNÝCH PODMIENKACH ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA - verzia 3.0 účinná odo dňa 18.04.2016 ( ďalej len "OPET"), alebo tejto zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta. |
5.3 Zmenu podmienok dohodnutých v tejto zmluve po dobu jej platnosti môžu zmluvné strany výnimočne meniť výlučne v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZVO") (§ 18) na základe obojstrannej písomnej dohody vyhotovenej vo forme datovaného a číslovaného dodatku k zmluve s uvedením právneho a faktického dôvodu zmeny. Dodatok k zmluve musí byť podpísaný zástupcom zmluvnej strany oprávneným k uzatváraniu zmlúv s uvedením jeho identifikácie a právneho postavenia k účastníkovi. |
5.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane objednávateľa dodatkom k zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu predmetu dodávok, ktorý bol stanovený v rámci verejného obstarávania v zmysle ZVO. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Čl. 6 Ďalšie Osobitné ustanovenia |
6.1 Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
6.2 Poskytovateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov v zmysle Čl. VI bod 6.1.8. OPETu. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Čl. 7 Záverečné ustanovenia |
7.1 Poskytovateľ predloží platné osobitné oprávnenia o odbornej spôsobilosti vydané na výkon služieb a činností v súlade so znením § 11 ods. 8 zákona č. 314/2001 Z. z.v znení neskorších predpisov. Overená kópia dokladu tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7.2 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné |
pokračovanie 7.2 porušenie zmluvných podmienok. |
7.3 Poskytovateľ predloží prehlásenie garancie poskytovania služby v rámci územia celej Slovenskej republiky a to najneskôr do 3 dní po momente uzatvorenia zmluvy. |
7.4 Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal poskytovateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
pokračovanie 7.4 Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Čl. 8 Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: |
8.1 Oznámi poskytovateľovi informáciu o kontaktnej osobe - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do 3 dní po momente uzatvorenia zmluvy. |
8.2 Oznámi poskytovateľovi každú zmenu kontaktnej osoby oprávnenej konať za objednávateľa a to najneskôr do 3 pracovných dní pred vykonaním takejto zmeny. |
8.3 Doručí poskytovateľovi v zmysle Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b) OPETu "Tabuľku s rozpisom Celkovej ceny predmetu zmluvy" s mernou jednotkou (mesačným paušálom), do 3 pracovných dní po momente uzatvorenia zmluvy. |
8.4 Doručí poskytovateľovi Zoznam všetkých pracovísk a objektov objednávateľa a to najneskôr do 3 dní po momente uzatvorenia zmluvy. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Čl. 9 Poskytovateľ po uzatvorení zmluvy: |
9.1 Oznámi objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do 3 dní po momente uzatvorenia zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9.2 Oznámi objednávateľovi každú zmenu kontaktnej osoby oprávnenej konať za dodávateľa a to najneskôr do 3 pracovných dní pred vykonaním takejto zmeny. |
9.3 Doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od jej doručenia vyplnenú "Tabuľku s rozpisom Celkovej ceny predmetu zmluvy" s mernou jednotkou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Čl. 10 Záverečné ustanovenia osobitných požiadaviek na plnenie |
10.1 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
10.2 Objednávateľ po kontrole predložených dokladov definovaných v bodoch 7.1, 7.2, 7.3, 9.1, 9.3, 11.1, a po splnení požiadaviek objednávateľa bezodkladne zašle poskytovateľovi "Výzvu na poskytnutie služby" (ďalej len "výzva"). Dodací termín začína poskytovateľovi plynúť odo dňa písomného doručenia zo strany objednávateľa. Poskytovateľ začne s poskytovaním služby objednávateľovi najneskôr do desiatich (10) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia výzvy. Táto lehota má prednosť pred údajom znázorneným v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred |
pokračovanie 10.2 vyhlásením zákazky v EKS. |
Názov | Upresnenie |
11. Ďalšie doklady, ktoré poskytovateľ doručí objednávateľovi po momente uzatvorenia zmluvy: | |
11.1 Poskytovateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy platné osobitné oprávnenia o odbornej spôsobilosti vydané na výkon služieb a činností v súlade so znením § 11 ods. 8 zákona č. 314/2001 Z. z.v znení neskorších predpisov (overená fotokópia). | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde objednávateľ je oprávnený uplatniť voči poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 ,-EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobitné požiadavky na plnenie vo všetkých bodoch. | |
13. Zmluvná pokuta v bode 12. v Osobitných požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy objednávateľa poskytovateľovi. |
Jeséniova 17, 833 15, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
04.10.2016 08:00 — 04.10.2017 23:59
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
12 991,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2016 13:31
22.09.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2016 14:08 - Vstupná ponuka | 7 280,00 | € | Cena bez DPH |
22.09.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 610,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: