Z201625860
OF-100317
zazmluvnená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36417033
Reklamný servis, s.r.o.
Belanského 297, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK
Tlač brožúry
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, brožúra
Služba, Tovar
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Tlač brožúry
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač publikácie - brožúra vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Náklad | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Formát | A5 |
2. Obálka: | |
2.1. Farebnosť obálky | 4+0 |
2.2. Papier obálky | 250 g, NP matný, povrchová úprava: lesklé lamino |
3. Vnútro: | |
3.1. Počet strán vnútra | 256, z toho farebných 16, |
3.2. Farebnosť vnútra | 1+1 |
3.3. Papier vnútra | 80 g, BO |
4. Väzba | V8 |
Názov |
1.Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkovej ceny bez DPH a s DPH zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny sú platné ako maximálne. |
3.Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
3.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
3.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
8. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa odoslania objednávky dodávateľovi. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.09.2016 15:00 — 30.09.2016 15:00
1,00 súbor
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2016 14:16
16.09.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.09.2016 14:55 - Vstupná ponuka | 891,00 | € | Cena s DPH |
14.09.2016 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 537,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: