31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
36206741
LABSERVICE, spol. s r.o.
Duklianska 55, Spišská Nová Ves , 05201, SVK
Referenčné materiály
Certifikované referenčné materiály, štandardy
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Referenčné materiály
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka referenčných materiálov pre zabezpečenie vlastných prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stabilizovaný štandardný roztok pre meranie turbidity. 4000 NTU resp. ekvivalent. Min. veľkosť balenia 100 ml. | ks | 2 | ||
Štandard USGS 34 resp. ekvivalent - nitrát draselný- hodnota δ15N v rozsahu od -3‰ do 0‰, δ18O v rozsahu od -30‰ do -25‰ . Min. veľkosť balenia 0,5 g. | ks | 1 | ||
Štandard IAEA-SO-5 resp. ekvivalent - síran bárnaty - hodnota δ34S v rozsahu od 0‰ do 10‰VCDT. Min. veľkosť balenia 0,5 g. | ks | 1 | ||
Štandard IAEA-SO-6 resp. ekvivalent - síran bárnaty - hodnota δ34S v rozsahu od -36‰ do -32‰ VCDT. Min. veľkosť balenia 0,5 g. | ks | 1 | ||
Kalibračné štandardy pre elektrónovú mikroanalýzu - minerály set štandardov v 25 mm držiaku. ŠPECIFIKÁCIA: set musí obsahovať nasledujúce kovy: BN, C, Al, Si, Ti,V, Mn, Fe, Zn, Nb, Mo, Ru, Rh, Pd, InP, Sb, Te, Hf, Ta, W, Re, Os, Ir, Pt, Pb, Th, U a aj ďalšie iné štandardy pokiaľ sú zahrnuté v štandardon sete. | set | 1 |
Názov |
Vrátane balného, poštovného/dopravy na miesto plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného tovaru. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ (ďalej len "dodávateľ") je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu (preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Lehota dodania predmetu zmluvy je do 2 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platby za plnenie predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní predmetu zmluvy objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
19.09.2016 08:00 — 18.11.2016 16:00
1,00 súbor
6 197,97
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2016 13:40
16.09.2016 15:00
16.09.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.09.2016 14:03 - Vstupná ponuka | 6 197,00 | € | Cena bez DPH |
16.09.2016 14:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 197,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: