00316962
Mesto Turany
Osloboditeľov 83/91, Turany, 03853, SVK
31651518
EUROVIA SK, a.s.
Osloboditeľov 66, Košice, 04017, SVK
Obnova miestnych komunikácií
Obnova miestnych komunikácií
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Obnova miestnych komunikácií
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova miestnych komunikácií |
Názov |
Na zabezpečenie odstránenia všetkých vád počas záručnej doby zloží Zhotoviteľ garančnú zábezpeku vo výške 5% z ceny diela s DPH na účet Objednávateľa. Garančnú zábezpeku podľa tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený zadržať za účelom zabezpečenia záväzku zhotoviteľa na riadne a včasné plnenie predmetu tejto zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ je oprávnený uspokojiť si jednostranným zápočtom z garančnej zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zmluvnú pokutu, náhradu škody, dodatočné náklady a straty Objednávateľa plynúce a náklady vzniknuté Objednávateľovi v dôsledku odstúpenia od tejto zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ ku dňu odovzdania a prevzatia diela zabezpečí, a pri podpise protokolu o odovzdaní a prevzatí diela odovzdá Objednávateľovi Garančnú zábezpeku. |
Garančná zábezpeka resp.jej časť bude zhotoviteľovi zaplatená (uvoľnená), v prípade, že nebude objednávateľom v súlade s touto zmluvou použitá. Garančná zábezpeka bude uhradená po skončení záručnej doby, ktorá je 60 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Vyžaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy čestné vyhlásenie zhotoviteľa, že realizáciu prác/diela bude vykonávať len s osobami alebo prostredníctvom osôb, ktoré pracujú na základe platne uzavretých zmlúv v zmysle Zákonníka práce ( pracovných, dohody o vykonaní práce a pod) alebo zmlúv o dodávkach prác ( bez ohľadu na ich označenie/pomenovanie) so živnostníkmi či inými obchodnými spoločnosťami a nevykoná dielo s osobami bez takéhoto zmluvného vzťahu. |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že na realizáciu diela nebude využívať prácu ľudí prostredníctvom nelegálne zamestnávaného pracovníka a porušovať tak zákaz nelegálneho zamestnávania. |
Ak zhotoviteľ poruší takéto vyhlásenie v dôsledku čoho by príslušný orgán a/alebo úrad vyrubil voči objednávateľovi sankciu v zmysle príslušných ustanovení zákona, je zhotoviteľ povinný takto vyrubenú sankciu voči objednávateľovi v plnom rozsahu uhradiť a súčasne nahradiť všetky náklady vzniknuté objednávateľovi s uvedenou sankciou a napr. trovy právneho zastúpenia za spracovanie odvolania voči uloženej sankcii a pod. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody. |
Objednávateľ bude pri zisťovaní nelegálneho zamestnávania a nelegálnej práce postupovať v zmysle § 7b zákona č. 82/2005 Z.z., o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní. |
Zhotoviteľ predloží najneskôr na odovzdaní staveniska doklad o oprávnení na vybrané činnosti vo výstavbe pre inžinierske stavby podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení zákona č. 236/2000 Z. z. poverenej osoby, ktorá bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho a počiatočnú skúšku typu (STN EN13108-20) na všetky asfaltové zmesi. Bez týchto nie je možné zahájiť práce |
Objednávateľ je povinný odovzdať zhotoviteľovi stavenisko a zhotoviteľ je povinný prevziať stavenisko v lehote do 5 pracovných dní od vyzvania Objednávateľom. |
Zhotoviteľ je povinný do 3 pracovných dní od písomného vyzvania odovzdať Objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa Objednávateľom odsúhlaseného a tento zoznam v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
Najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy zhotoviteľ doručí objednávateľovi k odsúhlaseniu pracovný program – harmonogram výstavby s uvedením časového rozvrhu všetkých činností vo finančnom a vecnom vyjadrení pri zhotovovaní diela. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Zhotoviteľ nie je oprávnený pri realizácii diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným, a to bez písomného súhlasu Objednávateľa |
Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 pracovných dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Všetky stavebné práce a hotové konštrukcie musia byť vyhotovené podľa TP, TKP a KL, TKP ORM a VL MDPT SR, STN, STN EN , technologických predpisov (pokynov výrobcu pre použitie materiálov a výrobkov, ktoré sú súčasťou dodávky, odpovedajúcim strojným vybavením pre výrobu, dopravu a pokládku asfaltových zmesí vo vhodných klimatických podmienkach v súlade s TKP časť 6 HUTNENÉ ASFALTOVÉ ZMESI) platných v čase vykonávania diela pri dodržaní predpisov o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. |
Na uskutočnenie stavby možno použiť iba vhodný stavebný výrobok v zmysle § 43 f, § 47 Stavebného zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov. Kvalitu realizovaných prác a konštrukcií bude zhotoviteľ dokladovať preukazovaním zhody trvale a pevne zabudovaných stavebných výrobkov do stavby v súlade s ustanoveniami zákona č. 133/2013 o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky MVRR SR č. 558/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Do stavby je možné zabudovať len materiály a výrobky, ktoré spĺňajú požiadavky v súlade s ustanoveniami zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení neskorších predpisov. Certifikácia výrobkov podlieha Vyhláške ÚMNS SR č. 246/1995 Z. z. V zmysle uvedeného zhotoviteľ predkladá certifikáty výrobkov (AO), vyhlásenie zhody výrobkov (výrobcom), počiatočné skúšky typu, plánované a kontrolné skúšky (výrobcom), kontrolné skúšky materiálov, výrobkov odobratých na stavbe a preberacie skúšky hotových stavebných konštrukcií. |
Zhotoviteľ vykoná na vlastné náklady všetky kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie diela. |
Zhotoviteľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom diele, a to až do doby odovzdania diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
Zhotoviteľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Zhotoviteľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať stavebno technickému dozoru objednávateľa |
V prípade ak Zhotoviteľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa Objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Riadnym a úplným vykonaním diela podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Zhotoviteľa podľa Zmluvy sa rozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje zhotoviteľ. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže Objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedorobkov. |
Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 3 pracovných dní po odovzdaní a prevzatí diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, Objednávateľ má právo požadovať od Zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,10 % z ceny diela v EUR s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Ak Zhotoviteľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v Zmluve, alebo preruší práce na vykonávaní diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
Záručná doba za stavebné práce začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. |
Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Zhotoviteľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady Zhotoviteľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady Objednávateľom Zhotoviteľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom Zhotoviteľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Zhotoviteľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonávaní celého diela podľa Zmluvy. |
Fakturácia po vykonaní diela, splatnosť 60 dní odo dňa doručenia kompletnej faktúry- bez záloh a preddavkov. Prílohou faktúry bude oboma zmluvnými stranami potvrdený záznam o vykonaných prácach |
Konečná faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou konečnej faktúry. Za objednávateľa súpis vykonaných prác potvrdí stavebno technický dozor objednávateľa. |
V prípade, že verejný obstarávateľ použil v rámci opisu predmetu zákazky konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v súlade s § 42 ods.3 ZVO predložiť ponuku i na technický a funkčný ekvivalent |
Nedodržanie stanovených podmienok a termínov zhotoviteľom je dôvodom odstúpenia od zmluvy a tým aj ukončenia zmluvného vzťahu bez sankcii voči objednávateľovi. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Obec Turany, Obecný úrad Turany, Osloboditeľov 83, 038 53 Turany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
26.09.2016 08:00 — 21.11.2016 15:00
1,00 celok
140 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2016 13:41
20.09.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2016 12:59 - Vstupná ponuka | 132 000,00 | € | Cena s DPH |
20.09.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 132 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: