00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
47908611
PROPLUSCO Services spol.s r.o.
Staré Grunty 36, Bratislava, 84104, SVK
Poskytovanie služieb pre zariadenie spoločného stravovania
práce v kuchyni,
Služba
27. Ostatné služby
1. Poskytovanie služieb pre zariadenie spoločného stravovania
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie služieb pre spoločné stravovanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pomocné služby | hod. | 14000 | ||
Odborné služby | hod. | 3500 | ||
Nadštandartné služby | hod. | 1000 |
Názov |
Minimálna platba za človekohodinu za pomocné služby 4,35 € (vrátane odvodov) + navýšenie o DPH za pomocné služby. |
Minimálna platba za človekohodinu za odborné služby 4,85 €(vrátane odvodov) + navýšenie o DPH za pomocné služby. |
Minimálna platba za človekohodinu za nadštandardné služby 5,50 € (vrátane odvodov) + navýšenie o DPH za pomocné služby. |
Rozsah služieb, termíny realizácie a počet človekohodín poskytovanej služby verejný obstarávateľ špecifikuje písomne alebo e-mailom najneskôr deň vopred. |
Poverený zamestnanec verejného obstarávateľa môže kontrolovať realizáciu služby, nevykonáva však voči pracovníkom dodávateľa poskytujúcim služby žiadne právne úkony. |
Dodávateľ zabezpečí službu prostredníctvom svojich pracovníkov, resp. subdodávateľov, ktorí spĺňajú predpoklady na poskytovanie daných služieb. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predložiť verejnému obstarávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť plnenia podľa Zmluvy a bez udelenia súhlasu verej.obstarávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. Verejný obstarávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od obdržania písomnej žiadosti Dodávateľa, či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. Ak sa verejný obstarávateľ k žiadosti Dodávateľa nevyjadrí do troch pracovných dní, má sa za to, že verejný obstarávateľ s použitím Subdodávateľa súhlasí. |
Ak dodávateľ použije na poskytnutie Plnenia zo zmluvy alebo jej časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči verejnému obstarávateľovi v celom rozsahu tak ako keby dané plnenie zo zmluvy poskytoval sám. |
Pracovníci dodávateľa musia mať platný zdravotný preukaz, svoju vlastnú pracovnú obuv a odev vhodný pre výkon služby v prevádzke verejného stravovania, musia byť držiteľom Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie epidemiologicky závažných činností v potravinárstve. |
Pre odborné služby sa požaduje, aby pracovník dodávateľa bol vyučený v odbore kuchár, alebo čašník, čo bude dokladované výučným listom. |
Všetky doklady alebo ich overené kópie budú v čase výkonu služby uložené v stravovacom zariadení verejného obstarávateľa. |
Verejný obstarávateľ požaduje zaslať informáciu kontaktnej osobe e-mailom o čerpaní zmluvy na 85%, t.j. keď zostatok hodín bude pre pomocné služby 2100 hod., odborné služby 600 hod. , nadštandardné služby 150 hod. |
Celková cena za služby musí byť tvorená súčtom požadovanej minimálnej mzdy jednotlivých typov pracovníkov v eurách za plánovaný časový rozsah a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
V cene služby musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s poskytovanou službou, t.j. dane, poplatky, poistenie atď. |
Maximálna cena za sprostredkovanie služieb nesmie prekročiť 0,50€ za človekohodinu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že ďalšie poplatky za prevedené služby nebudú účtované. |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé typy služby (cena za pomocné služby , cena za odborné služby , cena za nadštandardné služby za hod. + výška poplatku za hod.) do 2 pracovných dní kontaktnej osobe e-mailom od uzavretia zmluvy. |
Faktúrovať sa bude mesačne na základe verejným obstarávateľom odsúhlaseného tlačiva "Potvrdenie o vykonaní služieb"- skutočne odpracovaných hodín jednotlivých typov pracovníkov. Odsúhlasené tlačivo "Potvrdenie o vykonaní služieb" bude prílohou k faktúre. |
Zmluva sa uzatvára na jeden kalendárny rok resp. na dobu do vyčerpania uvedených hodín v jednom z uvedených druhov služby. |
Verejný obstarávateľ môže regulovať v priebehu dňa rozsah poskytovaných služieb poskytovaných služieb podľa potrieb Stravovacieho zariadenia. |
Vykonanie služieb potvrdí verejný obstarávateľ na tlačivách "Potvrdenie o vykonaní služieb". Na týchto tlačivách potvrdí priezvisko a meno pracovníkov poskytujúcich službu, dátum realizácie služieb a výkon pracovníkov. |
Dohodnutá cena zahŕňa všetky náklady poskytovateľa a je platná po celý čas trvania zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výkon služieb riadne, včas a v dohodnutom rozsahu. |
Dodávateľ sa zaväzuje poučiť dočasne pracovníkov o zásadách bezpečnosti práce v súlade s ustanoveniami: zákona č. 311/2001 Z.z. v aktuálnom znení, zákona č. 124/2006 Z.z. v aktuálnom znení, zákona č. 125/2006 Z.z. v aktuálnom znení, nariadenia vlády č. 395/2006 Z.z., vyhlášky č. 59/1982 Zb. |
Dodávateľ sa zaväzuje poučiť dočasne pracovníkov o zásadách bezpečnosti práce v súlade s ustanoveniami: vyhlášky č. 718/2002 Z.z., zákona č. 314/2001 Z.z., vyhlášky č.121/2002 Z.z. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť u pracovníkov preventívnu lekársku prehliadku. |
Dodávateľ je oprávnený kedykoľvek vykonať kontrolu výkonu služieb v mieste výkonu služieb. Verejný obstarávateľ je povinný takúto kontrolu umožniť a zároveň poskytnúť súčinnosť. |
Dodávateľ je povinný vykonávať komplexnú mzdovú a personálnu agendu, vrátane plnenia daňových, odvodových, príp. iných podobných povinností v termínoch predpísaných vo všeobecne záväzných právnych predpisoch. |
Zodpovednosť za škodu: V prípade vzniku škody spôsobenej pracovníkom dodávateľa verejnému obstarávateľovi je ver. obstarávateľ povinný bezodkladne vyhotoviť za obligatórnej prítomnosti dodávateľa "Zápis o vzniknutej škode". |
"Zápis o vzniknutej škode", musí min. obsahovať nasledujúce údaje: čas, miesto a okolnosti vzniku škody, či došlo k porušeniu predpisov týkajúcich sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, či došlo k prac. úrazu alebo ujme na zdraví pracovníka, či došlo k porušeniu pokynov verej. obstarávateľa. |
Zápis o vzniknutej škode", musí min. obsahovať nasledujúce údaje: rozsah škody a dohodnutý spôsob jej odstránenia, alebo inej nápravy. Tento zápis je verej. obstarávateľ povinný bezodkladne odovzdať dodávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá verej. obstarávateľovi za škodu preukázateľne spôsobenú pracovníkom dodávateľa v jej plnom rozsahu v zmysle Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ služieb je povinný poskytnúť podklady týkajúce sa miezd dotknutých pracovníkov, prostredníctvom ktorých poskytuje služby pre ver. obstarávateľa. |
Verej. obstarávateľ má právo udeliť pokutu za každú vopred objednanú a nezrealizovanú človekohodinu vo výške 0,50 € bez DPH. |
Verej. obstarávateľ požaduje dodanie referencií od dodávateľa za posledné tri roky pri podobných zákazkách zaslať emailom do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Nadštandardné služby môžu byť fakturované za daných podmienok: urgentné zabezpečenie pracovníka ( zo dňa na deň, z hodiny na hodinu, práca počas sviatku). Za iných okolnosti nebudú služby fakturované ako nadštandardné. |
Univerzitná 8215/1, Žilinská univerzita, Stravovacie zariadenie-Vysokoškolákov 26, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
28.09.2016 13:29 — 27.09.2017 13:29
1,00 celok
92 625,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2016 11:51
19.09.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.09.2016 12:55 - Vstupná ponuka | 92 624,00 | € | Cena bez DPH |
16.09.2016 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 92 624,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: