42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
46459782
hukoflek group, s. r. o.
Okružná 9, Handlová, 97251, SVK
Revízia hasiacich prístrojov, kontrola požiarnych vodovodov a tlaková skúška požiarnych hadíc
revízia, kontrola, hasiace prístroje, požiarne vodovody, tlaková skúška, požiarne hadice
Služba
12. Architektonické služby; inžinierske služby a integrované inžinierske služby; urbanistické plánovanie a záhradná architektúra; súvisiace vedecké a technické poradenstvo, technické testovania a analýzy
1. Revízia hasiacich prístrojov, kontrola požiarnych vodovodov a tlaková skúška požiarnych hadíc
|
|
---|---|
Funkcia |
Ročná revízia hasiacich prístrojov, kontrola požiarnych vodovodov a tlaková skúška požiarnych hadíc. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontrola hasiacich prístrojov | ks | 63 | ||
Kontrola požiarnych vodovodov | ks | 5 | ||
Tlaková skúška požiarnych hadíc | ks | 5 |
Názov |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovaných služieb. |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ musí do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov, kontrolu požiarnych vodovodov a tlakovú skúšku požiarnych hadíc. |
Požaduje sa vystavenie revíznej správy o vykonaní odborných prehliadok a skúšok do 7 dní od uskutočnenia revízií v písomnej podobe. |
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. V takom prípade, lehota na poskytnutie služby, ktorá predstavuje 7 dní, začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutoční a dodávateľ je povinný v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
NPPC-Výskumný ústav pôdoznalectva a ochrany pôdy, Gagarinova 10, 827 13 Bratislava; Rožňavská 23, 831 04 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
27.09.2016 11:30 — 03.10.2016 15:00
73,00 ks
355,93
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2016 11:13
16.09.2016 11:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.09.2016 12:07 - Vstupná ponuka | 352,00 | € | Cena bez DPH |
12.09.2016 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 345,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: