Z201625641
OF-100210
zrušená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Schránky
schránka, úložný priestor
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Schránky
|
|
---|---|
Funkcia |
Schránky budú slúžiť pre zamestnancov na individuálne doručovanie písomností vrátane záverečných prác |
Schránky budú zhotovené zo štandardnej drevotriesky hrúbky 18mmm farva čerešňa, prípadne veľmi príbuzný odtieň a budú obsahovať relevantné uzamykacie mechanizmy |
Schránky budú zhotovené ako jednotný kus nábytku s 15-timi uzamykateľnými dvierkami a dvomi voľne prístupnými odkladacími priestormi v spodnej časti. Celkové rozmery celistvého kusu š/v/h - 980/1580/400 mm. Jednotlivé uzamykateľné dvierka budú mať rozmer š/v - 220/300 mm. Svetlá výška jednotlivej schránky má byť 25mm. Spodný odkladací priestor má byť vertikálne rozdelený na dve časti, pričom rozmer jednej časti bude š/v - 460/350 mm. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Schránky - zostava | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania. |
Dodávateľ odsúhlasí s odberateľom pred dodaním farebný odtieň nábytku, rozmery a umiestnenie nábytku osobne na obhliadke. |
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín dodania a montáže predmetu zákazky |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
26.09.2016 08:16 — 07.10.2016 08:16
1,00 ks
258,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2016 08:17
19.09.2016 08:15
19.09.2016 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: