36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Prenájom multifunkčného kopírovacieho zariadenia a s tým súvisiace služby
prenájom, fotokopírovacie zariadenie, tlač, servis a údržba
Služba, Tovar
27. Ostatné služby
1. Prenájom multifunkčného kopírovacieho zariadenia a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom multifunkčného fotokopírovacieho zariadenia a s tým súvisiace služby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom 1 kusu multifunkčného fotokopírovacieho zariadenia | mesiac | 48 | ||
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov za 48 mesiacov vyhotovených na multifunkčnom kopírovacom zariadení | ks | 300 000 | ||
Predpokladaný počet farebných výtlačkov za 48 mesiacov vyhotovených na multifunkčnom kopírovacom zariadení | ks | 150 000 |
Názov |
1. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ (ďalej len „kupujúci“) v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zmluvy. |
2. Predávajúci stanoví celkovú cenu s DPH za predmet zmluvy. Do celkovej ceny zmluvy sú započítané náklady na dopravu na miesto plnenia, prenájom 1 kusu multifunkčného kopírovacieho zariadenia na 48 mesiacov a celkové náklady za vyhotovené výtlačky pri stanovenom predpokladanom množstve. |
3. Predávajúci sa zaväzuje poskytovať služby počas celej dĺžky trvania zmluvy, t.j. na 48 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu zmluvy. |
4. Kupujúci nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvá výtlačkov. |
5. Predávajúci predloží nasledujúci pracovný deň po uzavretí zmluvy rozpis ceny bez DPH a s DPH farebného a čiernobieleho výtlačku pre dodávané zariadenie pri stanovenom predpokladanom množstve ako aj cenu mesačného prenájmu dodávaného zariadenia. |
5.1 Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku sú maximálne, záväzné počas platnosti zmluvy. |
6. Cena výtlačku zahŕňa: |
6.1 Dodanie 1 kusu multifunkčného kopírovacieho zariadenia podľa uvedenej špecifikácie: |
6.1.1 Stav zariadenia: nové, nepoužívané |
6.1.2 Maximálna veľkosť originálu: A3 |
6.1.3 Rýchlosť kopírovania /tlače A4 čiernobielo: 85 kópií A4/min |
6.1.4 Rýchlosť kopírovania /tlače A4 farebne: 85 kópií A4/min |
6.1.5 Veľkosť papiera: min. až do 320x457 mm |
6.1.6 Mesačný maximálny výkon: min. 300 000 kópií |
6.1.7 Hmotnosť papiera: min. 60 do 220 g/m2 |
6.1.8 Podávač originálu: DADF na 100 strán |
6.1.9 Zásobníky na papier: min. 3300 listov |
6.1.10 Bočný vstup papiera: min. 100 listov |
6.1.11 Pamäť kopírky: min. 2 GB |
6.1.12 Pevný disk: min. 160 GB |
6.1.13 Doba nahrievania: max. 19 s |
6.1.14 Doba prvej kópie: max. 7,2 s |
6.1.15 Rozlíšenie (tlačiareň): 600 x 600 DPI |
6.1.16 Rozlíšenie (skener): 600 x 600 DPI |
6.1.17 Tlač: lokálna aj sieťová |
6.1.18 Rozhranie: USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX, 1000Base-T, Bluetooth |
6.1.19 Jazyk pre popis stránky PDL: PCL6, Adobe PostScript3 orig., XPS, PDF |
6.1.20 Sieťový protokol: TCP/IP |
6.1.21 Skener: farebný, min. 600 dpi, sieťové skenovanie |
6.1.22 Formáty skenovania: TIFF, PDF, PDF/A, JPEG, XPS, compact PDF, šifrovaný PDF, komprimácia PDF pri skenovaní |
6.1.23 Režimy skenovania: mail, PC, FTP server, adresár SMB server, USB memory |
6.1.24 Užívateľský software: aplikácia pre sieťové skenovanie s OCR rozpoznávajúcim slovenčinu, skenovanie do mobilu |
6.1.25 Správa zariadenia: cez webové rozhranie |
6.1.26 Vrátane: stolík s kazetou na 2000 listov A4 |
6.1.27 Vrátane: finišér, zošívací, výstupné rošty 2x, výstup min. 3000 listov, zošívanie min. 100 listov |
6.1.28 Vrátane: posun papiera do finišéra |
6.1.29 Vrátane: pravý výstup min. 100 listov |
6.1.30 Vrátane: Dierovací modul na dve diery |
6.1.31 Komunikačný kábel : pre Safe Q |
6.1.32 Systém pre správu firemných dokumentov : XSA alebo "ekvivalent" |
6.1.33 Kvalita podľa uvedených parametrov: ako XEROX ColorQube 9303 alebo „ekvivalent“ |
6.2. Inštaláciu zariadenia a zaškolenie obsluhy |
6.3. Kompletnú servisnú starostlivosť počas celej dĺžky trvania zmluvy, t.j. dodávanie spotrebného materiálu (tonery, doplnkový spotrebný materiál (okrem papiera a sponiek na zošívanie), náhradné diely), prácu technika, dopravné náklady technika, záruku počas trvania zmluvy, servisný zásah do 24 hodín, dodanie náhradného zariadenia pri oprave viac ako 3 dni. |
7. Predávajúci sa zaväzuje dodať fotokopírovacie zariadenie podľa uvedenej technickej špecifikácie a poskytovať služby v zmysle zmluvy najneskôr do 10 dní od uzavretia zmluvy. Predávajúci predloží v deň dodania kopírovacieho zariadenia certifikát Common Crtiteria k Data security Kit alebo "ekvivalentný doklad", certifikát zhody zariadenia a potvrdenie o autorizovanom servise daného zariadenia. |
8. Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom multifunkčného zariadenia a mesačné náklady za skutočný počet vyhotovených výtlačkov. |
9. Tovar súvisiaci s poskytovaním služby preberú zamestnanci oddelenia informatiky. |
10. Ak predávajúci nedodá službu v opísanom rozsahu podľa zmluvy, za cenu ním uvedenú, kupujúci je oprávnený požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške ako je uvedená maximálna výška zdrojov v objednávke. |
11. Predávajúci sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s bodom 10. osobitných požiadaviek na plnenie kupujúcemu na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude predávajúcemu doručená výzva na jej úhradu. |
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
26.09.2016 10:00 — 25.09.2020 10:00
1,00 celok
32 882,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2016 08:05
16.09.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.09.2016 10:35 - Vstupná ponuka | 32 881,20 | € | Cena s DPH |
16.09.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: