36065340
Štátna pokladnica
Radlinského 32, P.O.Box 13, Bratislava, 81005, SVK
47216174
Enfield, s.r.o.
Kapicova 6, Bratislava, 85101, SVK
Hĺbkové čistenie kobercov
čistenie, vysávanie, tepovanie-pranie
Služba
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Hĺbkové čistenie kobercov
|
|
---|---|
Funkcia |
hĺbkové vyčistenie kobercov (vysávanie a tepovanie) v kancelárskych priestoroch, |
odstránenie špiny, fľakov, prachu a nežiadúceho pachu, |
strojové čistenie kobercov s rotačnými kefami s následným odstránením znečistenej saponátovej vody, |
koberce sú celoplošne lepené k podkladu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hĺbkové čistenie kobercov (spolu m2) | m2 | 1463,60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výška vlasu | nízka |
Názov |
Cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky uvedené služby, použité ekologické čistiace prostriedky a dopravu. |
Dodávateľ pri vykonávaní služby odstráni prekážky brániace poskytnutiu služby (napr.: krabice, stoličky, kreslá, odpadové koše, vešiaky, podložky pod nohy a pod. okrem nábytku ako sú skrine, stoly). Kancelárie po poskytnutí služby uviesť do pôvodného stavu. |
Dodávateľ prípadné znečistené vnútorné priestory budovy poupratuje, t. j. po poskytnutí služby namokro utrie znečistenú dlažbu na jednotlivých chodbách na poschodiach, pred výťahmi, na toaletách, v kumbáloch, na schodiskách a vo vstupnej hale. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ upovedomí svojich zamestnancov o tom, že pri výkone svojej práce budú používať výhradne elektrické zásuvky bielej farby nachádzajúce sa na chodbách jednotlivých poschodí. Vo výnimočných prípadoch môže zamestnanec dodávateľa použiť aj elektrickú zásuvku v kancelárii, taktiež výhradne bielej farby, pričom nesmie vypojiť žiadne zariadenie zapojené do elektrickej siete. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dohodnuté služby uvedené v tejto zmluve boli vykonávané bezúhonnými, spoľahlivými a zdravotne spôsobilými zamestnancami. Ďalej sa zaväzuje zabezpečiť, aby boli zamestnanci, ktorí budú vykonávať predmet zmluvy odborne zaškolení. |
Dodávateľ bude zodpovedať za prípadné škody preukázateľne spôsobené na majetku objednávateľa zamestnancami dodávateľa pri vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať bezpečnostné predpisy, predpisy o požiarnej ochrane a predpisy o BOZP. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby najneskôr do 3 pracovných od uzavretia zmluvy vykonal obhliadku priestorov za účelom predloženia časového harmonogramu na vykonanie služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť služby uvedené v tejto zmluvy starostlivo, hospodárne, s vyskúšanými čistiacimi prostriedkami a strojmi, ktoré zodpovedajú hygienickým normám a v súlade s dohodnutým časovým harmonogramom. |
Plnenie zmluvy bude možné vykonávať len v piatky v čase od 17,00 hod. do 22,00 hod. a v soboty od 7,00 hod. do 22,00 hod.. Výnimku tvoria priestory režimového pracoviska - službu je možné vykonať len v stredu od 14.00 a to v rozsahu 143,04 m2. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov s číslom OP za účelom vystavenia povolenia vstupu do prevádzkovej budovy, a to minimálne 24 hodín pred začiatkom poskytovania služieb. Takýto zoznam poskytne podávateľ objednávateľovi aj v prípade zmeny svojho zamestnanca. |
Objednávateľ zabezpečí dodávateľovi priestor (dvor – kontajnerové stojisko) na likvidáciu resp. sústreďovanie odpadu, ktorý vznikne pri poskytovaní služieb. Za likvidáciu vzniknutého odpadu zodpovedá objednávateľ. |
Radlinského 32, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.09.2016 07:26 — 23.10.2016 07:26
1 463,60 m2
2 196,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.09.2016 08:09
16.09.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.09.2016 09:15 - Vstupná ponuka | 2 190,00 | € | Cena s DPH |
16.09.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: