Z201625363
OF-99848
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Preprava osôb mikrobusom
preprava
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Preprava osôb mikrobusom
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava osôb z Nitry do Bratislavy a späť v termínoch 11.10.2016, 12.10.2016 a 13.10.2016. |
2. Prenájom mikrobusu s vodičom. |
3. Súčasťou prepravy osôb bude aj preprava propagačných materiálov v hmotnosti cca 50 kg. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb | osoba | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trasa každý deň (t.j. 11.10.2016, 12.10.2016 a 13.10.2016) | Nitra - Bratislava - Nitra |
2. Odchod z Nitry z parkoviska objednávateľa | každý deň o 7.00 hod. |
4. Cesta späť - predpokladaný odchod z Bratislavy | každý deň o 14.30 hod. |
5. Presnú adresu miesta odchodu a príchodu upresní kontaktná osoba objednávateľa. | |
6. Požaduje sa výborný technický stav mikrobusu, čistý a uprataný, s klimatizáciou a s funkčným vykurovaním. | |
7. Vek mikrobusu nepresiahne 10 rokov. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, |
1.2. telefonický kontakt na kontaktnú osobu dodávateľa, |
1.3. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu subdodávateľa, ak je to relevantné, |
1.4. typ a špecifikáciu dopravného prostriedku použitého na prepravu, |
1.5. navrhovanú trasu s označením ciest, pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
1.6. dátum prvej evidencie dopravného prostriedku podľa osvedčenia o evidencii. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku od 1 do 3 hod. |
6. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorového vozidla. |
7. Vozidlo musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. |
8. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, diaľničné poplatky, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
9. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
10. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.10.2016 07:00 — 13.10.2016 17:00
1,00 súbor
550,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2016 15:00
14.09.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: