31985921
Základná škola Starozagorská 8, Košice
Starozagorská 8, Košice, 04023, SVK
44602731
Elektroservis VV, s.r.o.
Čemernianska 50, Vranov nad Topľou, 09303, SVK
Plynový varný kotol 150 litrový
plynový varný kotol, gastrozariadenie, hromadné stravovanie, dodávka, inštalácia
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Plynový varný kotol 150 litrový
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Plynový varný kotol, pre zariadenia hromadného stravovania, jedálne, školské kuchyne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
plynový varný kotol 150 litrový s hranatým duplikátorom | ks | 1 | ||
vonkajšie rozmery šxhxv | mm | 800x900x900 | 900x900x900 | |
hmotnosť | kg | 150 | 200 | |
objem | l | 150 | ||
menovitý prúd | A | 0,50 | ||
príkon horákov - plyn | kW | 18 | 24 | |
doba ohrevu vody | min | 70 | 90 | |
pripojenie studenej vody | col | 1/2" | ||
pripojenie plyn/para | col | 1/2" | ||
menovitý prúd | A | 230V+PEN 50Hz TN-S |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Varný kotol plynový 150 litrový - hranatý duplikátor | |
automatické dopúšťanie vody riadené regulačným obvodom do dvojplášťa | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
štandardné 2" výtokový ventil | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
rýchly ohrev nádrže - riadené zapínanie a vypínanie horákov | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
horná doska | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
vnútorný a vonkajší plášť nádoby | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
poklop s materiálu AISI 304 | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
vnútorné spodné dno kotlov z vysokokvalitného nerezového materiálu AISI 316L | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
horné dosky a poklopy kotlov majú byť prelisované | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
zaoblené hrany bez nebezpečných rohov a výčnelkov | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
samotný rám ma obsahovať štyri nastaviteľné nohy | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
komín umiestnený v ľavo | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia personálu odborníkom max. troch zamestnancov |
Vrátane záručného a pozáručného servisu do 24 hod. od nahlásenia poruchy |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávajúceho/preberacieho protokolu |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi e-mailom minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od účinnosti zmluvy, kde dodávateľ presne uvedie technickú špecifikáciu tovarov, ktorá musí spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP |
Objednávateľ doručí dodávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou) do 5 dní od uzavretia zmluvy presné určenie miesta dodania tovaru vrátane kontaktnej osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zákazky (povereného zástupcu objednávateľa). |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou): |
a) kontaktnú osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zákazky |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien predmetu zákazky bez DPH, sadzbou DPH a jednotkovú cenu s DPH. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP |
c) fotografie, obchodný názov jednotlivých položiek, resp. ich presnú technickú špecifikáciu za účelom overenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky. |
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady: resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami |
Spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný.“ |
Dodávateľ je povinný bez požiadania Objednávateľa v zmysle zákona č.91/2016Z.z., bezodkladne po nástupe na plnenie predmetu zákazky predložiť doklad na preukázanie trestnej bezúhonosti právnickej osoby. Predložený doklad musí obsahovať splnenie predmetnej predmetnej podmienky účasti osobného postavenia. Podľa §32 ods. 2 písm. a) zákon o verejnom obstarávaní je potrebne doložiť výpis z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace. |
Starozagorská 8, Košice - mestská časť Sídlisko KVP, Košice II, Košický, Slovenská republika
19.09.2016 14:40 — 14.10.2016 14:41
1,00 celok
5 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2016 15:06
16.09.2016 14:41
16.09.2016 14:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2016 13:35 - Vstupná ponuka | 5 500,00 | € | Cena s DPH |
16.09.2016 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 773,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: