00397482
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie, čistenie, žehlenie
Služba
27. Ostatné služby
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie - pranie, chemické čistenie, žehlenie, sušenie, triedenie, balenie , zber a následný rozvoz bielizne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Miesta odberu | počet | 4 | ||
Obliečka na paplón | ks | 6500 | ||
Obliečka na vankúš | ks | 6500 | ||
Plachta na jednoposteľ | ks | 4700 | ||
Plachta s gumou na jednoposteľ | ks | 1600 | ||
Obrus nad 2 m2 | ks | 150 | ||
Záves výška 2 m x šírka 5 m (panie na 30 stupňov C) | ks | 60 | ||
Záclona výška 2 m x šírka 5 m ( pranie na 30 stupňov C) | ks | 30 | ||
Uterák obyčajný | ks | 50 | ||
Uterák froté | ks | 2000 | ||
Osuška froté | ks | 1200 | ||
Prehoz - rozmer 2 m x 1,20 m | ks | 1500 | ||
Deka - rozmer 2 m x 1,50 m | ks | 500 | ||
vankúš | ks | 40 | ||
paplón | ks | 40 |
Názov |
Uvádzané množstevné objemy položiek sú orientačné. Verejný obstarávateľ bude jednotlivé položky objednávať podľa skutočnej potreby, v rozsahu zmluvného finančného limitu. |
Dodávateľ predloží v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby zodpovednej za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne) vrátane kontaktov (tel., e-mail, fax). |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s poskytovaním predmetných služieb vrátane dopravy (dovoz, odvoz prádla), skladovanie, triedenie a balenie bielizne, konečnej úpravy bielizne podľa požiadaviek verejného obstarávateľa |
Požadujeme: |
- predložiť podrobný aktualizačný rozpočet do 3 dní, rozpis ceny pre jednotlivé položky v EUR bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v EUR vrátane DPH. Požaduje sa uviesť všetky ceny zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Cena musí obsahovať balné, dopravné náklady na miesto určenia, |
- v prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá poskytovateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany poskytovateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí ju objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad, |
- dodržiavať všetky normy (najmä technické, hygienické, zdravotné a pod.), ktoré sa na predmet zákazky vzťahujú, |
- používať certifikované, zdravotne nezávadné prostriedky, ktoré nepôsobia alergizujúco a dráždivo na ľudský organizmus, ani na bielizeň, textílie a na bielu bielizeň a textílie používať prostriedky s bielacim účinkom, |
- odvoz použitej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne v dňoch utorok alebo vo štvrtok v čase od 8 00 hod. do 10 00 hod., nahlasovovanie odvozu použitej bielizne objednávateľ odošle čiastkovú objednávku najneskôr do 2 pracovných dní pred odvozom, ktorá bude písomnou formou ( e-mail, fax) alebo po vzájomnej dohode. Dovoz vyčistenej bielizne nasledujúci týždeň v uvedených dňoch a v uvedenom čase po odvoze. |
- zaobchádzať s prevzatým prádlom počas prania a skladovania šetrne a to tak, aby jeho zavinením nedošlo k poškodeniu, respektíve k strate bielizne, |
- zodpovedať objednávateľovi v celom rozsahu za stratu, zničenie alebo poškodenie textílií a bielizne prevzatých na poskytnutie služieb, ako aj za škody, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia povinností dodávateľa z tejto zmluvy, |
- používať technologické postupy predpísané výrobcom bielizne a textílii pre ich pranie, žehlenie a čistenie, |
- vytrieďovanie poškodeného prádla a bielizne, |
- pri praní bielizne nadmerne znečistenej objednávateľ požaduje dôkladnejší prací proces bez navýšenia ceny, |
- dodávateľ nie je oprávnený zabezpečiť predmet zákazky resp. jeho časť dodávateľský treťou osobou bez predchádzajúceho písomného súhlasu verejného obstarávateľa, |
- po dobu platnosti a účinnosti Rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo overiť kvalitu poskytovaných služieb. V prípade zistenia nedostatkov (napr. nekompletnú dodávku, nedostatočne vypratú, vyžehlenú a vyčistenú bielizeň, logo bielizne - označenie iného klienta) bude dodávateľ povinný na vlastné náklady poskytnúť nové služby, ktoré budú kvalitou zodpovedať technickým parametrom uvedeným v rámcovej dohode, |
Požadované miesto dodania bude uvedené v čiastkových objednávkach z jednotlivých miest odberu. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Cenu za objednané služby podľa čiastkovej objednávky sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúr s priloženým protokolom - dodacím listom o poskytnutej službe s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa ich doručenia. |
Poskytovanie služby sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok v množstvách uvedených v objednávke na každé odberné miesto samostatne, a objednávateľ vystaví na základe týchto objednávok samostatné faktúry na každé odberné miesto. |
Dodávateľ v každej faktúre uvedie číslo Rámcovej dohody. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
15,00 položka
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2016 14:21
14.09.2016 14:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.09.2016 12:20 - Vstupná ponuka | 9 833,70 | € | Cena s DPH |
14.09.2016 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: