30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
11906022
Marián Šupa
Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK
Zariadenia zametacie prídavné
zametač, zariadenie prídavné zametacie, komunálna, technika
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zariadenia zametacie prídavné
|
|
---|---|
Funkcia |
Novovyrobené, doposiaľ nepoužívané ( nerepasované) prídavné komunálne zariadenie k traktorom - zariadenie zametacie prídavné na kolesovom podvozku, určené na čistenie spevnených letiskových plôch v letnom aj zimnom období, pripojiteľné k 3 . bodovému závesu traktora, schopné prevádzky bez obmedzení v ťažkom teréne, v rozpätí vonkajších teplôt od - 35 °C do + 50 °C . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maximálna celková prípustná hmotnosť | kg | 500 | ||
Pracovná šírka | mm | 2300 | ||
Priemer zametacej kefy | mm | 530 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon | kardan |
Vyhotovenie pneumatík | plné pneumatiky |
Materiálové vyhotovenie kefy | PPN |
Farebné vyhotovenie | RAL 2004 - pravá oranžová |
Povrchová ochrana | ochrana proti korózii stroja |
Požiadavka na životnosť | min. 15 rokov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť kontaktným osobám objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia ( vzniku) zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu, výrobcu, úžitkových vlastností, technických parametrov, farebného vyhotovenia, výbavy a ďalších informácií o tovare, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy a ani na adresu miesta plnenia, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/dodávaný objednávateľovi v čase/lehote plnenia podľa tejto zmluvy v pracovné dni v dobe od 8,00 hod. do 13,00 hod. |
Nedodanie tovaru v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.09.2016 08:00 — 11.11.2016 13:00
2,00 ks
7 398,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2016 14:09
16.09.2016 12:00
16.09.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.09.2016 14:16 - Vstupná ponuka | 7 398,00 | € | Cena s DPH |
09.09.2016 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 398,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: