36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36612642
Valbek s.r.o.
Kutuzovova 11, Bratislava, 83103, SVK
"Projekt Rekonštrukcia cesty č.II/500 Vrbovce - hr.ČR a rekonštrukcia cesty č.II/499 Brezová pod Bradlom-hr.ČR"-spracovanie PD
Zameranie a vypracovanie projektovej dokumentácie skutočného stavu, vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre účely príslušného povolenia na realizáciu stavby, vypracovania a dodania realizačnej projektovej dokumentácie, výkony autorského dozoru po dobu realizácie stavby, výkony inžinierskej činnosti súvisiacej s povolením a realizáciou stavebných činností, ako sú činnosti smerujúce k povoleniu realizácie stavebných prác a povoleniu užívania stavby
Služba
12. Architektonické služby; inžinierske služby a integrované inžinierske služby; urbanistické plánovanie a záhradná architektúra; súvisiace vedecké a technické poradenstvo, technické testovania a analýzy
1. "Projekt Rekonštrukcia cesty č.II/500 Vrbovce - hr.ČR a rekonštrukcia cesty č.II/499 Brezová pod Bradlom-hr.ČR"-spracovanie PD
|
|
---|---|
Funkcia |
Projektová dokumentácia rekonštrukcie cestnej komunikácie bude riešiť zlepšenie stavebno-technického stavu dotknutého úseku cesty. Súčasťou rekonštrukcie bude 9 mostných objektov. |
Predmetom zákazky sú výkony pozostávajúce zo : |
Zamerania a vyhotovenia projektovej dokumentácie skutočného stavu, vypracovania a dodania projektovej dokumentácie pre účely príslušného povolenia na realizáciu stavby, vypracovania a dodania realizačnej projektovej dokumentácie, výkony autorského dozoru po dobu realizácie stavby, výkony inžinierskej činnosti súvisiacej s povolením a realizáciou stavebných činností, ako sú činnosti smerujúce k povoleniu realizácie stavebných prác a povoleniu užívania stavby v súlade so špecifikáciami pre rozsah poskytovaných služieb a zadávacími podmienkami pre projektové práce uvedených výkonových fáz. |
VÝCHODISKOVÝ STAV: Úsek cesty II/499-od križovatky ciest II/499 a III/1192 (III/499048) vrátane, mimo zastavanej časti obce Brezová pod Bradlom, Myjava po križovatku ciest II/499 a III/1180 (III/499020) vrátane, mimo zastavanej časti obce Vrbovce/hranica SR/ČR) v dĺžke cca 19,2 km. Úsek cesty II/500-začiatok v mieste jestvujúce zvislého dopravného značenia IS36a (Obec) s nápisom "Vrbovce" a IS36b (Koniec obce) s nápisom "Vrbovce"(v líniovom staničení km 45,300) v zastavanej časti obce Vrbovce po hranicu križovatky ciest II/500 a II/499, mimo zastavanej časti obce Vrbovce v dĺžke cca 4,9km |
Katastrálne územia: Brezová pod Bradlom, Polianka, Turá Lúka, Myjava, Brestovec, Vrbovce. ; Okres: Myjava |
Rekonštrukcia cestnej komunikácie II/499 a II/500 bude riešiť : |
•jestvujúci stavebno-technický stav uvedenej cestnej komunikácie, |
• návrh nových a aktualizáciu jestvujúcich bezpečnostných prvkov na zvýšenie bezpečnosti cestnej premávky ( TP 06/2015 Stanovenie základných prvkov bezpečnosti pri prevádzke pozemných komunikácií), |
• doplnenie prvkov upokojenia dopravy v prieťahu obce v zastavanom území, |
• návrh chodníkov pre peších a cyklistov ak je to technicky možné, riešenie bezpečného pokračovania a križovania chodníkov pre peších a cyklistov v mieste styku s uvedenou komunikáciou, nástupné, výstupné prvky, napojenie, ktoré sú na uvedenom úseku cestnej komunikácie, |
• návrh nových a aktualizácia jestvujúcich odvodňovacích zariadení, |
• obnova vodorovného a zvislého dopravného značenia, dopravného zariadenia, výmena respektíve návrh nového vodorovného a zvislého dopravného značenia, dopravného zariadenia, |
• riešenie jestvujúcich odtrhov na dotknutej cestnej komunikácie, |
• rekonštrukcia uvedených mostných objektov, |
Rozsah výkonových fáz projektových a inžinierskych činností, ktoré budú predmetom plnenia (zákazky) bude objednávateľ bližšie špecifikovať podľa podmienok zmluvy a finančného krytia na základe písomných pokynov 1. krát pred začatím plnenia a následne po ukončení plnenia každej výkonovej fázy. |
Rozsah dokumentácie a výkonov je v zmluvných podmienkach určený podľa príloh Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností 2015, UNIKA Bratislava s.r.o. |
Projektová dokumentácia na realizáciu stavby bude vypracovaná do podrobností, ktoré jednoznačne definujú konštrukcie, výrobky, materiál potrebných na vykonanie realizačných stavebných prác, na zostavenie súpisu a určenie výmeru stavebných prác, tak aby realizačná projektová dokumentácia bola zhotoviteľovi jednoznačne zrozumiteľná.Rozsah dokumentácie bude vypracovaný v zmysle TP 03/2006 Dokumentácia stavieb ciest. |
Projektová dokumentácia bude vypracovaná v zmysle zákona č. 50/1976 o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov dokumentácia pre vydanie povolenia pre ohlásenie stavebných úprav prípadne pre stavebné povolenie, prerokovaná s príslušnými orgánmi, organizáciami, správcami sietí a účastníkmi stavebného konania potrebné k stavebnému konaniu a iných povolení potrebných pre výstavbu so zabezpečením vyjadrení a dokladov. |
Hlavným cieľom projektu je spracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu realizačného projektu určeného na vykonanie stavebných prác pre zhotoviteľa stavby v zmysle platných predpisov a technických noriem SR a EÚ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Projektová dokumentácia | komplet | 6 | ||
CD alebo iné pamäťové médium | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet zmluvy bude členený na jednotlivé výkonové fázy, ktoré sa budú realizovať podľa pokynov objednávateľa, ako je uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie tejto zmluvy. | 8 výkonových fáz v rozsahu uvedenom podľa bodu 1 až 8 |
1 FÁZA | 1. ZAMERANIE SKUTOČNÉHO STAVU A DIAGNOSTIKA |
1.1 Podklady | - pokyny objednávateľa pred začatím prác |
1.1. Podklady | - výsledky z diagnostiky vozovky (Profilograph a Kuab FWD 50) úseku cesty II/499 a II/500 namerané Slovenskou správou ciest (Cestná databanka Bratislava) poskytne objednávateľ |
1.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | -zameranie skutkového stavu cesty a mostov; - diagnostika cesty a mostných objektov, geologický prieskum v miestach zosuvu; - výsledky meraní ;- výkresová a textová časť v zmysle zákona č.50/1976 Z.z. |
1.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky MŽP č.453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona |
1.3 Prerokovanie a schválenie dokumentácie | - s objednávateľom počas a v závere prác, - schválenie objednávateľom po ukončení prác, ako záväzný podklad pre ďalšie spracovanie podľa predmetu zmluvy. |
2 FÁZA | 2. PD NA REALIZÁCIU SKUTOČNÉHO REALIZOVANIA STAVBY |
2.1 Podklady | - schválená dokumentácia zo zamerania a diagnostiky, - pokyny objednávateľa pred začatím prác |
2.2 Rozsah dokumentácie a výkonov | - v rozsahu podľa stavebného zákona a § 9 vyhlášky MŽP SR č. 453/2000 Z. z. |
2.2 Rozsah dokumentácie a výkonov | - podľa prílohy č. 2 a č. 3 UNIKA 2015 |
2.2 Rozsah dokumentácie a výkonov | - presný rozsah častí projektovej dokumentácie bude špecifikovaný po ukončení prvej výkonovej fázy podľa bodu 1 |
2.2 Rozsah dokumentácie a výkonov | - vypracovanie projektu pre realizáciu stavby |
2.3 Prerokovanie a schválenie | - s objednávateľom počas a v závere prác |
3 FÁZA | 3. APROXIMATÍVNY ROZPOČET A POPISY PRÁC /ďalej len AR/ |
3.1 Podklady | -schválená dokumentácia zo zamerania a diagnostiky a PD na realizáciu skutočného realizovania stavby schválená objednávateľom; -schválené stavebné štandardy objednávateľom v tejto uvedenej PD |
3.2 Rozsah dokumentácie a výkonov | -podrobnosť podľa PD na realizáciu skutočného realizovania stavby;-popisy štandardov navrhovaných materiálov výrobkov a zariadení; -podrobný položkový výkaz výmer a rozpočet stavebných objektov |
3.3 Prerokovanie a schválenie | - s objednávateľom počas a v závere prác |
4 FÁZA | 4. INŽINIERSKA ČINNOSŤ – príslušné vyjadrenia, povolenia na realizáciu stavby |
4.1 Podklady | - PD na realizáciu skutočného realizovania stavby schválená objednávateľom; - preberací protokol objednávateľa k realizačnému projektu |
4.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | - zabezpečenie prerokovania PD na realizáciu skutočného realizovania stavby počas projekt. prác;- prerokovanie PD na realizáciu skutočného realizovania stavby s dotknutými orgánmi štátnej správy |
4.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | - prerokovanie PD na realizáciu skutočného realizovania stavby ďalšími dotknutými subjektami; - vypracovanie a podanie žiadosti v zmysle zákona č. 50/1976 Z. z. o územnom plánovaní a stavebnom |
4.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky č. MŽP SR č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonáva stavebný zákon |
4.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | - zabezpečenie právoplatnosti potrebných povolení |
5 FÁZA | 5. AUTORSKÝ DOZOR /ďalej len AD/ |
5.1 Podklady | - právoplatné príslušné povolenia , - PD na realizáciu skutočného realizovania stavby overená v príslušnom konaní |
5.1 Podklady | - zhotoviteľom odsúhlasená výrobná a dielenská dokumentácia stavebných dodávateľov |
5.2 Rozsah výkonov | - podľa prílohy č. 4 UNIKA 2015 |
5.3 Výkon AD budú zabezpečované osobami, ktoré určí zhotoviteľ, a to najmä, zodpovedným projektantom stavby, zodpovednými projektantmi každého stavebného objektu, zodpovednými projektantmi jednotlivých profesií | |
5.4 Účasť zhotoviteľa na kontrolných dňoch stavby bude priebežná ako súčasť výkonov AD, v termínoch určených objednávateľom v rozsahu cca 1x týždenne. | |
5.5 Zhotoviteľ je povinný na zápisy v stavebnom denníku, alebo v knihe autorských dozorov reagovať v lehote do 3 pracovných dní odo dňa vykonania zápisu zo strany objednávateľa technického dozoru investora, alebo zhotoviteľa stavby | |
5.6 Objednávateľ je rovnako povinný v lehote do 3 pracovných dní poskytnúť odborné stanovisko, o ktoré požiada zhotoviteľ v súvislosti s výkonom AD | |
5.7 Súčasťou výkonov AD nie sú: | - výkony technického dozoru investora, - spracovávanie kontrolných rozpočtov kontrola čerpania nákladov na stavebnú realizáciu a záverečné zostavovanie nákladov, |
5.7 Súčasťou výkonov AD nie sú: | - činnosť zodpovedného geodeta stavby, - preberanie stavebných a technologických dodávok |
6 FÁZA | 6. PD SKUTOČNÉHO VYHOTOVENIA STAVBY /ďalej len PSV/ |
6.1 Podklady | - projekt stavby overený v príslušnom konaní, - doklady povoľujúce odchýlky od schválenej PD na realizáciu skutočného realizovania stavby |
6.1 Podklady | - projekty skutočného vyhotovenia stavby dodané zhotoviteľmi stavby, -stavebný denník |
6.2 Rozsah dokumentácie a výkonov | - sumarizácia podkladov, - kompletácia dokumentácie, - overenie dokumentácie projektantom |
7 FÁZA | 7. INŽINIERSKA ČINNOSŤ - príslušné povolenia na užívanie stavby |
7.1 Podklady zabezpečované zhotoviteľom | - príslušné povolenia, - PD na realizáciu skutočného realizovania stavby overená v príslušnom konaní, - dokumentácia skutočného vyhotovenia stavby podľa prílohy č. 8 UNIKA 2015 |
7.2 Rozsah výkonov | - príprava podkladov projektanta pre zabezpečenie príslušných povolení na užívanie stavby, |
7.2 Rozsah výkonov | - zabezpečenie podkladov pre kompletizáciu projektu skutočného vyhotovenia stavby, - účasť na preberacích konaniach |
8 FÁZA | 8. TECHNICKO-EKONOMICKÉ HODNOTENIE DOKONČENEJ STAVBY /ďalej len TEH/ |
8.1 Podklady | - ceny zrealizovaných stavebných prác podľa schváleného rozpočtu,- projekt skutočného vyhotovenia stavby, |
8.2 Rozsah výkonov a dokumentácie | - spracovanie dokumentácie dokončenej stavby primerane podľa ustanovení zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach a vyhlášky č. 392/1998 Z. z. ktorou sa vykonáva zákon o verejných prácach |
Predmetom rekonštrukcie bude úsek cesty č. II/499 - od križovatky ciest II/499 a III/1192 (III/499048) vrátane, mimo zastavanej časti obce Brezová pod Bradlom, Myjava po križovatku ciest II/499 a III/1180 (III/499020) vrátane, mimo zastavanej časti obce Vrbovce /hranica SR/ČR), v dĺžke 19,2 km a úsek cesty II/500 - začiatok v mieste jestvujúce zvislého dopravného značenia IS36a (Obec) a IS36b (Koniec obce) (v líniovom staničení km 45,300) v zastavanej časti obce Vrbovce po hranicu križovatky ciest II/500 a II/499 mimo zastavanej časti obce Vrbovce v dĺžke 4,9 km. | Pasportizačná šírka 8 m. |
Súčasťou rekonštrukcie bude celkom 6 mostných objektov na ceste II/499 a 3 mostné objekty na ceste II/500. | |
Súčasťou rekonštrukcie sú nasledovné mostné objekty: | |
1. Mostný objekt evid. č. 499 014 križovanie vodného toku, | - staničenie km 24,560 ; -stav 6 |
2. Mostný objekt evid. č. 499 015 križovanie železnice | - staničenie km 25,089 ; - stav 1 |
3. Mostný objekt evid. č. 499 016 križovanie vodného toku | - staničenie km 32,209 ; - stav 4 |
4. Mostný objekt evid. č.499 019 križovanie vodného toku | - staničenie km 36,807 ; - stav 4 |
5. Mostný objekt evid. č. 499 020 kanál | - staničenie km 37,795 ; - stav 4 |
6. Mostný objekt evid. č.499 022 kanál | - staničenie km 39,135 ; - stav 4 |
7. Mostný objekt evid. č.500 025 križovanie vodného toku | - staničenie km 45,776 ; - stav 4 |
8. Mostný objekt evid. č. 500 026 križovanie vodného toku | - staničenie km 46,323; - stav 3 |
9. Mostný objekt evid. č. 500 027 križovanie vodného toku | - staničenie km; 49,781 - stav 4 |
V rámci 1 fázy „Zameranie skutočného stavu a diagnostika“ je potrebné vykonať : | -miestnu ohliadku trasy spolu so správcom a vlastníkom cesty č. II/499, |
V rámci 1 fázy „Zameranie skutočného stavu a diagnostika“ je potrebné vykonať : | miestnu ohliadku trasy spolu so správcom a vlastníkom cesty č. II/500, |
V rámci 1 fázy „Zameranie skutočného stavu a diagnostika“ je potrebné vykonať : | - nedeštruktívnu diagnostiku - bude vykonaná v obidvoch jazdných pruhoch cesty č. II/499 v celej dĺžke, vrátane súčastí cesty č. II/499, |
V rámci 1 fázy „Zameranie skutočného stavu a diagnostika“ je potrebné vykonať : | - nedeštruktívnu diagnostiku - bude vykonaná v obidvoch jazdných pruhoch cesty č. II/500 v celej dĺžke, vrátane súčastí cesty č. II/500, |
V rámci 1 fázy „Zameranie skutočného stavu a diagnostika“ je potrebné vykonať : | - nedeštruktívna diagnostika sa vykoná pomocou nedeštruktívnych meracích zariadení (napr. ground penetration radar, laser scan, akcelerometrom, ...), pomocou ktorých je možné určiť |
V rámci 1 fázy „Zameranie skutočného stavu a diagnostika“ je potrebné vykonať : | únosnosť a priehyb vozovky, hrúbky existujúcich stmelených a nestmelených vrstiev konštrukcie vozovky. V rámci diagnostiky je potrebné do vyhodnotenia zahrnúť výsledky meraní |
V rámci 1 fázy „Zameranie skutočného stavu a diagnostika“ je potrebné vykonať : | zo zariadenia deflectometer, a spracovať charakteristiky jednotlivých konštrukčných vrstiev vozovky. Diagnostika bude obsahovať georeferencovaný video záznam diagnostikovaného úseku cesty pre |
V rámci 1 fázy „Zameranie skutočného stavu a diagnostika“ je potrebné vykonať : | potreby presnej lokalizácie so zobrazením polohy v mapovom podklade.Všetky skúšky nedeštruktívnej diagnostiky budú vykonané súčasne v jednom termíne, kontinuálne, bez dopravných obmedzení |
V rámci 1 fázy „Zameranie skutočného stavu a diagnostika“ je potrebné vykonať : | - výstupné údaje z uvedenej diagnostiky budú použité ako podklad pri spracovávaní projektovej dokumentácie. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Výdavky na vypracovanie projektovej dokumentácie môžu byť predmetom financovania zo zdrojov EÚ. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet t.j. rozpis cien jednotlivých výkonových fáz plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť na jednotlivé výkonové fázy rozpis cien sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Predmet zmluvy bude členený na jednotlivé výkonové fázy v rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu, ktoré sa budú realizovať podľa pokynov objednávateľa. Jednotlivé výkonové fázy sú členené od 1 až po 8 fázu. |
Zhotoviteľovi je odporúčané objednávateľom vykonať ohliadku miesta výstavby, aby si sám overil a získal potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. |
Zhotoviteľ preukáže odbornú spôsobilosť na uvedený predmet zmluvy - Oprávnenie pre projektanta vydané SKSI: Autorizovaný stavebný inžinier s rozsahom oprávnenia "Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb", alebo ekvivalent , t.j. fotokópia dokladu s originálnym otlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľ bude zodpovedný za to, že všetci členovia projekčného tímu alebo subdodávatelia vlastnia príslušnú odbornú spôsobilosť pre vybrané činnosti a doloží ich odbornú spôsobilosť v termíne do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že zhotoviteľ príslušnú odbornú spôsobilosť nepredloží do 7 dní , objednávateľ odstúpi od zmluvy. |
PLATOBNÉ PODMIENKY : |
Zhotoviteľ po ukončení každej výkonovej fázy alebo jej časti určenej objednávateľom, vystaví objednávateľovi faktúru za každú výkonovú fázu alebo jej časť osobitne podľa predmetu plnenia uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu. |
Prílohou každej faktúry musí byť obidvoma zmluvnými stranami podpísaný protokol z odovzdania a prevzatia príslušnej výkonovej fázy alebo jej časti. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť ceny podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz na základe čiastkových faktúr zhotoviteľa a konečnej faktúry zhotoviteľa, na základe záverečných protokolov z odovzdania a prevzatia príslušnej časti predmetu zmluvy pri zohľadnení ustanovenia v osobitných požiadavkách uvedených v časti ZÁBEZPEKA. |
Zhotoviteľom vystavené faktúry, ako doklady o dodaní diela, respektíve ďalších činností, musia byť vyhotovené v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nezodpovedá vo vecnej a formálnej stránke, objednávateľ má právo vrátiť ju zhotoviteľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry a nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Fakturácia výkonov autorských dozorov podľa rozpisu ceny 5 fázy , bude realizovaná v pravidelných mesačných platbách. |
Výška platby autorských dozorov bude dohodnutá pred začatím stavebnej realizácie a môže byť dohodnutá ako pravidelná mesačná platba, ktorej výška bude určená ako podiel ceny podľa rozpisu ceny 5 fázy a počtu kalendárnych mesiacov určených na dobu výstavby objednávateľom pred začatím stavebnej realizácie alebo ako podiel ceny podľa rozpisu ceny 5 fázy a maximálneho počtu dní podľa predpokladaných dní, v ktorých sa bude výkon AD na stavbe realizovať. |
Fakturácia výkonov za projekt skutočného vyhotovenia stavby podľa rozpisu ceny 6 fázy a podľa rozpisu ceny 7 fázy, bude realizovaná po nadobudnutí právoplatnosti príslušných povolení . |
Splatnosť všetkých platieb je do 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom. |
SÚČINNOSŤ ZMLUVNÝCH STRÁN : |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať činnosti, ktoré sú predmetom tejto zmluvy osobne, resp. v spolupráci s osobami, oprávnenými na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 stavebného zákona v platnom znení. |
Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto zmluvy spolupracovať a poskytovať druhej strane potrebné informácie a podklady týkajúce sa predmetu zmluvy, ako aj súčinnosť požadovanú ktoroukoľvek stranou druhou stranou. |
Každá zmluvná strana je oprávnená odmietnuť požadovanú súčinnosť len v prípade, ak táto nesúvisí s plnením podľa tejto zmluvy, alebo ak je s prihliadnutím na všetky okolnosti nespravodlivé požadovať od zmluvnej strany takéto plnenie, najmä v prípade, ak by poskytnutie takejto súčinnosť zmluvnú stranu výrazne finančne, či inak zaťažilo a je zrejmé, že požadovanie takejto súčinnosti sa v čase uzavretia tejto zmluvy nemohlo predpokladať a pri tom nevznikla žiadna objektívna skutočnosť oproti momentu podpisu tejto zmluvy, ktorá by požadovanie takejto súčinnosti opodstatnila. |
Objednávateľ je oprávnený pokynmi usmerňovať realizáciu výkonových fáz a plnenie povinností zhotoviteľa v zmysle zmluvy, pričom také pokyny objednávateľa nesmú ísť nad rámec zmluvy, dopĺňať ju, ani ju meniť. V prípade ak zhotoviteľ o to objednávateľa požiada, objednávateľ je povinný vyhotoviť pokyn podľa tohto bodu písomne a doručiť ho zhotoviteľovi. Pokyny objednávateľa v zmysle tohto bodu a vyhotovené v súlade s týmto bodom sú pre zhotoviteľa záväzné. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu písomne upozorniť objednávateľa na prípadnú nevhodnú povahu jeho pokynov alebo vecí prevzatých zhotoviteľom od objednávateľa na účely plnenia predmetu zmluvy, ak takú nevhodnosť zhotoviteľ zistil, alebo mohol zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti potrebnej na realizáciu predmetu zmluvy. Zhotoviteľ, ak poruší svoju povinnosť v zmysle tohto bodu, zodpovedá za vady diela spôsobené použitím nevhodných vecí objednávateľa alebo nevhodných pokynov objednávateľa. |
Dorozumievanie a vysvetľovanie medzi objednávateľom a zhotoviteľom sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zaručí trvalé zachytenie obsahu písomnosti. Môže sa uskutočniť aj elektronickou poštou.Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie alebo žiadosti doručenej elektronickou formou bude rozhodujúci obsah písomnosti doručenej poštovou zásielkou. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť trvalú súčinnosť a to najmä pripomienkovať a odsúhlasovať rozpracovanú projektovú dokumentáciu v režime, na ktorom sa zmluvné strany dohodnú pred začatím projektových prác na každej výkonovej fáze. Toto spolupôsobenie poskytne objednávateľ zhotoviteľovi minimálne v rozsahu: |
- výrobných výborov, ktoré budú objednávateľovi oznámené písomne vopred najneskôr 5 pracovných dní, |
- operatívnych rokovaní, v nevyhnutnom rozsahu, ktoré budú objednávateľovi oznámené telefonicky vopred minimálne 3 pracovné dni. |
Osobitnú lehotu dohodnú zmluvné strany v prípade, ak pôjde o spolupôsobenie, ktoré nemôže objednávateľ zaobstarať vlastnými silami. |
Zhotoviteľ zvolá v priebehu plnenia aktuálnej výkonovej fázy spravidla 3 výrobné výbory, a to, vstupný výrobný výbor, výrobný výbor v 60 % rozpracovanosti a záverečné prerokovanie, ktoré sa budú konať v mieste podľa dohody s objednávateľom, prípadne aj v sídle zhotoviteľa. Záznam z výrobných výborov vyhotoví zhotoviteľ. Záznam bude podpísaný kompetentnými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Účastníkmi pracovných porád budú najmä, zhotoviteľ a ním poverení zodpovední projektanti a zástupcovia objednávateľa, kompetentní rozhodovať na mieste vo veciach technických, stavebných technológií, a pod. s plným právom pripomienkovať a definitívne odsúhlasovať navrhované riešenia priamo na mieste. |
Pri plnení jednotlivých časti predmetu zmluvy bude zhotoviteľ poskytovať objednávateľovi pravidelné písomné informácie o stave plnenia príslušnej časti predmetu zmluvy maximálne v 14-dňových intervaloch. Lehota prvých 14 kalendárnych dní začne plynúť dňom účinnosťou tejto zmluvy. Zmluvné strany sa zaväzujú, že odpoveď na doručenú písomnosť oznámia druhej strane do 4 dní od jej prevzatia. |
Zhotoviteľ zvolá vždy na 7. kalendárny deň (ak deň padne na deň pracovného pokoja tak na prvý pracovný deň po poslednom dni pracovného pokoja) pred uplynutím lehoty na plnenie príslušnej výkonovej fázy predmetu zmluvy záverečné prerokovanie pred rozmnožením prác plnenie príslušnej výkonovej fázy, na ktorom poskytne objednávateľovi podrobnú informáciu o stave jej plnenia a prípravy, všetky grafické a textové výstupy v takej forme, aby objednávateľ získal ucelený obraz o forme a spôsobe adjustácie príslušnej časti predmetu zmluvy. |
Objednávateľ nie je oprávnený odmietnuť schváliť výsledok jednotlivých fáz výkonu diela podľa tejto zmluvy v prípade, ak výsledok činnosti zhotoviteľa zodpovedá právnym a technickým normám platným na území SR, požiadavkám objednávateľa prezentovaným v písomnej forme a obsahu tejto zmluvy. V prípade, ak v rozpore s týmto ustanovením odmietne objednávateľ schváliť výsledok jednotlivých výkonových fáz podľa Technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy, považujú sa takto ukončené výkony za riadne schválené. |
Zápis o odovzdaní a prevzatí (preberací protokol) objednávateľ potvrdí po kontrole diela (kvalita, kompletnosť odovzdávaného projektu) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia projektu, resp. podkladov, tvoriacich príslušnú ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy. |
Predmetom záverečného rokovania je schválenie jednotlivých diel, predstavujúcich výsledok jednotlivých výkonových fáz podľa Technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy. O výsledku záverečného rokovania sa spisuje zápisnica, ktorú podpíšu obe zmluvné strany. Podpis zápisu zo záverečného rokovania sa pokladá za schválenie výsledku predloženej výkonovej fázy podľa Technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy. |
Za Objednávateľa sa budú zúčastňovať rokovaní osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a o zmluvných podmienkach, prípadne iné osoby poverené objednávateľom. |
Zhotoviteľ má povinnosť strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so službami. |
PRECHOD VLASTNÍCKYCH PRÁV |
Zápis o odovzdaní a prevzatí diela – „Preberací protokol“ – objednávateľ potvrdí pri prebratí dokumentácie, respektíve každej výkonovej fázy. |
Veci určené na vykonanie diela, ktoré sú vlastníctvom objednávateľa, zhotoviteľ po upotrebení, najneskôr v deň odovzdania posledného predmetu tejto zmluvy, vráti objednávateľovi. |
Objednávateľ je taktiež oprávnený použiť zhotovené dielo ako súčasť súťažných podkladov pre účely verejného obstarávania pre výber zhotoviteľov stavby a podanie žiadosti na získanie finančných prostriedkov z Európskych fondov alebo iných finančných nástrojov. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA A SANKCIE |
V prípade, že zhotoviteľ bude v omeškaní s dodaním diela, alebo jeho časti, bez dôvodu na strane objednávateľa, má právo objednávateľ uplatniť u zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,2 % z celkovej ceny bez DPH, za každý deň omeškania. |
Ak zhotoviteľ nesplní povinnosť pravidelne v 14 dňových intervaloch informovať objednávateľa o stave rozpracovanosti predmetu zmluvy, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500,- eur (slovom päťsto eur) za každé nesplnenie tejto povinnosti, alebo zmluvnú pokutu vo výške 50,- eur (slovom: päťdesiat eur) za každý deň omeškania až do dodatočného predloženia písomnej informácie o stave plnenia príslušnej časti predmetu zmluvy. |
Ak zhotoviteľ je bez dôvodu na strane objednávateľa v omeškaní troch správ o stave plnenia jednej príslušnej fázy a k odstráneniu tohto stavu nedôjde ani v náhradnej primeranej (minimálne 15-dňovej) lehote poskytnutej zhotoviteľovi objednávateľom v písomnej výzve na odstránenie omeškania, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany Objednávateľa, t.j. z dôvodov na strane Zhotoviteľa, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej ceny bez DPH. |
Uplatnením akejkoľvek zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok zmluvných strán na náhradu škody. |
V prípade, že objednávateľ zruší alebo odstúpi od zmluvy z dôvodov, neležiacich na strane zhotoviteľa, bude zhotoviteľ práce, rozpracované ku dnu zrušenia alebo odstúpenia, fakturovať objednávateľovi vo výške percentuálneho rozpracovania predmetu zmluvy s preukázaním nákladov, s následným odovzdaním rozpracovanej časti diela v jednom vyhotovení. Nárok na náhradu škody zostáva zachovaný. |
Pri odstúpení sa obidve zmluvné strany riadia ustanoveniami § 344-351 Obchodného zákonníka v platnom znení. |
Zhotoviteľ sa zaručuje, že predmet zmluvy, jeho projektované stavebno – technické parametre a iné súvisiace parametre budú vypracované podľa predpisov platných v Slovenskej republike a budú mať vlastnosti stanovené technickými podmienkami a záväznými normami platnými v Slovenskej republike. |
Záručná doba výkonových fáz, uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy – 2 FÁZA a 6 FÁZA je päť rokov a začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania príslušnej výkonovej fázy objednávateľovi. |
Zhotoviteľ zodpovedá za vady stavebného diela pokiaľ ich pôvod bude vo vadnej projektovej dokumentácii vypracovanej podľa tejto zmluvy. Táto skutočnosť nijako nezbavuje dodávateľov stavby zodpovednosti: |
- Za riadne preštudovanie projektovej dokumentácie pred začatím prác a včasné reklamovanie zistených vád a nedostatkov v projektovej dokumentácii, - Za okamžité zastavenie ním realizovaných stavebných a montážnych prác v prípade pochybností, alebo nejasností v projektovej dokumentácii, |
- Za dodržiavanie všeobecne platných technických noriem a právnych predpisov, - Za vyhotovenie výrobnej prípravy v podobe výrobnej alebo technickej dokumentácie, ktorú pred začatím prác predloží zhotoviteľovi, |
- Za dodržiavanie predpísaných technických a technologických postupov stanovených výrobcami použitých výrobkov a materiálov,- Za dodržiavanie požadovaných parametrov stavby ako celku, najmä v oblasti spolupôsobenia použitých stavebných prvkov a materiálov, v oblasti stability stavby, stavebno-fyzikálnych parametrov stavby, v kvalite použitých materiálov a výrobkov a pod. |
Bez súhlasu zhotoviteľa, nie je prípustné, aby ktokoľvek vykonával v odovzdanej PD akékoľvek úpravy. Každá navrhovaná zmena zo strany objednávateľa, alebo zhotoviteľa stavby musí byť ešte pred začatím stavebnej realizácie odsúhlasená so zhotoviteľom. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na odstraňovanie vlastných vád PD, resp. reklamovaných vád PD zhotoviteľom. |
Zhotoviteľ nezodpovedá za vady stavebného diela alebo jednotlivých jeho častiach vyvolané vadnou projektovou dokumentáciou vypracovanou podľa tejto zmluvy najmä v týchto, prípadoch: |
- ak boli použité podklady prevzaté od objednávateľa, resp. ktoré vyplynuli zo spolupôsobenia objednávateľa a zhotoviteľ ani pri vynaložení všetkej odbornej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť, prípadne na to upozornil objednávateľa a ten na ich použití trval, - ak zhotoviteľ stavby zmení stavebnú realizáciu oproti schválenej projektovej dokumentácii bez súhlasu zhotoviteľa, |
- ak v priebehu stavebnej realizácie neboli dodržané stavebno-technologické postupy, ktoré majú viesť k dosiahnutiu projektovanej kvality stavby a k dosiahnutiu navrhnutých stavebných štandardov,- ak neboli dodržané parametre stavby v PD, všeobecne platné technické normy, ak neboli použité potrebné akosti zabudovaných hmôt, materiálov a výrobkov, dodávaných zhotoviteľmi stavby, |
- ak následne po odovzdaní diela do užívania sa objavili skryté vady stavebného diela ktorých pôvodcom je zhotoviteľ stavby,- ak následne po uvedení stavby do užívania vznikli vady, ktoré boli spôsobené neodborným zásahom užívateľa do stavby, alebo do zabudovaných technických a technologických zariadení. |
Pri závažných nedostatkoch v stave ohrozenia majetku, alebo životov má zhotoviteľ právo požadovať zastavenie, alebo nepovolenie začatia stavebných prác. V ostatných prípadoch dáva investorovi doporučenia na zastavenie, resp. nepokračovanie prác. |
Pre reklamáciu vady diela, v zmysle tejto zmluvy, platia ustanovenia §§ 560-565 Obchodného zákonníka. |
Reklamáciu vady diela je objednávateľ povinný po jej zistení bezodkladne písomne oznámiť zástupcovi zhotoviteľa. |
Oprávnenú reklamáciu vady predmetu tejto zmluvy je zhotoviteľ povinný bezodkladne a bezplatne odstrániť na základe písomnej reklamácie doručenej do rúk zástupcu zhotoviteľa, začať s odstraňovaním vady bez zbytočného odkladu a vzniknutú vadu odstrániť v lehote do 14 dní od uplatnenia reklamácie. |
Odstránením reklamovanej vady diela nezaniká objednávateľovi nárok na náhradu škody, ak mu takáto preukázateľne vznikla. |
ZÁBEZPEKA : |
Zhotoviteľ je povinný do 14 dní od účinnosti zmluvy o dielo doručiť objednávateľovi Zábezpeku na vykonanie prác a na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len „zábezpeka“). Objednávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky, ktoré nebudú zhotoviteľom riadne a včas uspokojené. |
Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 5 % z celkovej ceny bez DPH s platnosťou počas celej doby plnenia tejto zmluvy. Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu plnenia tejto zmluvy, t.j. až pokým zhotoviteľ riadne a včas nevykoná a neukončí a objednávateľ takto dokončené plnenie bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami tejto zmluvy. |
Banková záruka sa bude riadiť ustanoveniami § 313 a nasl. Obchodného zákonníka, musí byť vydaná vo forme a s obsahom akceptovateľným pre objednávateľa ako neodvolateľná a bezpodmienečná banková záruka splatná na prvé písomné požiadanie, podľa ktorej príslušná renomovaná slovenská banka alebo pobočka zahraničnej banky na území Slovenskej republiky vyhlási, že uspokojí objednávateľa na základe písomného oznámenia objednávateľa adresovaného banke |
v prípade, že zhotoviteľ porušuje svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a všeobecne záväzných právnych predpisov alebo podľa ustanovení § 306 Obchodného zákonníka bude nepochybné, že dodávateľ svoj záväzok nesplní, napr. pri vyhlásení konkurzu. Zhotoviteľ je oprávnený nahradiť bankovú záruku zložením sumy predstavujúcej 5 % z ceny bez DPH do notárskej úschovy, alebo na účet objednávateľa alebo vinkulovaním na svojom účte v banke v prospech objednávateľa a to počas celej doby plnenia zmluvy. |
Neposkytnutie zábezpeky tak ako je uvedené v tomto bode sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. V prípade, že stavba nebude začatá do jedného roka od dodania projektu, objednávateľ bankovú záruku, respektíve inú formu zábezpeky, vráti zhotoviteľovi. |
Zhotoviteľ má uzavretú poistnú zmluvu na škody spôsobené pri výkone profesie autorizovaného stavebného inžiniera minimálne v sume ceny bez DPH. Túto skutočnosť je zhotoviteľ preukázať kedykoľvek na základe požiadavky objednávateľa. |
OSTATNÉ DOHODY : |
Zhotoviteľ sa zaväzuje : |
Písomne oznámiť objednávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny tykajúce sa najmä jeho identifikačných a kontaktných údajov uvedených v zmluve, predmetu činnosti, vstupu do likvidácie, alebo začatia konania podľa Zákona o konkurze a reštrukturalizácii; |
Písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre dodávateľa časť Plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. Objednávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od obdržania písomnej žiadosti zhotoviteľa či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. Objednávateľ nesmie súhlas s použitím subdodávateľa bezdôvodne odmietnuť. |
Ak sa objednávateľ k žiadosti zhotoviteľa nevyjadrí do troch pracovných dní, má sa za to, že objednávateľ s použitím subdodávateľa súhlasí. Ak zhotoviteľ použije na poskytnutie plnenia alebo jeho časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči objednávateľovi v celom rozsahu tak, ako keby dané plnenie poskytoval sám.Každý subdodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
ŠPECIFIKÁCIA AUTORSKÝCH PRÁV : |
1. Autorské práva sa riadia zákonom č. 185/2015 Z. z. o autorských právach a právach súvisiacich s autorským právom v platnom znení (autorský zákon) (ďalej len „AZ“.) |
2. Akékoľvek architektonické diela zriadené podľa tejto zmluvy, najmä autorské návrhy, projektová dokumentácia pre vydanie územného rozhodnutia, projektová dokumentácia pre vydanie stavebného povolenia, dokumentácia pre realizáciu stavby, ako aj ďalšie podklady vypracované v súvislosti s plnením podľa tejto zmluvy, ktoré napĺňajú znaky architektonického diela v zmysle AZ sa ďalej v texte označuje jednotne ako „dielo“. |
3. Zhotoviteľ udeľuje objednávateľovi nevýhradnú a územne a časovo neobmedzenú licenciu na použitie diela zhotoveného podľa tejto zmluvy, na základe ktorej je objednávateľ oprávnený použiť dielo pre dosiahnutie účelu zhotovenia diela – t. j. vydania právoplatného územného rozhodnutia, vydania právoplatného stavebného povolenia a zrealizovania ním investovanej stavby. Odplata za udelenie licencie je zahrnutá v odplate podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz. Pri takomto použití diela ostávajú osobnostné autorské práva nedotknuté. |
4. Zhotoviteľ ďalej udeľuje objednávateľovi licenciu pre použitie rozpracovanej časti diela v prípade, že k ukončeniu diela došlo z dôvodu oprávneného odstúpenia objednávateľa od tejto zmluvy o dielo a za predpokladu, že rozpracovaná časť diela bude použitá výlučne spôsobom a v rozsahu smerujúcom k ukončeniu resp. kompletizácii projektovej dokumentácie a následne k realizácii stavebného diela. Odplata za udelenie takejto licencie je taktiež zahrnutá v odplate podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz . Osobnostné autorské práva ostávajú aj v tomto prípade zachované. |
5. Licencie uvedené v tejto prílohe vstupujú do účinnosti v momente, keď jednotlivé diela zaradené pod pojem „dielo“ sú v zmysle rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz a Platobných podmienok tejto zmluvy uhradené. V takomto prípade ostávajú osobnostné autorské práva zachované, vrátane nárokov za použitie diela, na autorskú korektúru a autorskú odmenu súvisiacu s výkonom autorskej korektúry.Odplata za licenciu je zahrnutá v cene diela. |
6. Objednávateľ je oprávnený udeliť sublicenciu na použitie diela aj bez písomného súhlasu zhotoviteľa. |
7. Zhotoviteľ prehlasuje že autorské architektonické diela podľa tejto zmluvy, neporušujú autorské práva tretích osôb. |
8. Objednávateľ je oprávnený poskytnúť dielo, zhotovené podľa tejto zmluvy, tretím osobám bez obmedzení. |
Názov | Upresnenie |
Ohliadka trasy spolu so správcom a vlastníkom cesty | po dohode s víťazným dodávateľom a to do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Článok I. : ČAS PLNENIA | 1.1 Predmet zmluvy, resp. jeho jednotlivé výkonové fázy, uvedené v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy, sa zhotoviteľ zaväzuje dodať v súlade s podmienkami uvedenými v tejto zmluve. |
1. FÁZA - Zameranie skutočného stavu a diagnostika | Začiatok prác : po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo; Ukončenie prác : do 2 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
2. FÁZA -PD na realizáciu skutočného realizovania stavby | Začiatok prác: do 2 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy; Ukončenie prác : do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
3. FÁZA -Aproximatívny rozpočet a popisy prác /ďalej len PP/ | Začiatok prác : po ukončení PD na realizáciu skutočného realizovania stavby ; Ukončenie prác : do 2 týždňov po ukončení PD na realizáciu skutočného realizovania stavby |
4. FÁZA- Inžinierska činnosť – príslušné vyjadrenia, povolenia na realizáciu stavby | Podanie žiadosti, príslušných povolení : do 1 týždňa po ukončení PD na realizáciu skutočného realizovania stavby; Získanie právoplatných povolení : do 8 týždňov od podania žiadosti |
4. FÁZA - Inžinierska činnosti- príslušné vyjadrenia, povolenia na realizáciu stavby | Získanie právoplatných povolení : do 4 týždňov od podania žiadosti pri ohláške |
5. FÁZA - Autorský dozor | Začiatok prác : od termínu prevzatia staveniska stavby ; Ukončenie prác : do termínu ukončenia preberacieho konania stavby resp. právoplatné kolaudačné rozhodnutie stavby |
6. FÁZA - PD skutočného vyhotovenia stavby | Začiatok prác : od termínu prevzatia staveniska stavby; Ukončenie prác : do termínu ukončenia preberacieho konania stavby |
7. FÁZA- Inžinierska činnosť - príslušné povolenia na užívanie stavby | Začiatok prác: od termínu preberacieho konania stavby; Ukončenie prác:do nadobudnutia právoplatnosti príslušného povolenia, rozhodnutia. |
8. FÁZA -Technicko-ekonomické hodnotenie dokončenej stavby | Začiatok prác : od začatia preberacieho konania; |
8. FÁZA -Technicko-ekonomické hodnotenie dokončenej stavby | Ukončenie prác : do nadobudnutia právoplatnosti príslušného rozhodnutia |
1.2 Ak posledný deň lehoty padne na deň pracovného pokoja, | je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň. |
1.3 Predmet zmluvy, resp. jeho časť podľa rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy, sa považuje za splnený | protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy, resp. jeho časti objednávateľom. |
1.4 Ak vzniknú počas plnenia predmetu zmluvy podľa rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy prekážky, ktoré zmluvné strany nemôžu ovplyvniť a ktoré bránia dodržať dohodnuté termíny, predlžuje sa čas plnenia o dobu trvania týchto prekážok napr.: v prípade, ak pri prerokovávaní alebo schvaľovaní dokumentácie vzniknú prekážky z dôvodu uplatňovania kompetencií tretích strán, | najmä zo strany schvaľujúcich orgánov, nebude sa predĺženie lehoty pre dodanie predmetu zmluvy považovať za omeškanie. |
1.5 Termín zhotovenia sa predĺži v prípade, ak zhotoviteľ nemôže pokračovať v zhotovovaní diela v dôsledku toho, že mu objednávateľ nedal písomný pokyn na začatie plnenia ďalšej výkonovej fázy po odsúhlasení a prevzatí predchádzajúcej výkonovej fázy, ktoré sú označené ako projektová činnosť. | V takomto prípade je zhotoviteľ povinný bezodkladne písomne upozorniť objednávateľa na prekážku, pre ktorú nie je schopný pokračovať v zhotovovaní diela a dohodnúť primeraný spôsob jej odstránenia. |
1.6 Ak vzniknú počas spracovania diela prekážky, ktoré zmluvné strany nemôžu ovplyvniť, a ktoré bránia dodržať dohodnuté termíny, | predlžuje sa čas plnenia o dobu trvania týchto prekážok. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
17.10.2016 11:00 — 17.10.2018 11:40
7,00 ks
145 868,57
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2016 11:44
29.09.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.09.2016 09:11 - Vstupná ponuka | 145 500,00 | € | Cena s DPH |
29.09.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 114 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: