Z201625254
OF-95866
zrušená
36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
Dodávka polyetylénových vriec, sáčkov, tašiek a vreciek
Vrecia, sáčky, tašky, vrecká
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodávka polyetylénových vriec, sáčkov, tašiek a vreciek
|
|
---|---|
Funkcia |
zber rôzneho druhu odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vrecia na odpad oranžové | ks | 11036 | ||
2. Vrecia na odpad čierne | ks | 2275 | ||
3. Priesvitné potravinové vrecia | ks | 3062 | ||
4. Vrecia zaťahovacie 120 litrové | bal. | 4336 | ||
5. Vrecia zaťahovacie 160 litrové | bal. | 380 | ||
6. Sáčky do koša 20 litrové | bal. | 304 | ||
7. Sáčky do koša 35 litrové | bal. | 3830 | ||
8. Sáčky do koša 60 litrové | bal. | 224 | ||
9. Taška mikroténová typ č. 1 | bal. | 226 | ||
10. Taška mikroténová typ č. 2 | bal. | 39 | ||
11. Taška mikroténová typ č. 3 | bal. | 39 | ||
12. Taška mikroténová JUMBO | bal. | 20 | ||
13. Taška igelitová s výsekom | ks | 1950 | ||
14. Vrecká s rýchlouzáverom typ č. 1 | bal. | 143 | ||
15. Vrecká s rýchlouzáverom typ č. 2 | bal. | 108 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vrecia na odpad oranžové | |
1.1 šírka 700 mm | |
1.2 výška 1100 mm | |
1.3 hrúbka min. 0,15 mm | |
1.4 min. hmotnosť vreca 190 g | |
1.5 LDPE technický regranulát bez zápachu | |
1.6 min. nosnosť vreca 50 kg | |
1.7 farba oranžová, nepriesvitná a nepriehľadná | |
1.8 požaduje sa balenie 50 ks | |
2. Vrecia na odpad čierne | |
2.1 šírka 700 mm | |
2.2 výška 1100 mm | |
2.3 hrúbka min. 0,15 mm | |
2.4 min. hmotnosť vreca 190 g | |
2.5 LDPE technický regranulát bez zápachu | |
2.6 min. nosnosť vreca 50 kg | |
2.7 farba čierna, nepriesvitná a nepriehľadná | |
2.8 požaduje sa balenie 50 ks | |
3. Priesvitné potravinové vrecia | |
3.1 šírka 550 mm | |
3.2 výška 1100 mm | |
3.3 hrúbka min. 0,13 mm | |
3.4 min. hmotnosť vreca 140 g | |
3.5 materiál LDPE primárny v potravinárskej kvalite | |
3.6 min. nosnosť vreca 50 kg | |
3.7 bezfarebné, priehľadné | |
3.8 požaduje sa balenie 50 ks | |
4. Vrecia zaťahovacie 120 litrové | |
4.1 šírka 700 mm | |
4.2 výška 1000 mm + 50 mm na pásku | |
4.3 hrúbka min. 0,06 mm | |
4.4 LDPE technický regranulát | |
4.5 vrecia musia obsahovať zaťahovaciu pásku pre pohodlnú manipuláciu a uzavretie | |
4.6 farba modrá, nepriehľadná | |
4.7 požaduje sa balenie 10 ks v rolke | |
5. Vrecia zaťahovacie 160 litrové | |
5.1 šírka 880 mm | |
5.2 výška 1100 mm + 50 mm na pásku | |
5.3 hrúbka min. 0,06 mm | |
5.4 LDPE technický regranulát | |
5.5 vrecia musia obsahovať zaťahovaciu pásku pre pohodlnú manipuláciu a uzavretie | |
5.6 farba modrá, nepriehľadná | |
5.7 požaduje sa balenie 10 ks v rolke | |
6. Sáčky do koša 20 litrové | |
6.1 šírka 500 mm | |
6.2 výška 600 mm | |
6.3 hrúbka min. 0,007 mm | |
6.4 materiál HDPE | |
6.5 farba čierna | |
6.6 požaduje sa balenie 20 ks v rolke | |
7. Sáčky do koša 35 litrové | |
7.1 šírka 500 mm | |
7.2 výška 600 mm | |
7.3 hrúbka min. 0,023 mm | |
7.4 materiál LDPE | |
7.5 farba modrá, nepriehľadná | |
7.6 požaduje sa balenie po 25 ks v rolke | |
8. Sáčky do koša 60 litrové | |
8.1 šírka 600 mm | |
8.2 výška 700 mm | |
8.3 hrúbka min. 0,025 mm | |
8.4 materiál LDPE | |
8.5 farba modrá, nepriehľadná | |
8.6 požaduje sa balenie po 25 ks v rolke | |
9. Taška mikroténová typ č. 1 | |
9.1 šírka 250 mm | |
9.2 výška 470 mm | |
9.3 hrúbka min. 0,012 mm | |
9.4 materiál HDPE | |
9.5 min. nosnosť tašky 5 kg | |
9.6 barba: bezfarebná, priehľadná, resp. biela | |
9.7 požaduje sa balenie 100 ks | |
10. Taška mikroténová typ č. 2 | |
10.1 šírka 240 mm | |
10.2 výška 450 mm | |
10.3 hrúbka min. 0,009 mm | |
10.4 materiál HDPE | |
10.5 min. nosnosť tašky 4 kg | |
10.6 farba biela | |
10.7 požaduje sa balenie 100 ks | |
11. Taška mikroténová typ č. 3 | |
11.1 šírka 300 mm | |
11.2 výška 520 mm | |
11.3 hrúbka min. 0,010 mm | |
11.4 materiál HDPE | |
11.5 min. nosnosť tašky 10 kg | |
11.6 farba: rôzne farby | |
11.7 požaduje sa balenie 100 ks | |
12. Taška mikroténová JUMBO | |
12.1 šírka 330 mm | |
12.2 výška 680 mm | |
12.3 hrúbka min. 0,014 mm | |
12.4 materiál HDPE | |
12.5 min. nosnosť tašky 15 kg | |
12.6 farba: biela | |
12.7 požaduje sa balenie 100 ks | |
13. Taška igelitová s výsekom | |
13.1 šírka 260 mm | |
13.2 výška 360 mm | |
13.3 hrúbka min. 0,04 mm | |
13.4 materiál LDPE | |
13.5 nepotlačená ionizovaná taška so spevneným výsekom | |
13.6 farba: biela | |
13.7 požaduje sa balenie na ks | |
14. Vrecká s rýchlouzáverom typ č. 1 | |
14.1 šírka 70 mm | |
14.2 výška 100 mm | |
14.3 hrúbka min. 0,04 mm | |
14.4 materiál LDPE | |
14.5 uzatváranie rýchlouzáverom | |
14.6 bezfarebné, priesvitné | |
14.7 požaduje sa balenie 100 ks | |
15. Vrecká s rýchlouzáverom typ č. 2 | |
15.1 šírka 100 mm | |
15.2 výška 150 mm | |
15.3 hrúbka min. 0,04 mm | |
15.4 materiál LDPE | |
15.5 uzatváranie rýchlouzáverom | |
15.6 bezfarebné, priesvitné | |
15.7 požaduje sa balenie 100 ks |
Názov |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo vzorky a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY a VZORKY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Dodávka polyetylénových vriec, vreciek, vakov a tašiek ". |
A.1 Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
A.2 Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby, |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely vybavovania objednávok od objednávateľa, |
- e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. |
A.3 Fotokópiu dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
A.4 Prospektový materiál (technický list) k ponúkanému tovaru: |
- prospektový materiál (technický list) musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt predmetu zákazky, |
- prospektový materiál (technický list) nemusí byť preložený do slovenského jazyka, |
- prospektový materiál (technický list) musí byť predložený v tlačenej forme. |
A.5 Podrobný Štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením cien (po EA) samostatne za každú položku predmetu zákazky, s uvedením minimálne týchto údajov: |
- poradové číslo položky predmetu zákazky, |
- názov položky predmetu zákazky (uvedený objednávateľom), |
- merná jednotka (MJ) (uvedená objednávateľom), |
- plánovaný počet MJ na obdobie 12 mes. (uvedený objednávateľom), |
- obchodný názov ponúkanej položky predmetu zákazky, |
- názov výrobcu ponúkanej položky predmetu zákazky, |
- merná jednotka, |
- jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, |
- sadzba DPH v %, |
- jednotková cena za MJ v EUR s DPH, |
- celková cena za MJ v EUR bez DPH, |
- celková cena za MJ v EUR s DPH, |
- spolu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH. |
Požadovaný formulár Štruktúrovaný rozpočet ceny bude doručený víťaznému uchádzačovi na ním zadanú e-mailovú adresu. |
A.6 V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
- osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
- osoby komu tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
- účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
- zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
- času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
A.7 Funkčné vzorky všetkých ponúkaných tovarov uvedených v Štruktúrovanom rozpočte ceny v minimálnom počte 5 ks ( t.j. 5 ks pre každú požadovanú položku predmetu zákazky) za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa. |
Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady a v prípade: |
a) ak predložené doklady a/alebo vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a/alebo vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
B.1 Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku) a primeraný zisk dodávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
B.2 Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
B.3 Dohodnutým miestom dodania predmetu zákazky je miestnosť slúžiaca objednávateľovi ako sklad všeobecného materiálu. |
B.4 Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky (objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek, počas trvania zmluvného vzťahu doklady, ktorými dodávateľ preukáže splnenie uvedenej požiadavky). |
B.5 Ak sa v opisnom formulári resp. v jeho prílohe uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané verejným obstarávateľom. |
B.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
B.7 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu. Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie objednávateľa dodať náhradné plnenie (t.j. ten istý druh tovaru, v rovnakom množstve) za tú časť plnenia predmetu zákazky, ktorá bola objednávateľom v reklamácii označená ako dodaná s vadami. |
B.8 Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
B.9 Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
B.10 Dodávateľ berie na vedomie skutočnosť, že nie je oprávnený požadovať od objednávateľa odobratie celého predpokladaného množstva tovaru. Neodobratie celého predpokladaného množstva tovaru objednávateľom v celom rozsahu taktiež nezakladá právo dodávateľa uplatniť voči objednávateľovi z tohto titulu náhradu škody a/alebo právo na odstúpenie od tejto rámcovej dohody. |
B.11 Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. Zmluvná cena tohto druhu tovaru bude určená, ako nižšia cena z nasledovných cien: |
1. z trhovej ceny, ktorá bude vypočítaná ako priemerná cena rovnakého typu tovaru od min. troch rôznych predajcov na trhu. Jedným z povinne oslovených predajcov v rámci prieskumu trhu bude dodávateľ. Prieskum trhu vykoná objednávateľ, |
alebo |
2. z ponukovej ceny predloženej dodávateľom v prieskume trhu. |
B.12 V prípade, ak počas platnosti rámcovej dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená. Ak trhová cena náhradného tovaru bude v danom období nižšia ako cena pôvodného tovaru, platí spôsob určenia ceny uvedený v predchádzajúcom bode. |
B.13 V prípade, ak nastanú skutočnosti uvedené v bodoch B.11 a B.12 je dodávateľ povinný pred prvou dodávkou každého nového tovaru, resp. náhradného druhu tovaru doručiť objednávateľovi doklady uvedené v bode A.4 a zároveň doručiť návrh dodatku, ktorého predmetom bude zmena rozsahu plnenia vrátane aktualizovaného štruktúrovaného rozpočtu ceny predmetu zákazky. |
B.14 Lehota dodania, v rámci ktorej je dodávateľ povinný dodať tovar je do 2 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky. |
B.15 Dodanie tovaru sa uskutoční na základe vystavenej písomnej objednávky objednávateľa. Tovar sa špecifikuje priamo v objednávke alebo v prílohe objednávky. V objednávke bude vždy uvedená oprávnená osoba objednávateľa pre prevzatie tovaru. |
B.16 Objednávky je objednávateľ oprávnený zasielať na adresu dodávateľa elektronicky na e-mail, ktorý dodávateľ uviedol v Liste s kontaktnými údajmi dodávateľa. |
B.17 Dodávateľ potvrdí príjem objednávky písomne a to zaslaním spätného potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka. |
B.18 Dodávateľ je povinný oprávnenej osobe objednávateľa vopred telefonicky a to najneskôr 1 pracovný deň pred predpokladaným dňom doručenia predmetu zákazky, oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo zmeny termínu uvedeného dodávateľom po odsúhlasení dodávateľom. |
B.19 Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. Dodávateľ je povinný na prepravnom obale uviesť označenie dodávateľa tovaru a dátum balenia. |
B.20 Dodávka tovaru bude prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe dodacieho listu. Potvrdený dodací list je následným podkladom pre fakturáciu a povinnou prílohou faktúry. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
B.21 Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
B.22 V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
B.23 Dodávateľ je povinný najneskôr do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa po dni prevzatia tovaru objednávateľom, doručiť objednávateľovi na e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka elektronický dodací list obsahujúci objednávateľom prevzatý a potvrdený tovar. Elektronický dodací list musí byť zaslaný vo formáte .CSV (podrobnosti týkajúce sa požadovanej štruktúry elektronického dodacieho listu budú upresnené dodávateľovi po zaslaní Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek). |
B.24 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
B.25 Objednávateľ zaplatí zmluvnú cenu za objednaný a dodaný tovar na základe faktúry vystavenej dodávateľom po dodaní tovaru. |
B.26 Faktúry musia mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať číslo rámcovej dohody a číslo objednávky. |
B.27 Splatnosť faktúr je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
B.28 Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
B.29 Objednávateľ si vyhradzuje právo realizovať prieskum trhu za účelom aktualizácie ceny tovaru, za ktoré by bolo možné tovar aktuálne dodať na trh, kedykoľvek počas účinnosti rámcovej dohody. |
B.30 Takýto prieskum trhu bude realizovaný minimálne prostredníctvom troch nezávislých ponúk na jednotlivé druhy tovaru, ktorý má byť predmetom objednávky. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v rámcovej dohode. O prieskume trhu musí mať objednávateľ písomnú dokumentáciu. |
B.31 V prípade, ak priemerná jednotková cena prísl. tovaru, ktorý má byť predmetom objednávky určená z troch najnižších ponúk získaných v rámci prieskumu trhu je nižšia ako aktuálna dodávateľská jednotková cena príslušného tovaru, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie tovaru za cenu zodpovedajúcu priemernej jednotkovej cene príslušného tovaru, určenú z troch najnižších ponúk získaných v rámci prieskumu trhu a takto určená cena bude platiť po dobu, kým objednávateľ neuskutoční ďalší prieskum trhu, resp. do ukončenia účinnosti rámcovej dohody. |
B.32 Ak dodávateľ odmietne dodať tovar podľa predchádzajúceho bodu, je objednávateľ oprávnený rámcovú dohodu vypovedať. V takomto prípade je výpovedná lehota tri mesiace a začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená dodávateľovi. |
B.33 Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
B.34 Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
B.35 Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
17 413,15
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2016 08:32
14.09.2016 10:00
14.09.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.09.2016 09:58 - Vstupná ponuka | 17 300,00 | € | Cena bez DPH |
14.09.2016 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: