00397610
Technická univerzita v Košiciach
Letná 9, Košice, 04200, SVK
47550571
StavStar s.r.o.
Hlavná 59/42, Granč – Petrovce, 05305, SVK
Rekonštrukcia prízemia objektu
rekonštrukcia, oprava, izolácia, sanita, podlahy
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Rekonštrukcia prízemia objektu
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia prízemia objektu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rekonštrukcia prízemia objektu | bal. | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rekonštrukcia prízemia objektu | Viď priložená technická správa, výkaz výmer, pôdorys búracie práce, pôdorys navrhovaný stav |
Názov |
1.1. Celková cena zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa, ako napr.: dopravné náklady spojené s dodávkou zákazky, režijné náklady spojené s dodávkou zákazky, presun materiálov a hmôt, odvoz a likvidáciu stavebného odpadu vzniknutého z opravy, atď. |
1.2. Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z. z.. |
1.3. Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
1.4. Zhotoviteľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. V prípade poškodenia majetku pri realizácii zákazky uvedie poškodenie do pôvodného stavu. |
1.5. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
1.6. Zhotoviteľ zodpovedá za správnosť a úplnosť faktúry, ktorá musí mať náležitosti daňového dokladu v zmysle § 71 zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Splatnosť faktúry– 30 dní od odovzdania a prebratia prác. Zhotoviteľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
1.7. Termín ukončenia prác a odovzdanie predmetu zákazky najneskôr do 65-tich pracovných dní, od dátumu uzavretia zmluvy. Za nedodržanie tejto lehoty sa zhotoviteľ zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu za porušenie jeho povinností a to vo výške 100,- EUR (slovom: jednosto eur) za každý deň omeškania. |
1.8. Zhotoviteľ potvrdzuje, že má a bude mať uzatvorenú zmluvu o zodpovednosti za škody spôsobené z podnikateľského rizika pri realizácii predmetu tejto zmluvy a to po celú dobu jej platnosti a účinnosti. |
1.9. Zhotoviteľ zrealizuje a dokončí dielo v rozsahu, kvalite a termínoch daných touto zmluvou, špecifikáciami, podmienkami a projektovou dokumentáciou a odovzdá ho objednávateľovi v rozsahu stavebnej dokončenosti – na kľúč. |
1.10. Zhotoviteľ vynaloží pri vykonávaní diela náležitú starostlivosť, dôkladnosť a kvalifikáciu, ktorá sa vyžaduje od príslušného kvalifikovaného a kompetentného zhotoviteľa. |
1.11. Zhotoviteľ je zodpovedný za riadnu ochranu svojich prác po celú dobu ich realizácie a ďalej za ochranu akýchkoľvek výrobkov, náradia a materiálu, ktoré dopravil na stavbu, pričom túto ochranu zabezpečuje na svoje vlastné náklady. |
1.12. Zhotoviteľ je povinný na stavenisku zachovať čistotu a poriadok, každodenne odstraňovať na svoje náklady odpady, nečistoty, vzniknuté vykonávaním prác a výsledok svojej práce riadne zabezpečiť proti poškodeniu. |
1.13. Zhotoviteľ je povinný viesť od prvého dňa od odovzdania staveniska až do odstránenia chýb a nedorobkov stavebný denník, ktorý musí byť uložený u stavbyvedúceho zhotoviteľa na prístupnom mieste. Forma a jeho spresnený obsah bude určený technickým dozorom objednávateľa. |
1.14. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať všetky všeobecne záväzné a platné predpisy o bezpečnosti práce, ochrane zdravia a požiarnej prevencii a ochrane. Zabezpečenie prostriedkov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia, ako aj požiarnej ochrany je plne v povinnosti zhotoviteľa. |
1.15. Všetky osoby vykonávajúce práce zhotoviteľa sú bez výnimky povinné používať na stavenisku osobné ochranné prostriedky podľa platnej vyhlášky. |
1.16. Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečovať na vlastné náklady zneškodňovanie a likvidáciu odpadov vznikajúcich pri realizácii predmetu tejto zmluvy alebo inak na účely realizácie tejto zmluvy. Zhotoviteľ musí dodržať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä predpisy upravujúce nakladanie s odpadmi. |
1.17. Zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu za nevypratané stavenisko do 14-tich dní od dátumu odovzdania a prevzatia diela vo výške 100,- EUR (slovom: jednosto eur) za každý deň omeškania. |
1.18. Zhotoviteľ splní povinnosť vykonať predmet zmluvy jeho riadnym ukončením a odovzdaním. O odovzdaní predmetu diela bude spísaný zápis, ktorý podpíšu obe zmluvné strany. |
1.19. Zhotoviteľ k odovzdaniu vyzve objednávateľa písomne v súlade s nasledovnými pravidlami: |
- Zhotoviteľ písomne potvrdí objednávateľovi v predstihu minimálne 14-tich dní predpokladaný termín dokončenia a odovzdania diela. |
- Po obdržaní tohto oznámenia začne zhotoviteľ s objednávateľom a jeho technickým dozorom celkovú prehliadku zmluvných prác a zostavia zoznam chýb a nedorobkov, ktorých odstránenie bude objednávateľom vyžadované pred konečným prebratím. |
1.20. Záručná lehota za predmet zmluvy je 60 mesiacov a začína plynúť odo dňa odovzdania diela, objednávateľovi. V prípade uplatnenia reklamácie sa záručná doba predĺži o dobu od uplatnenia reklamácie do doby odstránenia vady. |
1.21. Počas záručnej doby je zhotoviteľ povinný bezplatne odstrániť všetky zistené a písomne reklamované chyby diela. |
1.22. V prípade, že zhotoviteľ neodstráni vzniknuté reklamované vady v lehote 7 pracovných dní od nahlásenia, sa v zmysle stanovených podmienok stanovuje zmluvná pokuta 100,00 € (slovom: jednosto eur) za každý deň omeškania. |
1.23. Zhotoviteľ do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi vyplnený Výkaz výmer Rekonštrukcia prízemia objektu , podľa prílohy a podpísanú Technickú správu Rekonštrukcia prízemia objektu , podľa prílohy. |
1.24. Zhotoviteľ podpísaním Technickej správy Rekonštrukcia prízemia objektu v prílohe berie na vedomie, že sa oboznámil s technickým stavom priestorov prízemia objektu, na základe ktorej vypracoval cenovú ponuku vo forme Výkaz výmer. |
1.25. Celková cena za predmet zákazky pozostáva zo súčtu sumy z Výkazu výmer Rekonštrukcia prízemia objektu , podľa prílohy. |
1.26. Objednávateľ musí byť zaregistrovaný v Registeri konečných užívateľov výhod. |
1.27. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Němcovej 1, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
30.09.2016 08:00 — 15.12.2016 08:00
1,00 bal.
90 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2016 08:21
14.09.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.09.2016 11:03 - Vstupná ponuka | 90 000,00 | € | Cena s DPH |
14.09.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 004,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: