31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
31373861
Linde Gas s. r. o.
Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK
Dodávka technických a špeciálnych plynov a súvisiace služby
Technické plyny, Prenájom oceľových tlakových nádob
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodávka technických a špeciálnych plynov a súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka technických a špeciálnych plynov vrátane prenájmu oceľových tlakových nádob a súvisiacich služieb s možnosťou užívať dodávané oceľové tlakové nádoby počas platnosti rámcovej dohody (12 mesiacov) pre potreby pripravovaných projektov z operačných programov schválených počas účinnosti rámcovej dohody a pre zabezpečenie vlastných prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kyslík 3.5, fľaša 50l, tlak 200 bar, množstvo plynu min. 10,8m³ | ks | 2 | ||
Kyslík 4.5, fľaša 50l, tlak 200 bar, množstvo plynu min. 10,8m³ | ks | 35 | ||
Argón 4.6, fľaša 50l, tlak 200 bar, množstvo plynu min. 10,7m³ | ks | 4 | ||
Argón 4.6, pevný zväzok 50l, tlak 200 bar, množstvo plynu min. 128,4m³ | ks | 10 | ||
Dusík 5.0, fľaša 50l, tlak 200 bar, množstvo plynu min. 9,6m³ | ks | 75 | ||
Hélium 5.0, fľaša 50l, tlak 200 bar, množstvo plynu min. 9,1m³ | ks | 6 | ||
Acetylén čistý, fľaša 40l, množstvo plynu min. 8,0kg | ks | 7 | ||
Stlačený vzduch, fľaša 50l, tlak 200 bar, množstvo plynu min. 10,0m³ | ks | 35 | ||
Vodík 5.0, fľaša 50l, tlak 200 bar, množstvo plynu min. 9,0m³ | ks | 3 | ||
Vzduch syntetický bez uhľovodíkov, fľaša 50l, tlak 200 bar, množstvo plynu min. 10,0m³ | ks | 1 | ||
Prenájom oceľovej tlakovej fľaše 50l (12ks) | fľaša/deň | 12x365 | ||
Prenájom oceľovej tlakovej fľaše 40l (1ks) | fľaša/deň | 1x365 | ||
Prenájom pevného zväzku 50l (1ks) | fľaša/deň | 1x365 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlaková oceľová fľaša | musí spĺňať ustanovenia zákona č. 254/2011 Z. z. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je prevádzka verejného obstarávateľa ako objednávateľa (ďalej len "objednávateľ"). |
Cena za 1 ks fľaše/1 ks pevného zväzku s technickým plynom počas platnosti rámcovej dohody musí zahŕňať: - náklady spojené s dopravou na miesto plnenia, naložením a vyložením fľaše/pevného zväzku na miesto plnenia, - odvoz prázdnej fľaše/pevného zväzku po spotrebovaní plynu, - ADR poplatok, - cestný poplatok, - palivový poplatok. |
Ku každému typu plynu požaduje objednávateľ doložiť v písomnej podobe: - kartu bezpečnostných údajov, - dátové listy. |
Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača ako dodávateľa (ďalej len "dodávateľ") akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti rámcovej dohody (12 mesiacov), podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky), zadávanej telefonicky, e-mailom alebo osobne kontaktnej osobe dodávateľa. |
Množstvo predmetu zákazky/rámcovej dohody je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody upravované podľa jeho aktuálnych potrieb. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien predmetu dohody. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením rámcovej dohody, predložiť objednávateľovi návrh na plnenie vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu dohody, |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu dohody, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu dohody nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu dohody bude realizovať subdodávkou. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia rámcovej dohody mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET rámcová dohoda nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu dohody a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu dohody realizovať subdodávkou. |
Platby za plnenie predmetu dohody sa budú uskutočňovať po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Okrem poplatkov uvedených v opisnom formulári si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky. |
Faktúry sú splatné 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet dohody v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet dohody a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia dohody zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody. |
V prípade spolufinancovania predmetu tejto rámcovej dohody alebo jej časti z fondov EÚ alebo iných finančných nástrojov, pokiaľ bude schválená žiadosť o nenávratný finančný príspevok (ďalej len "NFP") v zmysle zákona č. 292/2014 Z.z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a následne bude podpísaná a účinná Zmluva o poskytnutí NFP, |
bude sa právny vzťah tejto rámcovej dohody s víťazným uchádzačom EKS spravovať relevantnou verziou Obchodných podmienok elektronického trhoviska s Osobitnými ustanoveniami o Zákazkách financovaných z fondov EÚ. |
Výdavky, ktoré vzniknú z tejto rámcovej dohody s víťazným uchádzačom EKS budú oprávnené až po vykonaní ex-post kontroly zo strany Poskytovateľa NFP. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy podľa tejto dohody a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Markušovská cesta 1, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
22 343,15
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2016 15:00
09.09.2016 15:30
09.09.2016 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.09.2016 13:10 - Vstupná ponuka | 19 900,00 | € | Cena bez DPH |
09.09.2016 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 050,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: