30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
17321719
ELTECO, a.s.
Rosinská cesta 15, Žilina, 01008, SVK
oprava UPS
oprava UPS
Služba, Stavebná práca, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. oprava UPS
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava záložného batériového zdroja UPS, klimatizácie a akumulátora v náhradnom zdroji Volvo Petra formouvýmeny nefunkčných technologických prvkov za nové, progresívnejšie a modernejšie. |
Batérie, akumulátor a klimatizačná jednotka sú po dobe životnosti. |
Typ záložného zdroja - UPS MAS MC 340+BM. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dodávka a montáž - výmena štartovacej batérie EZA 12V/120Ah | ks | 1 | ||
2. Dodávka a montáž batérií typ NP 24 - 12, vrátane prepojovacích svoriek batérií | ks | 46 | ||
3. Dodávka a montáž kondenzátorovej dosky SO 694 92 02 | ks | 1 | ||
4. Dodávka a montáž AC kondenzátora 100 mikro faradov | ks | 3 | ||
5. Dodávka a montáž ventilátora 24V 3626 8473 B | ks | 2 | ||
6. Dodávka a montáž ventilátora 230 V 2A 11715A220 | ks | 2 | ||
7. Dodávka a montáž klimatizačnej jednotky UC401DW | ks | 1 | ||
8. Vykonanie funkčnej skúšky po oprave | hod. | 4 | ||
9. Vypracovanie revíznej správy po oprave | hod. | 4 | ||
10. Likvidácia odpadu el. akumulátory gélové | kg | 62 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť preobjednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám,normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi,ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebozahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátanenákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základepodpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskoršíchpredpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zdodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedieslovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovifaktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenýmiosobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnýmiúdajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvoduzabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmyslezákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať nazáklade registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresnýmúradom). |
Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravuodpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kdebol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknutéporušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pripráci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehucelej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Miesto vykonania diela: Zemianske Kostoľany. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné oprávnenie na opravu a montáž a OPaOS VTZ elektrických podľazákona č. 124/2006 Z. z.. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, môže vykonávať činnosť podľa odseku §15, ods. 1 zákona 124/2006 Z. z. o BOZP, ak je odborne spôsobilá na jej vykonávanie musí vlastniť platné osvedčenie naprácu na VTZ elektrických min. § 24 podľa vyhlášky 508/2009 Zb. MPSVaR. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, môže vykonávať činnosť podľa odseku §15, ods. 1 zákona 124/2006 Z. z. o BOZP, ak je odborne spôsobilá na jej vykonávanie musí vlastniť platné osvedčenie naprácu na VTZ elektrických min. § 24 podľa vyhlášky 508/2009 Zb. MPSVaR. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registrikonečnýchužívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákonao verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Chemická zbrojnica, b.č. 141, ul. Pod horou, 972 43 Zemianske Kostoľany, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
19.09.2016 07:00 — 19.10.2016 15:30
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
7 464,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2016 13:07
16.09.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2016 14:22 - Vstupná ponuka | 7 344,00 | € | Cena s DPH |
16.09.2016 07:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: