30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
44682964
PAMI-mont s.r.o.
Mlynská 6, Veľký Šariš, 08221, SVK
Výmena kotla s montážou
Výmena kotla s montážou
Služba, Stavebná práca, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Výmena kotla s montážou
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je demontáž nefunkčného kotla, dodávka a montáž 1 ks nízkoteplotného kotla typ HOVAL Max-3 (420)/(200-500 kW), 6 bar, vyústenie zberača spalín vzadu, hrdlo výstupu hore, hrdlo vstupu vratnej vody vzadu, vrátane medziprírub, skrutiek a tesnení. |
Výmena kotla sa bude realizovať mimo prevádzky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odpojenie zo systému ÚK, ZP, odťahu spalín, elektrickej energie a odpratanie kotla z kotolne | súbor | 1 | ||
2. Dodávka a montáž nového kotla typ HOVAL Max-3/420 o výkone 500 kW s malými stavebnými úpravmi otvoru pre vloženie kotla do kotolne | ks | 1 | ||
3. Dodávka a montáž plynového horáka WM-G10/3-A, ZM-LN, 3/4" | ks | 1 | ||
4. Dodávka a montáž horákovej príruby | ks | 1 | ||
5. Dodávka a montáž riadiaceho panelu | ks | 1 | ||
6. Dodávka a montáž modulu pre komunikáciu s vyšším systémom MaR | ks | 1 | ||
7. Dodávka a montáž sady- obmedzenie max. a min. tlaku / EN 12828 | ks | 1 | ||
8. Dodávka a montáž potrubia vrátane armatúr na ÚK | súbor | 1 | ||
9. Dodávka a montáž potrubia vrátanie armatúr na Plyn | súbor | 1 | ||
10. Pripojenie kotla na existujúci komín | ks | 1 | ||
11. Dodávka a montáž ELI a MaR pre nový kotol typ HOVAL Max-3/420 o výkone 500 kW | súbor | 1 | ||
12. Náter dodaného potrubia | súbor | 1 | ||
13. Izolácia dodaného potrubia | súbor | 1 | ||
14. Funkčná skúška zariadenia vrátane protokolu | ks | 1 | ||
15. OPaOS VTZ plynového | ks | 1 | ||
16. Projekt skutkového stavu osadenia nového kotla | ks | 1 | ||
17. Demontáž nefunkčnej úpravne vody | ks | 1 | ||
18. Dodávka a montáž novej úpravne vody pre nový kotol typ HOVAL Max-3/420 o výkone 500 kW | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad zhotoviteľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Miesto vykonania diela: Trebišov. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť oprávnenie na opravu a montáž VTZ elektrických podľa zákona č. 124/2006 Z. z., minimálne § 22 -osvedčenie samostatného elektrotechnika, podľa Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z.. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť oprávnenie na opravu a montáž VTZ plynových podľa zákona č. 124/2006 Z. z., na skupinu Af, Ah alebo Bf, Bh Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, musí vlastniť osvedčenie podľa zákona 124/2006 Z. z. o BOZP minimálne § 22 – samostatný elektrotechnik podľa Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, musí vlastniť osvedčenie podľa zákona 124/2006 Z. z. o BOZP na VTZ plynové minimálne skupiny Af, Ah alebo Bf, Bh podľa Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kasárne kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
19.09.2016 07:00 — 30.09.2016 15:30
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
29 983,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2016 12:56
16.09.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.09.2016 07:52 - Vstupná ponuka | 29 304,00 | € | Cena s DPH |
16.09.2016 07:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 304,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: