Z201624609
OF-99445
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Liturgické potreby
Omšové víno, hostie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Liturgické potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Omšové víno červené suché 0,75 | ks | 20 | ||
Omšové víno biele suché 0,75 | ks | 63 | ||
Hostia veľká - balenie 10 ks | bal | 44 | ||
Hostia malá - balenie 1000ks | bal | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Omšové víno červené suché 0,75 | napr. frankovka modrá |
Omšové víno biele suché 0,75 | napr. Veltínske zelené |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. |
Požaduje sa vystavenie faktúry s náležitosťami daňového dokladu s 30 dňovou splatnosťou. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v Opisnom formulári, sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy, mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, v registri konečných užívateľov výhod, zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
- pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
19.09.2016 07:00 — 20.09.2016 14:00
1,00 zákazka
529,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.09.2016 15:54
09.09.2016 16:00
09.09.2016 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: