35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
44441576
Balkar, s. r. o.
Budovateľská 718/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK
Maliarske práce v interiéri administratívnej budovy
maliarske práce
Stavebná práca
1. Maliarske práce v interiéri administratívnej budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je realizácia vnútorných malieb a lokálnych vysprávok stien a stropov vrátane dodávky materiálu v administratívnej budove . Realizácia prác sa týka I.NP, II. NP a III.NP, skladu a schodišťa budovy. V budove sa nachádza osobný výťah. |
A. Špecifikácia vnútornej maľby: |
■ vlastnosti farby: paropriepustná, oteruvzdorná, netoxická, nehorľavá |
■ početnosť náteru: 2-násobný náter |
■ farebnosť náteru: biela |
■ vhodnosť maľby: pre stredne zaťažované interiéry |
■ konečný vzhľad: matný |
■ odolnosť voči oteru za sucha: 0-1 (stupeň) |
■ sokel- farebnosť náteru biela , vlastnosť farby syntetická farba /umývateľná/ |
■ stĺp – farebnosť náteru šedá, mramorový vzhľad , vlastnosť farby syntetická farba /umývateľná/ |
B. Minimálny rozsah prác spojených s realizáciou predmetu zákazky: |
■ oprášenie stien a stropov |
■ zakrývanie okien, dverí, podláh |
■ olepenie maliarskou páskou |
■ vysprávky a drobné opravy povrchov |
■ penetrácia podkladu podľa potreby |
■ 2-násobný náter stien a stropov bielou farbou |
■ v okolí výťahu vymaľovanie sokla do výšky 1,5 m syntetickou farbou |
■ na celom schodišti vymaľovať sokel do výšky 0,5 m syntetickou farbou |
■ náter stĺpov syntetickou šedou farbou mramorového vzhľadu v hale |
■ dodanie vnútornej maliarskej a syntetickej farby |
■ dodanie materiálov na zakrývanie, sadra, maliarske pásky a pod. |
■ manipulácia s nábytkom cca 54 kancelárskych stolov a 103 ks policových skríň (vynesenie nábytku na chodbu a vnesenie späť do miestnosti) |
■ upratanie priestorov po maľovaní |
■ odvoz a likvidácia všetkého odpadu vzniknutého pri realizácii zákazky |
■ dovoz a odvoz materiálu na miesto plnenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková plošná výmera malieb | m² | 3 050,00 | ||
Murárske vysprávky /tmelenie,sadrovanie,akryl.páska/ | m² | 457,5 | ||
Zakrývanie podlahy, okien, príslušenstva a vyčistenie ostatných objektov akejkoľvek výšky | sub | 1 | ||
Penetrácia stien a stropov | m² | 3050 | ||
Maľby, 2-násobný náter bielou farbou | m² | 3050 | ||
Náter sokla syntetickou bielou farbou /umývateľnou/ | m² | 85 | ||
Náter stĺpov šedou syntetickou /umývateľnou/ maľovkou mramorového vzhľadu | m² | 19 | ||
Manipulácia s nábytkom /vynesenie a späť vnesenie/ | sub | 1 | ||
Režijné náklady | sub | 1 |
Názov |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo bude vykonané pri dodržaní technologických postupov, ako aj platných STN, právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
Pred realizáciou prác odporúčame obhliadku priestorov. |
Zhotoviteľ vykoná dielo vo vlastnom mene, na vlastné náklady, na vlastné nebezpečenstvo a v dohodnutom čase. |
Ak zhotoviteľ na mieste, kde má dielo zhotoviť, zistí skryté prekážky, ktoré mu bránia zhotoviť dielo riadne a včas, je povinný takéto prekážky ihneď oznámiť objednávateľovi. |
Zhotoviteľ nezodpovedá za vady, ktoré boli priamo spôsobené použitím podkladov alebo vecí, prevzatých od objednávateľa a zhotoviteľ ani pri vynaložení všetkej odbornej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť, alebo na ne písomne upozornil objednávateľa, a ten na ich použití písomne trval. |
Priestory objednávateľa je povinný dodávateľ úplne vypratať a upraviť do 3 kalendárnych dní odo dňa protokolárneho odovzdania diela. |
Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela, za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a STN, týkajúcich sa činností pri vykonávaní diela a ochrany životného prostredia ako aj interných predpisov objednávateľa, s ktorými ho objednávateľ oboznámil. Pokiaľ porušením povinnosti zhotoviteľa vznikne škoda v priestoroch objednávateľa, zhotoviteľ je povinný takto vzniknutú škodu nahradiť v celom rozsahu. |
Zhotoviteľ uzavretím tejto zmluvy potvrdzuje, že bol objednávateľom oboznámený s vnútorným prevádzkovým režimom budovy a internými predpismi objednávateľa. |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry poskytovateľa za riadne vykonané stavebné práce je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Požadujeme vykonanie prác vrátane dodávky materiálu. Zároveň musia byť v navrhnutej cene zahrnuté všetky činnosti a práce spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky v určenom mieste realizácie predmetu zákazky napr. náklady na dovoz a odvoz materiálu, vynesenie materiálu, všetky ostatné spotrebované materiály a prostriedky, náklady na používanie strojov, náradia a nástrojov vrátane ich dovozu a odvozu na miesto realizácie, zakrývanie a olepovanie páskou, upratovanie po maľovaní, likvidácia a odvoz všetkého odpadu vzniknutého pri realizácii a pod. |
Požadujeme nacenenie všetkých položiek Prílohy č. 1 - Výkaz výmer. |
Práce budú vykonávané po pracovnej dobe objednávateľa, t.j. v piatok od 14:00 hod. do 20:00 hod., v sobotu a v nedeľu podľa dohovoru so správcom budovy v čase od 7:00 hod. do 20:00 hod. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Halenárska 22, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
19.09.2016 15:26 — 14.10.2016 15:27
1,00 celok
10 086,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2016 15:34
08.09.2016 15:45
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2016 16:40 - Vstupná ponuka | 10 020,00 | € | Cena s DPH |
08.09.2016 15:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 905,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: