00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Poskytovanie strážnej služby
strážna služba
Služba
27. Ostatné služby
1. Poskytovanie strážnej služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby. |
Evidencia vstupu a výstupu osôb, vjazdu a výjazdu vozidiel vrátane zamestnancov objednávateľa, predkladať objednávateľovi podľa jeho požiadaviek. |
Usmerňovanie návštev. Sprevádzanie návštevy v rámci priestorov objednávateľa. |
Zabezpečenie úloh, vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane najmä v mimopracovnom čase. Plnenie úloh podľa pokynov objednávania a plnenie úloh ohlasovne požiaru. |
Riešenie krízových situácií a napadnutie chráneného priestoru. Realizácia zásahu v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia priestorov objednávateľa. |
Zabezpečenie kľúčového režimu/Vydávanie kľúčov od kancelárskych priestorov oprávneným zamestnancom. |
Zabezpečenie kľúčového režimu/Vydávanie kľúčov režimových pracovísk, prístup k zapečateným kľúčom, vydávanie kľúčov vybraných kancelárií na základe povolení. |
Zabezpečenie kľúčového režimu, preberanie kľúčov od miestností od oprávnených zamestnancov. |
Zabezpečenie kľúčového režimu/Vydávanie a preberanie kľúčov upratovačkám po ukončení pracovnej doby zamestnancov, kontrola kľúčov na odkladacom paneli. |
Kontrola dodržiavania stránkových hodín - primeraným spôsobom zasiahnuť voči návštevám a klientom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené stránkové hodiny. |
Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov po opustení zamestnancov a upratovacej služby. |
Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov - kontrola uzamknutia kancelárií, kontrola sociálnych zariadení, pozhasínanie rozsvietených svetiel, kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy), kontrola uzamknutia kovových mreží. |
Evidencia výkonu služby - písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi. |
Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov - každú hodinu. |
Vypracovanie smernice pre pracovníkov v objekte verejného obstarávateľa v súlade s pravidlami objednávateľa. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1 strážnik v kalendárnych dňoch (124 dní v roku) | Od 00:00 hod. do 23:59 hod. |
Celkový počet hodín | 2 976 hodín |
Názov |
Objednávateľovi je umožnené vypovedať Zmluvu aj bez udania dôvodu. |
K faktúre bude priložený objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci. |
Fakturácia bude prebiehať mesačne na základe vystavených faktúr dodávateľom za dané obdobie výkonu strážnej služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci za každú budovu osobitne. |
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Uchádzač predloží ponuku za celý predmet zákazky, tak ako je uvedený v špecifikácii. V ponuke uchádzača bude zohľadnené plnenie všetkých záväzkov voči zamestnancom, vyplývajúcich z pracovno – právnych vzťahov. |
Vyhotoviť podrobný prehľad jednotlivých položiek ponuky, ako podklad pre fakturáciu do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli na platnosti zmluvy na dobu určitú odo dňa, kedy dodávateľ začal poskytovať plnenie. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ sa preukáže povolením na vykonávanie požadovaných činnosti podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) najneskôr 3 pracovné dni od dňa uzavretia zmluvy. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. | Nedodržanie všeobecne záväzných predpisov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Obbstarávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov, predovšetkým voči strážnikom, ktorí strážia jeho majetok a dodávateľ je povinný mu takúto kontrolu umožniť. | Písomnou formou s dátumom a predmetom kontroly, doručené dodávateľovi najneskôr 2 pracovné dni pred kontrolou. |
Strážnici dodávateľa (alebo iného licencovaného právneho subjektu) budú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný vybaviť zamestnancov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ predloží najneskôr 3 pracovné dni po uzavretí zmluvy zoznam odborne spôsobilých zamestnancov vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. | Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 pracovné dni pred termínom zmeny. Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. | Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ najneskôr 5 pracovné dni po uzavretí zmluvy preukáže skúsenosti s plnením zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, minimálne vo výške predpokladanej hodnoty tejto zákazky. | Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
30.09.2016 06:00 — 31.01.2017 23:59
1,00 sada uvedená v špecifikácii
18 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2016 14:09
08.09.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2016 14:17 - Vstupná ponuka | 18 600,00 | € | Cena s DPH |
08.09.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 207,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: