Z201624577
OF-97933
zazmluvnená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36605735
Sokol trade spol. s r.o.
Husárska 33, Košice, 04011, SVK
Oprava sociálneho zariadenia
Oprava sociálneho zariadenia
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Oprava sociálneho zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
1.3 Predmetom riešenia je zabezpečenie stavebných prác - opravy sociálnych zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vybúranie obkladov vnútorných z obkladačiek | m2 | 103 | ||
2. Dodávka obkladačiek 200x250x7 mm | m2 | 110 | ||
3. Montáž obkladov vnútorných keramických, farba: biela | m2 | 103 | ||
4. Izolácia proti vlhkosti vodor. náterom | m2 | 55 | ||
5. Izolácia proti vlhkosti zvislá náterom | m2 | 110 | ||
6. Priečky z tvárnic pórobetonových | m2 | 4 | ||
7. Výmena kanal. potrubia z PVC D 63x1,8 | bm | 51 | ||
8. Dodávka + montáž kanalizačných vpustí DN 63 | ks | 3 | ||
9. Skúška tesnosti kanalizácie | bm | 51 | ||
10. Výmena vodov. potrubia do DN 50 | bm | 48 | ||
11. Preplachovanie a dezinfekcia vodov. potrubia | bm | 48 | ||
12. Tlakové skúšky vod. potrubia do DN 50 | bm | 48 | ||
13. Demontáž záchodov s nádržkou | ks | 5 | ||
14. Dodávka + montáž WC kombi | ks | 5 | ||
15. Dodávka + montáž pisoárov keramických | ks | 4 | ||
16. Demontáž umývacích žľabov dĺžky do 2 m | ks | 4 | ||
17. Dodávka + montáž umývadiel | ks | 4 | ||
18. Dodávka + montáž sprchovacej vaničky | ks | 2 | ||
19. Vybúranie pôvodnej betónovej výlevky o rozmeroch 2,1x0,70x0,63 x2 | m3 | 1,85 | ||
20. Dodávka + montáž keramickej výlevky | ks | 1 | ||
21. Dodávka + montáž batérie umývadlovej | ks | 5 | ||
22. Dodávka + montáž batérie sprchovacej | ks | 6 | ||
23. Dodávka + montáž WC kabiniek PVC s hliníkom a kľučkou | ks | 5 | ||
24. Dodávka + montáž dverí vnútorné plné biele 90x197 | ks | 2 | ||
25. Dodávka + montáž kľučiek so štítkami | ks | 2 | ||
26. Dodávka + montáž záves. kov.konštrukcie - hlavný profil | bm | 85 | ||
27. Dodávka + montáž záves. kov. konštr. -priečny profil | bm | 75 | ||
28. Dodávka + montáž stropnej kazety sadrokartonovej | m2 | 52 | ||
29. Dodávka + montáž sadrokartónu / zakrytie odpadových rúr / | m2 | 10 | ||
30. Vybúranie podlahovej dlažby | m2 | 55 | ||
31. Dodávka + montáž keramickej dlažby 330x330x8 mm, farba: krémová | m2 | 58 | ||
32. Demontáž radiátorov | ks | 3 | ||
33. Dodávka + montáž radiatorov 600 x 1200 mm s ventílmi na ÚK + šrúbením | ks | 3 | ||
34. Dodávka + montáž rúr na ÚK Ø 1/2" | m | 20 | ||
35. Nátery oceľ.konštr. | m2 | 13 | ||
36. Oprava omietok stien a stropov | m2 | 220 | ||
37. Vykonanie hyg. malieb | m2 | 85 | ||
38. Dodávka + montáž vypínačov | ks | 3 | ||
39. Dodávka + montáž svietidiel | ks | 6 | ||
40. Preprava materiálu | súbor | 1 | ||
41. Odvoz odpadu | súbor | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Zhotoviteľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, oborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním zhotoviteľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela, ako aj náklady na presahy a stratné . |
Zhotoviteľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za vykonané dielo v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, zhotoviteľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Zhotoviteľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry zhotoviteľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu môže zhotoviteľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad zhotoviteľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Zhotoviteľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Zhotoviteľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Zhotoviteľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Zhotoviteľ poverí výkonom stavbyvedúceho pracovníka, ktorý má odbornú spôsobilosť stavbyvedúceho. |
Miesto vykonania diela: Rožňava. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľ (právnická osoba) musí vlastniť oprávnenie na opravu a montáž VTZ elektrických podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. |
Zhotoviteľ (fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, môže vykonávať činnosť podľa § 16, zákona 124/2006 Z. z. o BOZP, ak je odborne spôsobilá na jej vykonávanie musí vlastniť osvedčenie podľa § 22 – samostatný elektrotechnik Vyhlášky MPSVaP SR č. 508/2009 Z. z.. |
Delostrelecké kasárne - ul. Šafáriková 109, Rožňava, Rozložná, Rožňava, Košický, Slovenská republika
19.09.2016 07:00 — 19.10.2016 15:30
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
12 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2016 14:04
16.09.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2016 16:04 - Vstupná ponuka | 12 499,20 | € | Cena s DPH |
16.09.2016 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 250,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: