00596515
Zariadenie pre seniorov
Ulica generála Svobodu 1948/10, Dunajská Streda, 92901, SVK
50027123
LarUm, s.r.o.
Košická 52/A, Bratislava, 82108, SVK
Umývačka riadu priebežná teleskopická
Umývačka riadu priebežná teleskopická
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Umývačka riadu priebežná teleskopická
|
|
---|---|
Funkcia |
Umývačka riadu priebežná teleskopická |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
vonkajšie rozmery umývačky (šxhxv) | mm | 654x792x1410/1935 | 706x800x1479/1950 | |
umývací cyklus: | sekunda | 60-90 | 120-150 | |
spotreba vody litre/cyklus | l/cyklus | 2 | 2,8 | |
kôš na taniere | ks | 2 | ||
kontajner na príbory | ks | 2 | ||
kôš na poháre | ks | 2 | ||
pumpa na oplachový prostriedok | ks | 1 | ||
dávkovacie čerpadlo na umývací prostriedok | ks | 1 | ||
rozmery koša | mm | 500x500 | ||
max. výška tanierov | mm | 420 | 450 | |
stojan na taniere | ks | 2 | ||
výkon | kW | 6,8 | ||
prípojka | V | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
celonerezové prevedenie | áno |
nerezové umývacie a oplachovacie ramená | áno |
nerezový odpadový filter | áno |
nerezový filter vaničky | áno |
lisovaná vaňa | áno |
zabudované odpadové čerpadlo | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb |
Vrátane záručného servisu v prípade nefunkčnosti umývačky riadu do 24 hodín |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa inštalácie tovaru. |
Dodávateľ je povinný najmenej 3 pracovné dni pred dňom dodania tovaru telefonicky oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa dodanie a inštaláciu tovaru. |
V cene predmetu zákazky musia byť započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru (jeho inštaláciou a zaškolenie obsluhy min. 3 osoby). |
Faktúra za predmet zákazky bude splatná do 30 dní od jej doručenia objednávateľa. |
Predmet zákazky objednávateľ prevezme od dodávateľa na základe preberacieho protokolu, ktorý môže mať aj formu dodacieho listu, ktorý potvrdí zástupca objednávateľa. Preberací protokol je podkladom k úhrade faktúry. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR. |
Ulica gen. Svobodu 1948/10, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
14.09.2016 08:00 — 14.09.2016 14:00
1,00 ks
2 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2016 15:15
05.09.2016 08:00
05.09.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2016 21:13 - Vstupná ponuka | 2 299,00 | € | Cena s DPH |
04.09.2016 21:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 299,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: