00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
44685173
PcProfi s. r. o.
Fintická 14050/119, Prešov , 08006, SVK
Interaktívny projektor
Interaktívny, dotykový, projektor
Tovar
1. Interaktívny projektor
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup interaktívneho biznis projektora Epson EB-1430 Wi alebo ekvivalent (ďalej len „zariadenie“) s veľmi krátkou projekčnou vzdialenosťou s možnosťou pridávania poznámok priamo na projekčnú plochu pomocou prstov alebo interaktívnych pier. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať, nainštalovať, sfunkčniť a otestovať požadované zariadenie v podmienkach verejného obstarávateľa a upratať pracovisko objednávateľa od vzniknutého odpadu spojeného s inštaláciou zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Epson EB-1430 Wi alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností |
Projekčná technológia | 3LCD |
Spôsob projekcie | UST |
Displej | LCD, 0,59 palec s MLA (D8) |
Svetlosť farieb | 3.300 Lúmenov-1.900 Lúmenov (úsporný režim) |
Svetlosť bielej | 3.300 Lúmenov - 1.900 Lúmenov (úsporný režim) v súlade s normou ISO 21118:2012 |
Rozlíšenie | WXGA, 1280 x 800, 16:10 |
Kontrast | 10.000 : 1 |
Žiarovka životnosť | v normálnom režime 3 921,57 h (163,4 d), v režime šetrenia energiou 5 882,35 h (245,1 d) |
Lichobežníková korekcia | manuálne vertikálne: ± 3 °, manuálne horizontálne ± 3 ° |
Vysoké rozlíšenie | HD ready |
Pomery strán projekcie | 0,27:1 |
Priblíženie | Digitálne, Factor: 1 - 1,35 |
Projekčná plocha - minimálna vzdialenosť | 0,4 m |
Projekčná plocha - maximálna vzdialenosť | 0,6 m |
Projekčná plocha - uhlopriečka | 152,4 cm (60 ") |
Interaktívne vkladanie | Áno, dotykom prsta na projekčnú plochu – stenu |
Clonové číslo projekčného objektívu | 1,8 |
Ohnisková vzdialenosť | 3,71 mm |
Zaostrenie | manuálne |
Odchýlka | 6 : 1 |
Funkcia USB displeja | 4 v 1: Obraz / Myš / Zvuk / Interaktívnosť |
Prípojky | USB 2.0 typu B, Vstup HDMI (2x), Zvukový vstup – stereofónny minikonektor (3x), Výstup VGA, USB 2.0 typu A, Zvukový výstup – stereofónny minikonektor, Vstup VGA, vstup pre mikrofón, |
Prípojky | Rozhranie Ethernet (100 Base-TX/10 Base-T), MHL, RS-232C, Vstup S-Video, Rozhranie pre dotykové ovládanie, Vstup pre synchronizáciu, Výstup synchronizácie |
Pripojenie telefónu Smart | Infraštruktúra/ad hoc |
Bezpečnosť | Zámok Kensington, Bezpečnostná lišta, Ochrana pomocou hesla |
Ostatné technické vlastnosti | Automatická kalibrácia, Automatické nastavenie jasu, Automatická voľba vstupu, Vstavaný reproduktor, Prispôsobiteľné používateľské logo, Digitálne priblíženie, |
Ostatné technické vlastnosti | Priame zapínanie a vypínanie, Kompatibilné s fotoaparátmi na dokumenty, Inštalácia bez ovládača, Dynamické ovládanie lampy, Jednoduché prednastavenie OSD, Podpora ovládania dotykom, Interaktívnosť, |
Ostatné technické vlastnosti | Pridávanie poznámok bez PC, Funkcia rozdelenej obrazovky, možnosť zobraziť súčasne viac zdrojov môžete na rozdelenej projekčnej ploche |
Farebné režimy | Dynamické, Prezentácia, Šport, sRGB, Divadlo, Biela nástenná projekčná plocha, Individuálny |
Spotreba energie | za produktívnej prevádzky 365 Watt, |
Spotreba energie | pri úspornom režime 274 Watt |
Spotreba energie | v režime spánku 0,42 Watt |
Hladina hluku | pri produktívnej prevádzke 35 dB (A) |
Hladina hluku | pri úspornom režime 28 dB (A) |
Softvér | Easy Interactive Tools, EasyMP Monitor, EasyMP Multi PC Projection, EasyMP Network Projection |
Reproduktor | 16 Watt |
Napájanie | AC 220V – 240V, 50Hz - 60Hz |
Príslušenstvo | Dve interaktívne perá kompatibilné s dodávaným zariadením, ovládací panel, jednotka pre dotykové ovládanie, užívateľský manuál v slovenskom jazyku, puzdro na perá, diaľkové ovládanie vrátane batérií, |
Príslušenstvo | nástenný držiak, všetky potrebné káble k funkčnosti zariadenia požadujeme v dĺžke min. 8 m – 10 m |
Záruka | Na zariadenie 24 mesiacov v sídle verejného obstarávateľaNa žiarovku 24 mesiacov alebo 2.000 h |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom zákazky a súčasne predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.3 OPNP zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.5 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.6 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.5 OPNP do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.7 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa . |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy do 10 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky vystavenej objednávateľom dodávateľovi. |
2.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Kontaktné údaje osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy budú oznámené úspešnému uchádzačovi. |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe písomnej objednávky vystavenej objednávateľom. |
4.2. Objednávateľ vystavenú objednávku odošle dodávateľovi elektronickou poštou na e-mailovú adresu, ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s touto zmluvou. |
4.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia uvedené v objednávke najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľa dodávateľovi. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.4 Dodávateľ je povinný potvrdiť doručenie objednávky do 2 pracovných dní od jej doručenia. Objednávka sa považuje za doručenú uplynutím 3 pracovných dní ak dodávateľ objednávku nepotvrdí. |
4.5 V prípade, ak dodávateľ navrhne objednávateľovi ekvivalent zariadenia, dodávateľ má povinnosť preukázať do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy zamestnávanie aspoň jednej osoby s platnou technickou certifikáciou výrobcu ekvivalentu. |
4.6 V prípade, ak dodávateľ navrhne objednávateľovi ekvivalent zariadenia, je dôkazné bremeno preukázania požadovaných minimálnych kvalitatívnych vlastností ekvivalentu podľa bodu 5. Technická špecifikácia predmetu zákazky na strane dodávateľa. |
4.7 V prípade dodania ekvivalentu zariadenia, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu zariadenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii a súčasne dodať objednávateľovi ekvivalent zariadenia do 10 dní od obdržania objednávky a preukázať splnenie technickej špecifikácie ekvivalentu zariadenia funkčnou ukážkou/testom v prostredí objednávateľa. |
4.8 Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa bodu 5. Technická špecifikácia predmetu zákazky, dodávateľ je povinný zariadenie na vlastné náklady demontovať a následne dodať nové zariadenie spĺňajúce požiadavky podľa bodu 5. Technická špecifikácia predmetu zákazky. |
4.9 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 4. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
5. TRVANIE ZMLUVY |
5.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu 2 rokov odo dňa nadobudnutia účinnosti zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/. |
6. OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY (OLP) |
6.1„Softvér“ (ďalej „SW“) znamená (i) štandardizovaný počítačový program alebo počítačové programy špecifikované v OLP, ktorý nie je upravovaný, tj. customizovaný pre konkrétneho Objednávateľa, (ii) obsah diskov, CD-ROM, DVD médií, správ elektronickej pošty a ich všetkých prípadných príloh, alebo iných nosičov dát na ktoré sa vzťahujú tieto OLP, vrátene SW dodaného vo forme objektového spustiteľného kódu na CD-ROM, DVD médiu, iných nosičoch dát, elektronickou poštou cez počítačovú sieť internet, (iii) so SW súvisiace vysvetľujúce materiály a akákoľvek dokumentácia, |
najmä akýkoľvek popis SW, jeho špecifikácia, popis vlastností, popis ovládania, popis operačného prostredia v ktorom sa SW používa, návod na použitie alebo inštaláciu SW alebo akýkoľvek popis správneho používania SW (ďalej len „Dokumentácia“) a (iv) kópie SW a ak sú dodané Objednávateľovi aj opravy prípadných chýb SW, dodatky k SW, update, upgrade, nové verzie SW a všetky aktualizácie súčastí SW, na ktoré Výrobca SW udeľuje Licenciu (ďalej len „Dodávateľ“). |
6.2 Licencia. Dodávateľ udeľuje Objednávateľovi, a to aj nepriamo prostredníctvom siete svojich distribútorov a resellerov, odplatné, nevýhradné a neprevoditeľné právo na používanie SW vrátane jeho prípadných aktualizácií za podmienok stanovených týmito OLP (ďalej len „Licencia“), čo znamená právo nainštalovať SW na pevný disk počítača alebo na iné podobné médium slúžiace na trvalé ukladanie dát, inštaláciu a ukladanie SW do pamäte počítačového systému, na vykonávanie, na ukladanie a na zobrazovanie SW na počítačových systémoch. Licencia podlieha obmedzeniam, |
ktoré sú uvedené v OLP. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, poskytnutím Licencie Objednávateľ za žiadnych okolností nenadobúda k SW vlastnícke práva, jedná sa výlučne o odplatné, územne a časovo obmedzené právo používať SW po dohodnutú dobu. |
6.3 Obmedzenia licencie. Licencia je obmedzená nasledovnými podmienkami, ktoré je Objednávateľ povinný dodržiavať: |
a)Práva z Licencie musí Objednávateľ vykonávať osobne alebo prostredníctvom svojich prípadných zamestnancov alebo dodávateľov služieb v mieste prevádzok Objednávateľa. |
b) Objednávateľ môže SW použiť výlučne iba na zabezpečenie svojej činnosti v rozsahu Licencie a nie na poskytovanie služieb tretím stranám. |
c)SW je zakázané kopírovať, s výnimkou práva vytvoriť jedinú kópiu SW na médiu určenom na trvalé ukladanie dát ako záložnú kópiu, za predpokladu, že záložná kópia SW sa nebude inštalovať alebo používať na inom počítačovom systéme. Vytvorenie akejkoľvek ďalšej kópie SW je porušením OLP. |
d)SW je zakázané šíriť, oddeľovať jeho časti alebo vytvárať odvodené verzie SW. |
e)Používať, upravovať, prekladať, reprodukovať, alebo prevádzať práva na používanie SW alebo kópie SW inak, než je výslovne uvedené v OLP je zakázané. |
f)SW je zakázané zapožičať, predať, sublicencovať alebo prenajať inej osobe. |
g)SW je zakázané vziať do prenájmu od inej osoby. |
h)Je zakázané SW spätne analyzovať, dekompilovať, prevádzať do zdrojového kódu alebo sa iným spôsobom pokúsiť získať zdrojový kód SW s výnimkou rozsahu, v ktorom je takéto obmedzenie výslovne zakázané zákonom. |
i)SW je možné používať iba spôsobom, ktorý je v súlade so všetkými platnými právnymi predpismi v právnom systéme, v ktorom sa SW používa, najmä (nie však výlučne) v súlade s platnými obmedzeniami vyplývajúcimi z autorského práva a ďalších práv duševného vlastníctva. |
6.4 Práva k SW a výhrada práv. SW a všetky s ním súvisiace práva, najmä (nie však výlučne) vlastnícke práva a práva duševného vlastníctva v ňom obsiahnuté, patria Objednávateľovi alebo jeho dodávateľom licencií. Tieto práva sú chránené ustanoveniami medzinárodných dohôd a všetkými ďalšími aplikovateľnými zákonmi krajiny, v ktorej sa SW používa. Zdrojový kód SW je obchodným tajomstvom Dodávateľa a jeho prípadných dodávateľov licencií a Objednávateľ k nemu nemá a ani nezískava žiadne práva alebo vlastníctvo. Štruktúra, organizácia a kód SW sú obchodným |
tajomstvom alebo Dôvernými informáciami Dodávateľa alebo jeho dodávateľov licencií. SW je zakázané kopírovať, s výnimkami explicitne uvedenými v OLP. Akékoľvek kópie, ktoré Objednávateľ smie vytvoriť podľa OLP, musia obsahovať rovnaké upozornenia na autorské a vlastnícke práva, aké sú uvedené na alebo v SW.V prípade, že Objednávateľ v rozpore s ustanoveniami OLP bude spätne analyzovať, dekompilovať, prevádzať do zdrojového kódu alebo sa iným spôsobom pokúsi získať zdrojový kód, získané informácie sa budú automaticky a neodvolateľne považovať za prevedené na Dodávateľa a vlastnené |
v plnom rozsahu Dodávateľom od okamihu ich vzniku. Všetky práva k SW, okrem práv ktoré Dodávateľ Objednávateľovi výslovne udelil na základe OLP, si Dodávateľ výslovne vyhradzuje pre seba. |
6.5 Záruky a obmedzenia. |
a)Dodávateľ zaručuje, že má právo udeliť Licencie na používanie SW Objednávateľovi. |
b)Dodávateľ zaručuje, že každý SW má v zásade také vlastnosti, aké sú popísané v dokumentácií a jej prípadných aktualizáciách a že média, na ktorých bol SW dodaný Objednávateľovi sú čitateľné a neobsahujú škodlivé programy. V prípade porušenie záruk uvedených v tomto odseku má Objednávateľ právo na (i) odstránenie vady SW; (ii) dodanie SW bez vady alebo ukončenie Licencie pre príslušný softvérový produkt a vrátenie Licenčného poplatku zaplateného za takýto SW za príslušné obdobie. |
c)Dodávateľ výslovne vyhlasuje, že okrem vyššie uvedených záruk neposkytuje žiadne ďalšie výslovné alebo implikované prehlásenia alebo záruky, najmä nie záruky predajnosti alebo vhodnosti pre konkrétny účel alebo záruky, že SW (i) sa zhoduje (ii) spĺňa alebo je v súlade požiadavkami určenými zákonmi, nariadeniami, všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo požiadavkami akéhokoľvek orgánu verejnej správy. Príslušní dodávatelia licencií poskytli ich SW dodávateľovi v stave „ako stojí a leží.“ Dodávateľ ani jeho dodávatelia licencií nedávajú žiadnu záruku ani |
neposkytujú žiadne vyhlásenie, že funkcie, ktoré obsahuje SW, budú vyhovovať požiadavkám Objednávateľa, alebo že prevádzka SW bude nerušená a bezchybná. |
d)Dodávateľ nepreberá zodpovednosť za žiadne škody spôsobené kombináciou vplyvu počítačových infiltrácii, škodlivých programov, iného softvéru, hardvéru, a použitie prípadne nepoužitia alebo nemožnosti použitia SW. |
e)Dodávateľ zodpovedá za škody, ktoré by mohli vzniknúť využívaním SW maximálne do výšky odplaty zaplatenej Objednávateľom za SW za obdobie, v ktorom vznikla škoda. Zmluvné strany spoločne vyhlasujú, že s prihliadnutím na všetky skutočnosti, nemožno predvídať, že prípadná škoda, ktorá by mohla vzniknúť používaním SW prevýši výšku sumy, ktorú Objednávateľ zaplatí Dodávateľovi ako odplatu za SW za obdobie v ktorom vznikla škoda. |
f) Dodávateľ poskytuje záručnú dobu na predmet obstarávania 24 mesiacov. |
6.6 Vyhlásenie Dodávateľa. Objednávateľ plne znáša riziko za výber SW pre dosiahnutie zamýšľaného účelu, za inštaláciu, používanie a výsledky, ktoré so SW dosiahne. Objednávateľ berie na vedomie, že SW bol dodávateľom poskytnutý v stave „ako stojí a leží.“ |
6.7 Záverečné ustanovenia. |
a)Tieto OLP sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších právnych predpisov, ďalej zákona č. 618/2003 Z. z. o práve autorskom a právach súvisiacich s autorským právom a podľa ostatných zákonov a právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
b)Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú Objednávateľ akceptuje pri inštalácii SW. |
c)V prípade rozporu medzi obchodnými podmienkami Elektronického trhoviska („OPET“), ustanoveniami zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET, týmito osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET a ustanoveniami OPET. |
6.8 Služby technickej a licenčnej podpory (maintenance) softvérov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky požadujeme poskytovať v slovenskom jazyku nepretržite do konca platnosti zmluvy. |
7. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
7.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
7.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov zariadenia, model zariadenia, výrobné číslo zariadenia, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
7.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
7.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
8. Osobitné ustanovenia |
8.1 Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou a s dôrazom na zabránenie poškodenia zariadenia a jeho príslušenstva. |
8.2 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
8.3 Objednávateľ umožní zamestnancom dodávateľa prístup do objektov a priestorov v mieste plnenia potrebných pre plnenie predmetu zmluvy. Zamestnanci dodávateľa sa v mieste plnenia budú pohybovať výhradne v sprievode poverených zamestnancov objednávateľa. Všetky poskytnuté a získané informácie pri plnení predmetu zmluvy sa považujú za dôverné a dodávateľ uvedené informácie nemôže poskytovať tretím stranám. |
8.4 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným právnym predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci. |
8.5 Ekologickú likvidáciu vzniknutých odpadov je dodávateľ povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
9.3 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
9.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo písomnej objednávky, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
9.4 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.6. Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.7 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12.09.2016 09:00 — 12.09.2018 09:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
2 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.09.2016 14:05
08.09.2016 15:00
08.09.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.09.2016 14:36 - Vstupná ponuka | 2 400,00 | € | Cena s DPH |
08.09.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 916,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: