• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2016 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2016 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2016 12:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2016 12:45

Detail zákazky Z201623088

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2016 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2016 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2016 12:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2016 12:45

Základné údaje

Z201623088

OF-98054

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2577126

Objednávateľ

00607266

Psychiatrická nemocnica Hronovce

Dr. J. Zelenyáka 65 , Hronovce, 93561, SVK

Dodávateľ

31685226

REKOM - Košice s.r.o.

Tranovského 9, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Modernizácia kotolne v budove Hlavný pavilón

Plynová kotolňa – modernizácia vrátane výmeny kotlov v plynovej kotolni

  • 45331110-0 - Inštalovanie kotlov

Stavebná práca, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Modernizácia kotolne v budove Hlavný pavilón
Funkcia
1. Modernizácia plynoinštalácie jestvujúcej kotolne : demontáž a montáž plynového potrubia vrátane prípojok ku kotlom, dodávka a montáž prírubového posúvača, guľových kohútov, guľových uzáverov a objímok, oprava rozvodov potrubí, dodávka a montáž tlakomerov, nátery armatúr, kontrola zvarov, tlaková a tesnostná skúška, odborná prehliadka a odborná skúška kotolne, revízia a uvedenie spotrebičov do prevádzky.
2. Stavebná časť: vnútorná omietka stien vrátane otĺčenia starej omietky a prednástreku, odvoz sutiny, uloženie sutiny na skládke, dodávka a montáž dlažby a soklíkov, nátery syntetické vrátane odstránenia starých náterov, maľby, vyčistenie budovy
3. Vykurovanie: dodávka a montáž oceľových rúr, dodávka a montáž PE rúr, dodávka a montáž tepelnej izolácie rúr, dodávka amontáž guľových uzáverov, filtrov, poistného ventilu a vypúšťacích kohútov, tlaková a tesnostná skúška potrubí, demontáž kotolne a likvidácia starej technológie, dodávka a montáž plynových kotlov vrátane príslušenstva, dodávka a montáž spalinovodu vrátane príslušenstva, dodávka a montáž zásobníkového ohrievača, dodávka a montáž expanznej nádoby vrátane príslušenstva, dodávka a montáž obehových čerpadiel a regulačných prístrojov, dodávka a montáž tlakomerov a teplomerov,
odborná prehliadka kotolne, vykurovacia skúška, zaškolenie obsluhy, prevádzkový poriadok, uvedenie do prevádzky.
4. MaR a Elektro: dodávka a montáž rozvodnice, inštalácia, oživenie, revízia
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Modernizácia plynoinštalácie jestvujúcej kotolne podľa výkazu výmer
2. Stavebná časť podľa výkazu výmer
3. Vykurovanie podľa výkazu výmer
4. MaR a Elektro podľa výkazu výmer
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade, že verejný obstarávateľ použil v rámci opisu predmetu zákazky , vo výkaze výmer alebo v projektovej dokumentácii konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby – znamená, že verejný obstarávateľ nemohol opísať predmet zákazky dostatočne presne a zrozumiteľne a preto pri týchto odkazoch doplňuje verejný obstarávateľ - alebo ekvivalentný.
Cena predmetu zákazky vrátane dopravy a doručenia na miesto montáže
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia
Vrátane spustenia kotolne do prevádzky
Minimálna záruka na práce 60 mesiacov
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy a harmonogram stavby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci všetkých osôb, ktoré sú oprávnené zdržiavať sa v priestore staveniska a vybaví ich ochrannými pracovnými pomôckami. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na stavbe požiarnu ochranu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prípade ak by došlo k porušeniu povinností zhotoviteľa, pri ktorom môže dôjsť k materiálnym škodám alebo k ohrozeniu zdravia, či života alebo k hrubému porušeniu technickej disciplíny zhotoviteľa pri zhotovení diela.
Zhotoviteľ pri realizácii prác dodrží všeobecne záväzné predpisy, technické normy, ako aj všetky bezpečnostné predpisy a nariadenia v dotknutej časti budúcej stavby
Práce budú prebiehať za plnej prevádzky , preto je potrebné venovať zvýšenú pozornosť na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci aj všetkých osôb objednávateľa.
Zhotoviteľ dodá Dokumentáciu skutočného realizovania diela potvrdenú odborne spôsobilými osobami zhotoviteľa pri preberacom konaní.
Zhotoviteľ je povinný odstrániť všetky vzniknuté odpady pri prácach a odovzdať na riadenú skládku.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul.Dr.Jána Zelenyáka 65, Hronovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

14.09.2016 08:00 — 19.10.2016 15:00

1,00 celok

114 334,64

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2016 12:02

02.09.2016 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 987
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2016 14:53 - Vstupná ponuka 114 324,00 € Cena s DPH
02.09.2016 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka 104 388,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS